Teraźniejszość:
Cała piątka oprócz Tary zaczęła się śmiać.
- Miałam wtedy na sobie swój ulubiony sweter no... To nie jest w ogóle śmieszne. Nie chciał się doprać. - prychnęła najmłodsza odwracając wzrok od całej reszty.
- Oj no Taraa.. - powiedziała Mindy starając się nie śmiać. - Ja do tej pory pamiętam idealny wyraz twarzy Sam jak cię zobaczyła w takim stanie. - spojrzała na siostrę wymienionej dziewczyny i pogłaskała ją po głowie.
- No ale ręce to przy sobie. Wzrost wzrostem i wiek wiekiem ale uczucia to ja dalej mam. - spojrzała się już z lekkim uśmiechem Tara na swoją przyjaciółkę.
- Tak dokładniej... To prawda że po tym incydencie ty i Amber miałyście prawie że półtora roczną sprzeczkę? - spojrzała Liv to raz na Tarę i raz na Amber.
- Landrynka.. może już nie wnikajmy w szczegóły naszej relacji wcześniejszej, co? - machnęła ręką starsza.
Różowowłosa po usłyszeniu przezwiska od starszej brunetki jedynie wystawiła jej język ledwo widocznie i przytuliła się do jej chłopaka.
- W szczegóły nie wnikać można ale jak tak to ksywki zostawiamy dla siebie. - Chad wymawiając te słowa spojrzał na Amber delikatnie marszcząc brwi i jednocześnie gładząc włosy przytulonej dziewczyny.
- Może już dość o relacjach, co? Nie chcę nic mówić ale ja też tu jestem. - odezwał się syn szeryf Hicks.
- To że ty lecisz na Tarę gdzie ona twoich uczuć nie odwzajemnia nie znaczy, że oni nie mogą okazywać swoich. - zaśmiała się cicho pod nosem Freeman.
Blondyn jedynie wzruszył ramionami na słowa dziewczyny siedzącej na przeciwko niego i oparł się łokciami o ławkę za nim.
Młodsza Carpenter jedynie prychnęła cicho, klepiąc dziewczynę obok w ramię. - Naprawdę nie musiałaś dodawać takich rzeczy od siebie. - powiedziała stanowczo Tara.. cóż. Przynajmniej próbując.
Mindy na odruch młodszej spojrzała na nią z lekko przymrużonymi oczyma po czym przesunęła wzrok na Amber.
- A tobie siostra co? Nową ofiarę uczuciową zauważyłaś? - zaśmiał się starszy z rodzeństwa Meek-Martin.
- Tak się składa że Frances w zupełności mi wystarczy.
Dosyć ciekawą pogawędkę przerwał niestety dzwonek na następną ale przynajmniej i ostatnią lekcję.
- O bożeee. - rodzeństwo z niechęcią wstało i przerzucili oboje torbę oraz plecak przez ramię. - Mamy historię. Trzymajcie kciuki by mnie nie wziął do odpowiedzi. - Chad spojrzał na swoją siostrę. - Ale o nią to nawet manifestujcie. - zaśmiał się cicho i oddalił się szybszym krokiem od reszty w stronę szkoły, gdzie za nim poszedł śmiejący się Wes.
- WRACAJ TU! - Mindy pobiegła za bratem w celu zabicia go za wcześniejsze słowa.
Pozostałe dziewczyny zaśmiały się jedynie i poszły razem w kierunku budynku poprzez ustawioną planem łączną lekcję rozmawiając jednocześnie o wszystkim i o niczym.
Po lekcjach w domu Meek-Martin:
-Uwaah... Dlaczego to zawsze ja... - chłopak użalał się nad sobą, ponieważ to on sam został zapytany z tematu, którego nigdy zapamiętać nie mógł.
Mindy jedynie śmiała się leżąc na kanapie, siedząc z nosem w telefonie podczas, gdy pisała do swojej młodszej przyjaciółki.
Gej największy🏳️🌈🥰
TaraaaaKrasnal🧸
Czegóż dusza pragnie?Gej największy🏳️🌈🥰
Pięknie i tak poetycko...Krasnal🧸
Do sedna, a nieGej największy🏳️🌈🥰
Chcesz do mnie przyjść na wieczór filmowy, prawda? Wiem, że chceeszKrasnal🧸
Może i bym chciała ale muszę odrobić jakąś okropną rozprawkę na polski.Gej największy🏳️🌈🥰
O boże.. przecież dzisiaj piątek. Możesz to zostawić na jutro albo nawet niedzielęKrasnal🧸
...Krasnal🧸
Niech ci będzie.Gej największy🏳️🌈🥰
YEYYGej największy🏳️🌈🥰
DZIĘKUJĘGej największy🏳️🌈🥰
18:30.. i weź jakieś przekąski, bo napoje już mamy heheKrasnal🧸
A tobie jedno w głowie.. no dobra, przyniosę
Tara odłożyła już telefon na szafkę i zaczęła powoli ogarniać się mniej więcej. W tym samym czasie Mindy zdążyła zaprosić już Liv, Amber i Wesa.
•••••••••••••••••
No cześć! Nie jest może to jakiś wybitny i długi rozdział ale myślę, że jako takie wprowadzenie oprócz prologu będzie nie zbyt złym pomysłem^^
CZYTASZ
||•To tylko przyjaciółka•|| ~Tamber~
Fanfiction•Stab istnieje •Ghostface ostatni raz atakował w 2021 i nigdy więcej (by powstał Stab 8, co się udało i jednocześnie zastąpienie Ghostface z 2022) •Amber i Richie to nie Ghostface •Każda postać ukończyła pełnoletność •Sid, Gale i Dewey istnieją le...