10

2.8K 67 53
                                    

“ı wanna be yours

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

“ı wanna be yours..❤️‍🔥”

~

Harry'nin Ağzından;

Arabanın içinde oturmuş Alice'i bekliyordum. O dün gece yaptığı şey hakkında henüz konuşmamıştım.

Hala olayın şaşkınlığından çıkamıyordum. Bir anda olmuştu her şey! Ne yaptığını anlayamamıştım bile..

Neden beni öpmüştü? Bana mı aşık olmuştu? Saçmalamayı kes Harry!

Alice daha düne kadar benden nefret ediyordu, bana aşık olmuş olamazdı. Hem ben ona o yönden umut dahi vermemiştim.

Sinirle kafamı geri yasladım. Yaşanılan tüm şeylerin bir rüya olmasını istedim..

Bana aşık olduğunu düşünmesemde, ondan uzak duracaktım. Belki olmayan hislerini uyandırabilirdim. Hem böylesi daha doğruydu.

Bir kaç dakika sonra Alice gelmişti. Gözlerime bakmadan selam verdi ve arkasına yaslandı. Dün geceden beri suratıma doğru düzgün bakamıyordu. O da farkındaydı yanlış yaptığının.

Daha fazla beklemeden arabayı çalıştırdım ve okula doğru sürmeye başladım. Ortamda ki sessizlik devam ederken, bu sessizliğe bir son verdim.

"Alice sanırım dün gece hakkında konuşmamız gerek.." Sözlerim suratıma bakmasını sağlamıştı.

"H-harry.." Dedi titrek bir sesle.

"Harry özür dilerim.. Neden böyle bir şey yaptığımı bende bilmiyorum." Diyerek gözlerini kaçırdı.

"İçinde herhangi bir his, duygu yok değil mi? Yani ben olmadığını düşünüyor-"

"Hayır bir his yok!" Dedi kendinden emin bir şekilde.

"Süper.. Olmasını da istemezdim ama yaptığın bu şey yinede büyük bir yanlıştı." Dedim.

"Bir anda oldu.. Kendime engel olamadım." Gözlerimi yoldan alıp ona bakmıştım.

"Kendine engel olamamış olsanda, ben annenin erkek arkadaşıyım. Senin abin sayılırım bunları göz önünde bulundurarak hareket edebilirdin.." Alice sıkıntıyla nefes vermişti.

"Tamam bir yanlış yaptım ve bunun farkındayım.. İstersen daha fazla üzerime gelme!" Ona baktığımda gözlerinin dolduğunu fark ettim. Nesi vardı onun?

Arabayı durdurdum ve tekrar gözlerine baktım.

"İyi misin sen?" Diye sordum.

"İ-iyim.." Gözlerini hızla kaçırmıştı.

"Gözlerin dolmuş Alice.. Neyin var söyler misin?" Gözlerime bir süre baktı ve cevap verdi.

"A-anlamlandıramadığım bir şeyler var.." Dediğinde kaşlarım havaya kalktı.

My Stepfather | Robert Downey Jr.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin