26

1.9K 77 71
                                    

"We must live our love far away.❤️"

-

Annemle beraber Daniel'ın mekanına gelmiştik. Her zaman ki gibi burası tıklım tıklımdı. Kabalığın içerisinden geçip bar tezgahının oraya geçtik. Annemin gözleri bir süre Daniel'ı aramıştı. Beklemeden orda ki barmene sordum.

"Bakar mısınız?" Diye seslendiğim de barmen başını kaldırıp bana baktı.

"Buyrun?" Dedi.

"Daniel nerde acaba?" Dedim.

"Patron yukarıda.. Siz kimdiniz?" Sorusuyla ona döndüm.

"Yakın bir tanıdığı.." Gözlerimi anneme çevirmiştim.

"Anne gel Daniel yukarıdaymış.." Annemle birlikte yukarı çıktık. Ardından Daniel'ın odasına gittik.

Daniel bizi görür görmez suratına koca bir gülümseme yerleştirmişti.

"Oo kimleri görüyorum.." Daniel ayağa kalkıp anneme sarılmıştı. Birbirlerini bir süredir görmemişlerdi, daha doğrusu görüşememişlerdi. Daniel annemin bedeninden geri çekilirken bana baktı.

"Hoş geldin küçük hanım." Sadece gülümsemekle yetinmiştim.

"Hangi rüzgar attı sizi buraya bakayım.." Odada ki büyük deri koltuğuna otururken, annem konuşmuştu.

"Kızımla biraz kafa dağıtmaya geldik.." Dedi.

"Yani beni görmeye değil.." Daniel alaycı sözleriyle anneme baktı.

"Seni de görmeye geldim tabiki.." Annem o kadar ifadesiz duruyordu ki üzgün olduğu apaçık ortadaydı.

"Bir durgun gördüm seni.. İyi misin?" Diye sordu Daniel.

"Boşanacak biri nasılsa bende öyleyim işte.." Daniel anlamsızca anneme baktı.

"Derken? Anlamadım.." Araya ben girmiştim.

"Harry ve annem boşanıyor.." Sözlerimle Daniel'ın kaşları havaya kalktı.

"Neden?" Dedi.

"Artık beni sevmiyormuş.. Geldi yüzüme karşı boşanacağını söyledi inanabiliyor musun!" Annemin sesi hem öfkeli hemde üzgün çıkmıştı.

"Bu adam daha düne kadar seninle evlenmek için can atmıyor muydu? Ne oldu birden?" Daniel'ın sözleriyle annem derin bir nefes verdi.

"İnan bana Daniel bende bilmiyorum.. Her şey kötü bir kabus gibi geliyor." Dedi.

My Stepfather | Robert Downey Jr.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin