“Her şeye rağmen yine de sen..🤍”
-
Evet diye bağırdığı o an zihnimin içinde dönüp durdu. Orayı terketmek istesemde, oturduğum sandalyeden kalkmaya cesaret edemedim. Sanki oraya çivilenmiş gibiydim. Gözlerimin dolduğunu hissettiğimde bakışlarımı yere çevirdim.
O artık evlenmişti ve benim üvey babam olmuştu! Gözümden akan yaşı hızla elimin tersiyle sildim. Kendimi durduracak gibi değildim.
"Hey! Sen iyi misin?" Elliot'un sesi kulağıma iliştiğinde hızla ayağa kalktım ve salondan çıktım. O görüntüye daha fazla katlanamazdım.
Sırtımı soğuk duvara yasladığımda derin nefesler almaya başladım. Her ne kadar kendimi sakinleştirmeye çalışsam da, dahada çok ağlama isteği doluyordu içime.
Birkaç dakika sonra Elliot gelmişti yanıma. Tedirgin gözlerle bana bakıyordu.
"Senin neyin var Alice?" Diye sordu.
"Bir şeyim yok.." Diyerek akan yaşları sildim.
"Gel biraz hava alalım.." Bir şey demeden Elliot'un peşinden gittim. Asansöre binerek zemin kata indik ve dışarı çıkıp banka oturduk.
Bir şey anlatmamı bekliyor gibiydi ama diyecek hiçbir şeyim yoktu.
"Anlatmak istersen seni dinlerim Alice.." Dedi.
"Keşke anlatabilsem.." Dediğimde bana baktı.
"Rahat olabilirsin ve anlattığın şey aramızda kalacak inan bana." Bir anlığına düşünmüştüm bunu. Elliot'u uzun süredir tanıyordum ama bu kadar fazla bir samimiyetim olmamıştı. Sadece şu son zamanlarda çok vakit geçirmeye başlamıştık.
Anlatırsam biraz olsun rahatlarım diye düşündüm. Çünkü bu duyguyu içimde tutmak artık bana iyi gelmiyordu. Her an patlayacak gibiydim.
"Beni yargılamanı istemiyorum ama.." Dedim.
"Seni yargılamak bana düşmez.." Derin bir nefes verdim.
"Sana barda bir soru sormuştum hatırlıyor musun?" Düşünür gibi oldu ve başını iki yana salladı.
"Hiç aşık olunmaması gereken birine aşık oldun mu diye sormuştum." Bu sözlerimle hatırladığına dair başını salladı.
"Evet hatırladım." Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Stepfather | Robert Downey Jr.
ChickLitSonunu bile bile koştum onun peşinden.. Yanlıştı hemde çok büyük bir yanlış.. Yanlış olan kendimden büyük birini sevmem değildi, yanlış olan şey üvey babamı sevmemdi... "Başka bir evrende bir şansımız var ama burda yok.." "O şansı burdada yaratabili...