“I want to be your little girl✨”
-
Harry derin derin gözlerime bakarken konuşmaya başlamıştı.
"Bu olanlar aramızda tamam mı?" Sözleriyle başımı salladım.
"Özür dilersin diye beklemiştim.." Dedim dalga geçerek.
"Artık özür dilesem ne olacak ki? Seni yine öpmek isteyeceğim.." Çarpık bir gülüş yerleştirmiştim suratıma.
"Sadece öpmek mi istiyorsun?" Sorumla gülerek gözlerini kaçırmıştı.
"Ne duymak istiyorsun küçük hanım?" Dedi.
"Ne duymak istediğimi bence biliyorsun.." Dedim.
"Duymak istediğin şeyi istesem bile bu olmaz biliyorsun değil mi?" Diye sordu.
"Olur veya olmaz mı diye sormadım Harry.." Cevap vermesine izin vermeden tekrar konuştum. "Beni arzuluyor musun?" Sorumla gözlerime bakmıştı.
"Sen arzuluyor musun?" Bıkkınlıkla nefes verdim.
"Soruma soruyla cevap verme.." Dedim.
"Ben ilk cevabımı alayım.." Dediğinde konuştum.
"Evet arzuluyorum hemde fazlasıyla.." Harry sertçe yutkunup bana baktı.
"Ne zamandan beri?" Dedi.
"Seni ilk öptüğüm günden beri.." Başını anladım dermişcesine sallamıştı.
"Eee sen cevap vermedin?" Dedim.
"Birkaç defa ister istemez arzuladığım olmuştu.." Suratımda ki gülümseme yavaşça yayılmaya başladı.
"Demek öyle.." Kollarımı boynuna dolayıp ikimizi burun buruna getirdim.
"Öyle ufaklık.." Dedi.
"Ufaklık demesen olmaz mı?" Gözlerimin içine bakmıştı.
"Sana ufaklık demeyi seviyorum.." Bunun yerine güzel kızım diyebilirdin.
"Pekala o zaman babacık.." Anlamsızca bana baktı.
"Babacık?" Diye sorguladı.
"Boşver.." Bir şey demeyip sessizliğine büründü.
Onu tekrar öpmek için dudaklarımızı buluşturdum. Elimi saçlarının arasına daldırmıştım. İçimdeki sesler büyük bir yanlış yaptığımı söylese de, kulağımı o seslere karşı bir süreliğine tıkadım.
Ona her baktığımda, her dokunduğumda sanki düşünme yetkimi kaybediyor gibiydim. Ona karşı olan tüm yanlış bana çok güzel bir şeymiş gibi geliyordu.
Yavaşça dudaklarımızı ayırdı ve ilk odağı gözlerim olmuştu.
"Dursak daha iyi olur.." Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Stepfather | Robert Downey Jr.
ChickLitSonunu bile bile koştum onun peşinden.. Yanlıştı hemde çok büyük bir yanlış.. Yanlış olan kendimden büyük birini sevmem değildi, yanlış olan şey üvey babamı sevmemdi... "Başka bir evrende bir şansımız var ama burda yok.." "O şansı burdada yaratabili...