“All struggles are for you, my dear.✨”
-
Harry'nin bana, beni sevdiğini söylediğinden beri mutlu olmayı denesem de olamıyordum. Bu mutluluğun tüm engeli annemdi..
Harry'le o gün uzun uzun konuşmuştuk. Her ne kadar beni sevsede, bunu annene yapamayız dedi. Ona ihanet edemeyeceğini söyledi. Oysa ki ona çoktan ihanet etmişti..
Kendimi bok gibi hissediyordum. İkimiz de birbirimizi seviyorduk ama birlikte olamıyorduk! En çok bu durum beni mahvediyordu..
Dün sabah annem gelmişti ve ikisi şu an aşağıda vakit geçiriyordu. Derin bir nefes vererek odadan çıktım ve aşağıya indim. Onlara baktığımda ikisinin de film izlediğini farkettim. Harry annemi kolunun altına almış bir şekildeydi. Merdivende durup uzun bir süre onlara baktım.
Biz Harry'le asla böyle olamayacaktık.. Gözlerim yavaşça doldu ve akmayı bekledi. O an Harry'nin bana baktığını gördüm. Gözlerimiz buluştuğunda bakışlarımı çevirip yukarı geri çıktım.
Buna nasıl dayanabilirdim bilmiyorum. Ne zaman annemle onu böyle görsem canım yanıyordu..
Odama girerken arkamdan gelen adım seslerini duydum fakat arkama bakmadan odaya girmiştim. Saniyeler sonra odamın kapısı açıldı. Gelen kişi Harry'di.
"İyi misin Alice?" Diye sordu.
"Bilmem sence nasıl olabilirim?" Sesim oldukça üzgün çıkmıştı.
"Biliyorum üzüldüğünü ama elimden bir şey gelmez.." Kafamı iki yana sallayarak yatağa oturdum ve gözyaşlarımın akmasına izin verdim.
"Hey.." Ağladığımı fark ettiğinde hızla yanıma oturup akan gözyaşlarımı silmişti.
"Bunları konuşmuştuk Alice.." Dedi.
"Dayanamıyorum Harry.." Dedim.
"Peki başka bir çözüm yolu mu var Alice söyler misin?" Dediğinde ona baktım.
"Başka bir çözüm yolu var!" Anlamsızca bana baktı.
"Nedir?" Diye sordu.
"Boşanabilirsin!" Hızla başını iki yana salladı.
"Saçmalama Alice bunu yapamam!" Dedi.
"Neden Harry? Beni sevmiyor mus-." Sözlerimle parmağını dudağımın üzerine bastırdı.
"Annen evdeyken şöyle şeyler söyleme.." Sözleriyle gözlerimi devirdim.
"Soruma cevap ver!" Gözlerimi bakıp konuştu.
"Seviyorum Alice, ama o dediğin şeyi yapamam.." Olduğum yerde sıkıntıyla nefes verdim.
"Sevmediğin biriyle ömür boyu evli mi kalacaksın? Hem bunu yaparak annemi de kandırmış oluyorsun. Çünkü her zaman Harry beni seviyor diye düşünecek.." Dirseklerini dizleriyle buluşturup konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Stepfather | Robert Downey Jr.
Chick-LitSonunu bile bile koştum onun peşinden.. Yanlıştı hemde çok büyük bir yanlış.. Yanlış olan kendimden büyük birini sevmem değildi, yanlış olan şey üvey babamı sevmemdi... "Başka bir evrende bir şansımız var ama burda yok.." "O şansı burdada yaratabili...