11

2.7K 69 58
                                    

“Why are you always on my mind?❤️”

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

“Why are you always on my mind?❤️”

~

Odamdaki pencereden dışarıyı seyredip bir yandanda sigara içiyordum. Okulum tatile girmişti. Az da olsa 15 gün rahat olacaktım.

Sigaramı son kez içime çektim ve söndürüp izmariti yere fırlattım. Ardından odamdan çıkarak aşağıya indim.

Harry bizde yoktu.. 1 haftadır bizde kalmıyordu. Bunun nedenini çok iyi biliyordum. Benden uzak kalmaya çalışıyordu.

"Kızım?" Annemin sesiyle ona döndüm.

"Efendim anne?" Sözlerimle yanıma geldi.

"Benim bir kaç günlüğüne şehir dışına çıkmam gerekiyor.." Kaşlarım yavaşça havaya kalktı.

"Neden?" Diye sordum.

"Almamız gereken bir ihale vardı biliyorsun.. Onun için gitmem gerek. 3 gün sonra döneceğim.." Evde tek kalacağım fikri şimdiden beni mutlu etmişti.

"Ben dönene kadar seninle beraber Harry kalacak.." Başımı olumsuzca iki yana salladım.

"Adamın birde bana bakıcılık yapmadığı kalmıştı.. Olmaz ben kendim kalabilirim anne." Dediğimde annem bir kaç saniye duraksamıştı.

"Gözüm arkada kalmasın istiyorum Alice.." Dedi.

"Gözün arkada kalmayacak merak etme anne. Eğer bişi olursa ben Harry'i ararım." İkna olmuş gözlerle bana baktı ve sözlerimi onayladı. Yes!

-

Annemi yolcu ettikten sonra koca evde tek başıma kalmanın mutluluğuyla telefonumu elime aldım. İşte şimdi parti başlıyordu!

Okul grubuna girdim ve bu akşam parti vereceğim diye bir mesaj attım. Okuldaki çoğu herkes partiyi sevdiği için koşarak buraya geleceklerini biliyordum.

Mesajı attıktan sonra evi toparlamaya başladım. Bu gece geberene kadar içip kafamı dağıtacaktım. Buna ihtiyacım vardı.

En son evde parti verdiğimde pek iyi şeyler olmamıştı. Aptal Emma hikayesinde story atıp anneme gizlemeyi unutmuştu.

Annemde parti verdiğimi böyle öğrenmişti. O günden sonra evde parti verme riskine hiç girmemiştim ama şu an bir sorun olacağını sanmıyorum..

Evi toparladıktan sonra odama çıktım ve üzerime siyah bir elbise geçirdim. Ardından saçlarımı dağınık bırakıp abartılı olmayan bir makyaj yaptım.

O sıra telefonum çalmıştı. Arayan Jack'ti. Beklemeden telefonu açtım ve kulağıma götürdüm.

"Efendim." Sesim oldukça neşeli çıkmıştı.

"Güzelim parti veriyormuşsun.."

"Evet.. Geliceksin değil mi?"

"Bunu sorman bile hata.." İkimizde gülmeye başlamıştık.

My Stepfather | Robert Downey Jr.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin