Geçmişin Mirası

76 35 2
                                    

Vote atmayı unutmayın lütfenn

....Telefonum çaldı.Yaşadıklarımın şokuyla irkildim.Babam ölmüştü,bizi öldüren o adam şimdi nefes almıyordu.Öfkeliydim.Bedel ödemeden ölmesi öfkelendiriyordu beni, ölüm bir kaçış mıydı? Gözlerimi televizyondan çevirip telefona diktim.Arayan numarayı tanımıyordum ve reddettim,zaten konuşacak gücüm de yoktu.

Anneme döndüğümde bana bakıyordu,sanki üzüldüğümü düşünüyordu ama hayır ben hayatımda yeri olmayan bir adam için üzülmeyecektim.Anneme gülümseyip yanına gittim.Sarıldım ona,sanki kendime kenetlemek istercesine.

Telefonum tekrar çalmaya başladı.Anneme ve Ahmet Amcanın yanından ayrılıp odama çıktım.Durmadan çalan telefonu açtım.İşte o telefon değiştirdi benim hayatımı.Belkide telefon değil telefonun ucundaki o adam...

"Alo,buyrun kiminle görüşüyorum."

Sesim dolu gözlerimden dolayı buruk çıkmıştı.

"Caner Taşkıran, hanımefendi."

Bu isim bir yerden tanıdık geliyordu ama çıkaramadım.

"Neden aramıştınız Caner Bey?"

Telefonun ucundaki adam güldü.Çok komik.Hızlıca nefesimi verdikten sonra konuşmaya başladı beyimiz.

"Ben babanız Berat Beyin sağ kolu yani sağ koluydum.Babanız vefatından önce miras davası için sizinle özellikle ilgilenmemi vasiyet etti."

Gözüm dönmüştü.Yaşarken kapımı çalmayan adam ölünce bana miras mı bırakmıştı.

"O adi adamın çöpünü bile istemiyorum! Aramayın bir daha beni."

"Peşinizi bırakmayacağım Kıvılcım Hanım."

"Aynen kanka."

Telefonu yüzüne kapattım.Neydi bu şimdi.Telefon şakası falan mıydı.Haddini bildirdiğimi ve bir daha beni aramayacağını düşündüm.Sinirden nefes alamıyordum,kendimi hemen balkona attım.Oturduğumuz ev nezih bir semtteydi 2 katlıydı ama çok büyük sayılmazdı.Ahmet abi ticaretle uğraşıyordu bu yüzden geliri yüksekti.Annem ise ev hanımıydı.

Ertesi Gün

Bugün güzel bir sabaha uyanmıştım.Kuşlar cıvıldıyor,güneş odamı aydınlatıyordu.Telefonumu elime aldığımda dünkü numaradan cevapsız 2 arama ve 3 mesaj gördüm.

0536*******: Kıvılcım Hanım size her türlü ulaşacağımdan şüpheniz olmasın lütfen.

0536*******:Zorluk çıkartmayın Babanızın vasiyeti bu şekilde.

0536*******:Geliyorum.

Ne diyordu bu herif.Birde geliyorum diye beni korkutuyordu.Numarayı bir sonrakine tanımak için kaydettim
(Hıyarsı Salatalık kaydedildi.)

Yataktan kırmızı puantiyeli pijamalarimla çıkıp kahvaltıya indim.Gerçekten sabahları berbat görünüyordum.

"Anne lütfen bana kahvaltıda patates kız-"

Benim gibi sürekli aç biriyseniz patates kızartması aşkından bahsetmiyorum bile.Ama kahvaltıya indiğinizde salonun ortasında ultra mükemmel yakışıklı birini görünce patates bile kursağınıza dizilir.

Anneme dönüp kim bu dercesine baktım.Annemin gözlerinde korkuyu görünce endişelendim.Annemin konuşmasına fırsat vermeden adam lafa atladı.

"Caner Taşkıran.Halbuki size geleceğimi haber vermiştim Kıvılcım Hanım."

Ay ben şok repliği dönüyordu kafamda.Salonun ortasında pijamalarimla rezil halde ben,babamın yakışıklı adamlarından biri,annem ve üvey babam.Daha şoku üstümden atamamışken Caner konuşmaya devam etti.

Ateşten YuvaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin