Parti

16 11 4
                                    

(Vote atmayı unutmayın.)

Genelevde yaşananlardan sonra hâlâ Caner'e karşı soğuk bir tavrım vardı.İçten içe onu affetmek istesem de haklı çıkmaması için elimden geldiği kadar direniyordum.

Caner hepimizi salona çağırdıktan sonra konuşmaya başladı.

"Evet,sevgili ev arkadaşlarım ve Patronum."

Caner genelde neşeli ve cana yakın biriydi ama öfkeli haliyle gözlerinden ateş çıkartıyordu.

"Bu akşam Kıvılcım Hanım'ın geldiğini duyurmak için cemiyet olarak bir parti ayarlandı.Bu akşam yalı da olacak."

Böyle partileri sevmediğim için göz devirdim.

"Ne giyeceğim ben!"

Işığın tepkisiyle benim de yanımda giyecek uygun kıyafetim olmadığını hatırladım.

"Hanımlar bence dördümüz alışverişe gidip geç olmadan hazırlıkları tamamlayalım."

Mert'in önerisiyle hazırlanıp evden çıktık.Avm de ki neredeyse bütün mağazalardan kıyafetler denedik.Işık hepsini alsa da ben beğenemedim.

"Hadi be kuzen bak koskoca yerde son bir mağaza kaldı."

Mağazaya girdikten sonra Işık'ın elime tutuşturduğu mavi elbiseyi alıp kabine giderken Caner yanıma gelip Siyah bir elbise getirdi.

"Bunu da denemek ister misin Patron?"

Kabine girip önce mavi elbiseyi denediğimde bel kısmındaki kurdele hiç hoş durmadığı için siyah elbiseye geçtim.

Caner'in verdiği elbiseyi giydiğim de uzun yırtmaçı bacağımın üstüne kadar uzanıyordu.Askılı kolları ve göğüs dekoltesi ile bu elbise benim için yaratılmış gibiydi.Mağaza görevlisinin getirdiği topuklu ayakkabıyı giyip dışarıya çıktım.

Kabinden çıktığımda Mert,Caner ve Işık jüro edasıyla karşımdaki minderlerde oturuyorlardı.Topuklu sesini duyduklarında üçü birden kafasını bana çevirdi.

Direk Caner'e baktığımda gözleri yırtmaçtan görünen bacağımdaydı.Yavaş yavaş yukarıya kayarken göğüsümde ki dekoltede yutkunup duraksadı.

"Hassiktir!"

Mert'in ettiği küfürle ona döndüğümde ayağa kalkıp bir elimden tuttu ve beni kendi etrafımda döndürdü.

Caner'in gözleriyle kesiştiğimde hayranlıkla bakıyordu.

"Ama kuzen en güzel ben olacaktım ya."

Işığın hayıflanmasına güldükten sonra Caner'e döndüm.

"Nasıl Patron?"

"Ha?"

Bana öyle bir bakıyordu ki sorduğum soruyla irkildi.

"Nasıl olmuşum diyorum?"

"Eh,idare eder."

Dediği şeyle kaşlarımı çattıktan sonra kabine geri döndüm.

"İdare eder mi? Gerizekalı afrodit gibi kızım ben be!"

Kabinde kendi kendime söylenirken üzerimi giyinip çıktım.Alışveriş bittikten sonra eve döndüğümüzde Işık ve benim için makyöz ve kuaförler odada bekliyordu.

Mert ve Caner hazırlanmaya gidince biz de odaya geçip giyinmeye başladık.

Abartılı birsey yerine soft bir makyaj seçip dağınık bir topuz yaptırdıktan sonra giyinip aynanın karşısına geçtim.Yanımda ışık da yer aldığında göz kamaştırıyordu.Üzerinde bedenini saran kısa lacivertli bir elbise vardı.

Ateşten YuvaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin