Miután Derek feltápászkodott a földről mindenki megölelte Nathaliát. Majd mesélni kezdtek.
Nathalia
Amikor a srácok elmeséltek mindent ledöbbentem. Persze hálás voltam a sheriffnek hiszen hála neki a gyámügy már nem rendelkezhetne felettem.
-El kell mennem egy kicsit. Valamit el kell intéztem. -mondtam majd elmentem a képességemet használva mielött bárki megállítana. Szerencsére a térdem már nem fájt de azért a térdvédő rajtam volt. Hogy hova megyek? Az Eichenbe mint Villám és véget vetek Nathalia Allan-nak. Na meg persze egy kis személyes bosszú is vezérel. Úgy intéztem, hogy a tévé is leadja élő adásba és még párszor ismételjék is. Nem akarom, hogy másnak is át kelljen élnie azt amit nekem kellett. Miután megjelent a tévé láttam, hogy vannak itt újságírók is de annál jobb.
Scott
Amikor Nathalia elment azt hittük csak friss levegőre van szüksége, de aztán megláttuk egy blogon Villám képét. Liam rögtön elkezdte felolvasni.
Az Eichen házban történt tragédiára Villám hívta fel az emberek figyelmét. Több forrás is megerősítette, hogy a mindössze 17 éves Nathalia Allan-t a gyámügy az Eichenbe záratta. Az indokuk erre a tettre az volt, hogy Nathalia ellenállást mutatott azzal szembe, hogy elvigyék. Az emberekbe mély felháborodást váltott ki ez a dolog. A fiatal lány hosszú időt töltött itt gyógyszeres kezeléssel. A szobájának biztonsági felvétele megerősítette, hogy úgy akarták megelőzni az agresszív viselkedését, hogy néhány ember kegyetlenül ellátta a lány baját nap mint nap. A lány teste végül feladta és a 17 éves Nathalia a múlt éjjel gyógyszer túladagolásba meghalt.Peter North
Újságíró-Ezt nem hiszem el! Mégis mi volt ezzel a célja? -akad ki teljesen Allison
-Azt hiszem meg akarta szüntetni Nathalia Allan-t. Mostantól nem él kettős életet csakis Villám életét. -mondtam.
2 órával késöbb
Sokat beszélgettünk azóta a falkával de nem tudtunk dönteni miért tette ezt Nat vagyis Villám. Aztán végre betoppant arcán viszont szomorúság ül ki mikor rám néz, majd inkább elmegy.
-Nem tetszik ez az arc. -súgja oda nekem Stiles mi pedig egyből utána megyünk. Amikor megtaláltuk a kivetítő előtt állt a város térképét figyelve. Csak egy pont volt bejelölve rajta.
-Hol voltál? -kérdezte meg Derek némi haraggal. Gondolom még nem dolgozta fel, hogy megverték.
-Melissát kerestem. -jelentette ki Nat mire mindenki a térképre kapta a tekintetét.
-Az ő helyét jelöli az a pont?
-Nem! Az-az alfa falka. -mondta Nat mire ismét megláttam azt a szomorú pillantást.
-Ugye nem halt meg? -tettem fel a kérdést kétségbe esve
-Nem, de ezen a földön nincs. Valószínűleg Zoom vissza vitte a Föld 2-re magával. -felelt Villám. Nem tudom, hogy ettől most megkönnyebbűltem vagy mégszomorúbb lettem-e.
-Akkor menj utána. -jelenti ki Isaac
-Nem tudok. Az a sebesség ami ehez kell szinte lehetetlen és ha esetleg sikerülne is azonnal bele halnék amint elérem. -felelt Nat2023.03.24.
YOU ARE READING
Beacon Hills-i villám |Befejezett|
WerewolfNathalia miután megtanult tökéletesen eggyütt élni a szélvészséggel úgy döntött keres egy saját várost. Tudta, hogy Central City biztonságba lesz hisz az apja a hőse. És ugyan sok metahumán van szabadon és jó páran meg is szöktek amikor Barry Oliver...