9. rész

40 4 0
                                    

2 hét telt el azóta a szörnyű este óta. Nathalia kijött a sokkból és azóta a nap óta most megy elösszőr iskolába.
Scott
Stiles nálunk aludt este. Mi már lent voltunk Isaacékkel.
-Biztos jó ötlet ez? -kérdezte meg Isaac
-Nem tehetünk mást. Muszály tanulnia.  -mondtam majd Nattal eggyütt elindultunk. Az iskola folyosója üres volt mert mindenki a terembe volt.
Nathalia
Scotték ragaszkodtak hozzá, hogy iskolába menjek. Minden jól ment ameddig el nem értünk AHOZ a folyosóhoz. Ott minden lepörgött elöttem újra és újra.
Scott
Azon a folyosón ahol sokkot kapott lefagyott. Mindannyian türelmesen vártuk, hogy tovább jöjjön de nem ez történt. Az erejét használva elfutott.
-És most mi lesz? -kérdezte meg Allison
-Felhívjuk Flash-t vagy Vibrálót. Nélkülük nem találhatjuk meg. -mondtam majd írtam is nekik. Néhány perc múlva egy rés álltal itt is voltak. Mi pedig fura mód eljöhettünk az iskolából igazoltan.
-Hogy fogjuk megtalálni? -kérdezte meg Kira
-A szuperruhákba van nyomkövető. Cisco megtalálhatja. -mondta Barry
-Barry, kikapcsolta -szólalt meg Cisco
-Ez meg, hogy lehet? És most mi lesz? -tette fel a kérdést Stiles
-Ki tudhat arról hova megy amikor magányra van szüksége? -tette fel a kérdést Lydia
-Oliver! -csapta rá egyszerre Flash és Vibráló -olyan neki mintha a testvére lenne. Mindent elmondt neki.
-Akkor beszéljen vele ez az Oliver és hozza vissza.
-Nem, kiveszem az iskolából. Ameddig nem kellett ide jönnie jól volt. -szólalt meg Flash
-De akkor, hogy fog érettségizni? -kérdezte meg Liam
-Már rég van érettségie. -mondta Caitlin
-Oliver írt. Elmegy és beszél vele. Megpróbálja vissza hozni úgyis ismeri a részleteit az ügynek. -szólalt meg Barry
-Ki az az Oliver? -tette fel a kérdést Mason
-Ő...a zöld íjász -mondta Cisco némi habozás után.
-Persze, hogy az. Miért is lenne ember. -akadt ki Stiles
-A zöld íjász egy ember -mondta Cisco aztán mindenki csendbe várakozott.
Oliver
Amikor megtudtam mi történt Nathalia-val aggódtam és egyből a titkos helyére indultam. Ahogy sejtettem ott volt.
-Szia! -köszönt hátra se nézve csupán a gyönyörű kilátást vizsgálva.

-Szia! -köszönt hátra se nézve csupán a gyönyörű kilátást vizsgálva

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


-Tudtam, hogy itt leszel.
-Menj el! -szólt rám határozottan
-Ugyan már Nat! Tudom, hogy megöltél egy embert de nem hibáztathatod magad ezért.
-Miért nem? Miattam halott vagyis az én hibám volt. -mondta Nat. Azt hiszem nehezebb lesz meggyőzni az ellenkezőjéről mint hittem.
-Figyelj te 1 embert öltél meg én viszont minden nap megöltem ennyit. Tudom, hogy nehéz de nem volt más választásod. Ha nem teszed meg akkor valaki más hal meg és abba az esetbe is magadat hibáztattad volna. Jól ismerlek ahoz, hogy tudjam.
-Milyen volt? Lian You? Ott egyedül lehettél nem állt fent annak az esélye, hogy megölsz valakit. -mondta Nat
-Tévedsz! Lian You-n öltem meg az első embereket. Az első esetek önvédelem volt aztán olyan helyzetbe kerültem mint te. Választanom kellett vagy a barátom vagy a másik ember. Én is azt tettem mint te. Bűntudatom volt amiatt az ember miatt de tudtam, hogy nem tehettem mást. Egy embert megöltem de a barátom élt és átsegített ezen. Téged is sokan szeretnek mint én is de ha elmenekülsz és ellöksz mindenkit akkor egyedül kell ezt leküzdened. Ne hagyd el magad ez már megtörtént de ha nem térsz vissza a régi életedhez akkor több száz ártatlan fog meghalni azért mert Villám elhagyta magát. Tudok Zoomról. Ha te ilyen maradsz nagyon könnyű dolga lesz, hogy elkapjon és azt tegyen amit akar. Ez nem az a Nathalia akit én ismerek. Ezt a lányt aki elöttem van nem ismerem és idegenekkel nem szeretnék beszélgetni szóval mond meg Nathaliának, hogy Oliver szereti. -mondtam majd lassan elindultam.
-Oli várj! -szólalt meg végre az a lány akit én ismerek. A hangjából szinte teljesen elmúlt az a sok bánat is. -Köszönöm! -majd megölelt
-Ideje indulnod. Tudod, hogy innen elég messze van Beacon Hills. Üdvözlöm Flash-t!
-Szia Oliver! -köszönt el mosolyogva és elindult
Scott
Hosszú idő telt el azóta, hogy a Zöld Íjász elment beszélni Nattal de nincs hír. Vagyis nem volt aztán megszólalt Flash telefonja.
-Oliver beszélt vele. Nat hazajön és Oliver szerint boldog. -mondta Barry mosolyogva. A hír hallatán pedig mi is boldogok lettünk.




2022.12.31.

31

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Beacon Hills-i villám |Befejezett|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang