15. rész

31 3 0
                                    

Miután minden sebét ellátták úgy döntöttek mindig marad bent valaki a többiek pedig pihennek.
Scott
Nem olyan rég váltottam fel Stiles-t. Bevallom nagyon aggódok érte mert ezek a sebek nem horzsolások voltak. Bár az jobban aggaszt, hogy fogjuk elmondani neki, hogy nem biztos, hogy futhat hiszen neki a futás az élete. Szerintem nem bírna ki 1 olyan hetet amikor csak Nathalia szélvész képességek nélkül. Ameddig ezen agyaltam időközbe elkezdett mozgolódni.
-Nat? -kérdeztem rá és időközbe a jelzőt is megnyomtam amit Cisco ide rakott.
-Scott. Sajnálom nem tudtam, hogy csapda. -mondta miután kinyitotta a szemét. -Kérlek vigyél ki innen. Nem bírom az orvosi részeket. -mondta én pedig mit tehettem volna segítettem neki felülni. Aztán elmenni is persze csak a szobájába vittem. -A lábam, mi van a lábammal? Ugye tudok majd futni? -kérdezte miközbe hallottam, hogy a szíve egyre gyorsabban ver.
-Nyugi, láttam milyen vagy ha nagyon akarsz valamit. Egy sérülés nem állíthat meg a futásba. -mondtam bár én se voltam biztos a szavaimba de szerintem ezt ő is észre vette mert legördült egy könnycsepp az arcán.
-Miért könnyezel? -jött be Flash. Nem is tudom mikor tért magához mivel én eddig nem tudtam róla.
-Apa! -mondta és már ugrott is fel amit a térde kissé akadályozott ebbe meg a törött borda is. -A térdem tönkre ment. Hogy fogok így futni? -kérdezte meg apjától mostmár sírva
-Nyugodj meg, elösszőr is pihentesd a lábad én meg beszélek Cisco-val. Scott kérlek maradj vele és figyelj rá nehogy erőltesse a térdét. -kért meg Barry mire én rögtön bólintottam. A férfi nem hazudott egyből ment is Ciscoékhoz.
Cisco
Bár Flash besétált közénk az arca nem tűnt túl vidámnak. Feltételezem találkozott a lányával aki mint hallottam a falkától nagyon el van kenődve.
-Üdv újra köztünk Barry. -mondja Caitlin
-Mi van Nattal? Tud majd futni? -kérdi meg felvéve a gondterhelt arcát
-Nem tartom valószínűnek. Nagyon csúnyán roncsolódott és több izom is súlyosan megsérült. Nem látok rá esélyt. Sajnálom de szinte az is csoda lesz ha rendesen tud majd járni. -válaszolt Cat ugyan olyan szomorúan mint mi vagyunk










2023.01 18.

Beacon Hills-i villám |Befejezett|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora