Nathalia át ment a Vibráló álltal nyitott résen. A falka le se tudta venni a szemét a portál szerűről ami időközbe bezárult. Cisco pedig alig állt a lábán.
Flash
Amikor Cisco bezárta a portált akkor realizálódott bennem igazán, hogy mi történik. Aggódtam, hogy a lányomnak valami baja lesz.
Nathalia
Amikor beértem elkezdtem rezegni. Néhányan megmozdultak ugyan de nem sikerült elérnem, hogy tudjanak mozogni teljes testükkel. Nem vagyok elég gyors. Nem tehettem mást mint vissza mentem a többiekhez.
-Hol van anya? -kérdezte meg Scott amint oda értem
-Sajnálom, nem vagyok elég gyors.
-De hisz megígérted! Mégis milyen hős hazudozik? A blog szerint hős vagy, de én csak egy hazudozót látok! -fakadt ki Stiles és Scott egyszerre. Szinte félelmetes, hogy ugyan azt mondták és egyszerre pedig nem is néztek egymásra. Gondolom nem kell mondanom, hogy ez rosszul esett de igazuk is van. Szóval elfutottam, hogy gyorsítsak a tempómon. Addig nem is fogok megállni az edzéssel ameddig nem leszek elég gyors.
Scott
Dühös voltam, de miután Villám elment rájöttem, hogy ez nem az ő hibája volt. Bűntudatom volt. Amikor az apjára néztem nem láttam a tekintetébe haragot inkább eggyüttérzést.
-Be tudtad mérni? -kérdezte meg Flash 1 óra néma csend után.
-Amióta elment fut. A ruha utoljára Párizsba adott jelet. Nagyon nagy sebességgel halad. A teste nem fogja bírni ezt a tempót. -mondta a Vibráló nevű bennem pedig egyre nagyobb lett a bűntudat.
Flash
Amikor Cisco elmondta, hogy ha folytatja ezt a tempót veszélybe sodorhatja az életét megijedtem.
-Menjenek utánna, állítsák meg. Ez az egész az én hibám ha valami baja lesz... -fakadt ki az alfa
-Nem a te hibád Scott. A lányom mindig fut ha valami problémája van. Tudja hol vannak a határai. Legalábbis remélem. -mondtam a végét halkabban.
-De ha nem kiabálok vele és nem dörgölöm az orra alá, hogy nem elég gyors ez az egész nem történt volna meg. -folytatta a fiú
-Flash, már Athén-ba van. Ilyen gyorsan még nem futott. Nagyon motiválja ami történt. -szólalt meg Cisco
-Az életjelei?
-Minden rendben van. Az értékeket elnézve nem ad bele mindent. Kevesebb mint 30 perc alatt megtett 2874 km-t. Szerintem menne neki gyorsabban is. Azt hiszem készen áll a váróra. -mondja Caitlin2022.12.07.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Beacon Hills-i villám |Befejezett|
LobisomemNathalia miután megtanult tökéletesen eggyütt élni a szélvészséggel úgy döntött keres egy saját várost. Tudta, hogy Central City biztonságba lesz hisz az apja a hőse. És ugyan sok metahumán van szabadon és jó páran meg is szöktek amikor Barry Oliver...