31. rész

21 3 0
                                    

Miközbe a csapat a zöld íjász után nyomozott Nat Beacon Hillsbe rohangált, hogy megtalálja családja gyilkosát, sikertelenül. A falka pedig úgy belemerült a kutatásba, hogy észre se vették a mögöttük álló Zoomot. Amikor megfordultak meglátták egy pillanatra majd csak a hűlt helyét látták és a rést amin átjutott egy másik földre. Azonban nem egyedül ment mert magával vitte Melissa McCall-t is. Scott nagyon megijedt attól a tudattól, hogy meg fogja őlni. Zoom nem érte be csak Melissával mert vissza tért a következő személyért azonban nem volt ideje elvinni mert megjelent Nat a semmiből. Harcolni kezdtek majd mikor már mind a ketten megsérültek Zoom átrezegte a kezét Nathalia vállán ezzel nagy fájdalmat okozva neki. Mikor Nat hátrált pár lépést Zoom eltűnt de ezúttal nem vitt magával senkit.
Scott
Anya annál az őrűltnél van. Aztán vissza jött még valakiért de Nat megmentett minket, viszont amikor átnyúlt a vállán Villám hátrált és Zoom eltűnt. Úgy fest most csak minket akart védeni mert adódott esélye arra, hogy megölje mégse tette meg. Vagy az is lehet, hogy ő se biztos abba, hogy meg kéne őlnie.
-Mindenki jól van? -fordult felénk Nat a vállát fogva és fájdalmát elfojtva. Én viszont láttam rajta, hogy nagyon is fáj neki.
-Nem, elvitte anyát. -ennyit mondtam csak mire Nat rá csapott az elötte lévő asztalra. Szerencsétlenségére azzal a vállával ami megsérült így rögtön össze rezzent.
-Megígérem, hogy vissza fogod kapni. -mondta Nat én pedig hittem neki.
-Mi pedig segítünk amibe csak tudunk! -szállt be a beszélgetésbe Stiles. Még beszélgettünk az alfa falkáról is és arról, hogy Beacon Hills lakói nem bírták tovább itt így haza mentek meg vissza dolgozni, de Nat egyre sápadtabb lett aztán majdnem össze is esett. Isaac tartotta meg. Nathalia nagyon kába volt de nem értettem miért. Ha anya itt lenne tuti ellátná de most nem tudom mit tegyünk.
-Mit csináljunk? -kérdezte meg Stiles utalva a lányra akit Isaac tart ébren mivel nélküle már elájult volna.
-Nem tudom. Anya ellátná de nincs itt. Viszont nem is természetfeletti, hogy Deaton segíthessen neki.
-Apa! Vigyük el apához ő orvos. Most is épp a kórházban van. -mondta Liam
-Menjünk. -vágta rá Stiles és már indultunk is. Mikor oda értünk Liam papája csinált egy röntgent, hogy megtudjuk mi okozta ezt az állapotot.
-Na, mi a helyzet? -türelmetlenkedik Liam. Úgy tűnik nagyon jól összebarátkoztak ők ketten.
-Úgy tűnik Zoom eltalált egy artériát a vállába. Ez belső vérzést okozott nála. Sok vért veszít ezért van ez az állapot. -válaszolt Liam apukája
-Mit tehetnénk, hogy helyre jöjjön? -kérdezte meg Derek. Ha nem tudnám milyen mogorga is tud lenni azt hinném, hogy egy nagyon kedves emberről van szó.
-Meg kell műteni viszont a műtőbe aszisztensek is vannak és nem tolhatjuk be ebbe a ruhába. Ha megműtjük kiderűl ki ő, ha nem tesszük akkor néhány órán belül elvérzik. -válaszol az orvos
-A maszkja sem maradhat? -kérdezte meg Stiles
-De, az nem akadályozza a műtétet. Jó ötlet! Máris szólok, hogy készítsék a műtőt. Viszont utána el kell vinnetek innen mert nem mindenki örűl neki. Nem várhatjátok meg míg felébred. Majd átmegyek és átkötözöm. -mondta mr.Dunbar mire mi bólintottunk. Majd átvisszük hozzánk és probléma megoldva. Ami a műtőt illeti 10 perc múlva már vitték is be Nathaliát.














2023.03.03.

Beacon Hills-i villám |Befejezett|Où les histoires vivent. Découvrez maintenant