22. rész

27 3 0
                                    

Zoom továbbra is embereket öl egyre közelebb kerülve Beacon Hills-hez. Barry is meghozza a döntést miszerint ha Nat benne van akkor Scott menjen be és próbálja meg eltüntetni a gátat a lánya fejébe.
Nathalia
Apáék azt hiszik nem vettem észre, hogy nem növekedett a sebességem, de tévednek. Nagyon is tudom. Most is épp futkározok a szakadó esőben csak, hogy gyorsabb lehessek. Szerencsémre a pálya nem csúszik. Talán 1 órája futhatok megállás nélkül amikor is meglátom, hogy apáék jönnek felém a falkával így megállok.
-Törpe, beszélnünk kell a gyorsaságodról. -kezdett bele Cisco
-Tisztába vagyok vele, hogy nem javul.
-Szerintünk lehet egy gát a fejedbe ami akadályozza a gyorsaságodat. Ha benne vagy Scott megpróbálja kiszedni. -magyarázta apa én meg csak bólintok jelezve nekik, hogy benne vagyok.
-Mit csináljak?
-Csak fordulj meg és maradj egyhelybe. -mondta Scott mire én így is tettem. -Sajnálom! -csapta hozzá Scott
-Mit? -tettem fel a kérdést de aztán megéreztem egy durva fájdalmat a tarkómnál. Azután semmi. Semmit nem éreztem.
Scott
Miután bocsánatot kértem rögtön belemélyesztettem a karmom a tarkójába. Láttam Barry-n, hogy amikor látta a lánya arcán a fájdalmat elgondolkozott rajta, hogy biztos ez volt-e a legjobb döntés. Aztán utána már koncentráltam, hogy minél kevesebb fájdalmat okozzak a folyamat közbe Nat-nak. A következő pillanatba már a fejébe jártam. Tulajdonképpen a feje tele volt villámokkal mintha az lett volna a fal meg a padló így sétálgattam tovább. Tényleg egy házra hasonlított aminek az ajtajai fel voltak cimkézve: anya, apa, család, gonoszok, meták, iskola. És még sok ehez hasonló cimke volt. Aztán elértem az utolsó szobához ami a Villám cimkét viselte. Azonnal benyitottam. Az elméje nagyon furcsa módon hozta létre a gátat mert konkrétan az összes villám ami a szobába volt egy buborékba volt bezárva. Talán 3-4 kisebb lehetett kívül. Úgy döntöttem kidurrantom a buborékot. Miután ezt megtettem kijöttem a fejéből. A srácok elösszőr rám koncentráltak majd mikor elkönyvelték, hogy jól vagyok mind Nathaliára néztünk. Ő szinte azon nyomban elterült a földön.
-Ez normális? -kérdezte meg az apja
-Nem, kicsit se az. Ennek nem így kéne történnie. -mondta Derek kissé zavartan mivel ő se értette mi történik.
-Csináltátok ezt már máskor is? -kérdezte meg Caitlin olyan hangon mintha azt hinné Nat volt a kísérleti nyúl.
-Igen, Stiles-on amikor megszállta a nogitsune, meg Lydián is.  -válaszoltam. Ekkor Nat teste elkezdett szikrázni. Nem sokkal azután a szemei is kipattantak de azok is villámokat szórtak.
-Gyakran csinál ilyet? -kérdezte meg Stiles mire a másik csapat csak a fejét rázta. A következő pillanatba Nat eltűnt Cisco pedig a géphez ment.
-Húha, mégis milyen gyorsan mozog? -kérdezte meg Isaac aki még mindig a lány hűlt helyét nézte
-Cisco, ez már elég gyors lesz? -tette fel a kérdést Barry
-Ez a sebesség a háromszorosa annak mint ahogy Zoom fut. -mondta Cisco csodálkozva nekünk meg tátva maradt a szánk. A következő pillanatba a gép hívást jelzett.
Nathalia
Futottam olyan gyorsan ahogy csak tudtam de valami nem stimmelt így felhívtam Cisco-t. Szinte azonnal felvette.
-Cisco, nem tudok megállni!
-Hogy? Hol vagy most? -kérdezte meg apa
-Nem tudom, néhány másodperce hagytam el London-t.
-London? Az repülővel 2 napra van innen.  -szólt közbe Scott

Beacon Hills-i villám |Befejezett|Onde histórias criam vida. Descubra agora