32. rész

21 2 0
                                    

Miközbe Nathaliát műtötték kint a váróba elszabadult a pokol. Volt aki nem örűlt Villámnak mert szerintük cserben hagyta őket, míg a társaság másik fele védte velük szembe. A McCall falka nem foglalt állás pontot eggyik helyen se, inkább csak aggódtak barátjuk miatt akit jelenleg operálnak.
Scott
Sok mindenen jár az eszem. De két gondolat nem hagy csak nyugodni. Az egyik Nathalia akit épp műtenek, de persze aggódok is a következő összecsapása miatt mivel sérült. A másik gondolatom anya. Tisztába vagyok azzal, hogy Nat haza hozza ahogy megígérte de mire elég jó állapotba lesz ahoz, hogy szembe szálljon Zoomal anyának bármi baja eshet.
Eltel két óra és Nat végre kikerült a műtőből. Amikor mr. Dunbar azt mondta, hogy nem maradhat itt nem hazudott mivel szinte rögtön elkellett vinnünk.

Amikor haza értünk lefektettük a kanapéra és nagyából fél óra múlva kipattantak a szemei és kissé zavarodottan ült fel a kanapéra.
-Hé, nyugi. Biztonságba vagy. Itt vagy nálunk. A kórházba nem maradhattál. -mondtam neki halkan. Azt hittem több idő kell majd ahoz, hogy ismét éber legyen de nem, miután felébredt teljesen rendbe volt még kába sem volt. Úgy tűnt a válla se fájt. Mi csak néztünk aztán csengettek. Liam papája volt az. Biztosan jött átkötözni. Be is engedtük ő pedig egyből Nathoz ment. Lehúzta a vállánál lévő kötést de aztán le is fagyott. Mindenki egyből oda ment, hogy megnézze miért aztán megláttuk, hogy a seb eltűnt. Én meg még azon aggódtam mennyi idő lesz mire talpra áll...a válasz az, hogy naggyából két-három óra.
Nathalia
Miután mindenki kicsodálkozta magát, hogy milyen gyorsan begyógyult a sebem vissza húztam a pólómat aztán csengettek. Stiles ment ajtót nyitni.
-Segíthetek? -kérdezte meg Stiles
-Nathalia Allant keressük. Úgy tudjuk itt van. -mondta egy idegen hang mire egyből oda mentem én és az egész falka.
-Én vagyok Nathalia Allan.
-Velünk kell jönnie. -mondta a rendőr? mellette
-Miért, kik maguk? -tette fel a kérdést Isaac
-Gyámügy. Értesültünk az apja haláláról. Mivel kiskorú a mi felügyeletünk alá kerül. -válaszolta a férfi én pedig ledermedtem egy pillanatra
-Nem. -mondtam ki mire a rendőr és a gyámügyes pasas is közeledni kezdett felém. Én elkezdtem hátrálni de persze, hogy ott volt a fal Villám erejét pedig nem akartam használni. Maradt a rángatózás. Egy darabig hatásosnak bizonyult aztán éreztem egy szúrást valószínűleg nyugtató. Olyan gyorsan hatott, hogy kirezegni se volt időm máris teljesen kába voltam aztán elaludtam.
Scott
Amikor ide jött a gyámügy Nat menekülni akart. Azt hittem majd használja az erejét de inkább csak küzdött. Amikor a két pasi benyugtatózta rögtön elkábult aztán elaludt.
-Mi a fene? Nem kellett volna kirezegnie? -szólalt meg Stiles miután kimentek.
-Úgy fest ez a szer erősebb volt és nem volt ideje. -mondta Liam papája. Úgy festet senki nem értette ezt a helyzetet.













2023.03.09.

Beacon Hills-i villám |Befejezett|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora