7. rész

55 7 0
                                    

1 hét telt el azóta, hogy Villám kiléte ne terelődött volna Nathalia-ra. Central City-be épp azon vannak, hogy erre a problémára megoldást találjanak. Beacon Hills-be a falka nagy része iskolába jár és sokuknak hiányzik a rejtélyes lány.
Scott
Az edző a lacross edzés után elmondta, hogy holnap új diák érkezik. Sajnos a nevét nem említette de amúgy se igazán érdekelt szinte senkit. Most, hogy vége az iskolának Derekékhez megy az egész falka aztán elmegyek anyáért a kórházba.
Nathalia
1 hete gondolkodunk azon, hogy mégis hogyan terelhetnénk el rólam a gyanút. De apáéknak szinte semmi nem jutott az eszébe. De mindezt a lehető leghamarabb kéne mert holnap vissza térek Beacon Hillsbe és iskolába is fogok járni. És közbe metákat üldözök ha akad a környéken na meg ugye bűnt üldözök.
-Van egy ötletem de nem biztos, hogy tetszeni fog. Különösen neked apa.
-Hát ez rosszul kezdődik de azért mondjad. -mondta apa
-Ha Nathalia elmenne Beacon Hillsbe ahol megkéselik és kórházba kerül míg ugyan ebbe az időbe Villámot látják az utcán akkor senki nem gondol Nathalia-ra.
-Az ötlet nem is olyan rossz. De rémlik, hogy maximum 1 óra alatt meggyógyulsz egy szúrt sebből? -kérdezte Cisco kissé ingerülten
-Kivéve ha a tárgy amivel szúrnak abszolút 0 fok alatt van. -mondta ki Flash az igazat
-De a kórházba akkor is át fogják kötni a sebet. Akkor rájönnek. -szólt közbe Caitlin
-Ezért fogjuk ezt az egészet Beacon Hillsbe csinálni.
-Melissa McCall. A sebeket a nővér köti be. -jött rá Cisco -és mégis, hogy kivitelezzük?
-Villám hologramm segítségével és apáéval aki kivitelezi innen. Az abszolút 0 pedig gyilkos fagy segítségével és Cisco fog szúrni.
-Miért ő? -kérdezte meg apa
-Mert te úgyse tennéd meg, és ne haragudj Caitlin de ha az örjöngő gyilkos fagy előtörik nem akarok én lenni az első áldozata. -mondtam majd miután eggyet értettünk Cisco résén keresztül Beacon Hillsbe mentünk és megcsináltuk a tervet apa meg intézte a többit.
Melissa
Amikor hívtak, hogy össze kell varrni egy szúrt sebet rögtön otthagytam a nemrég érkező falkát. De nem mindenkit mert néhányuk velem tartott mivel érdekelte őket, hogy zajlik egy ilyen varrás. Nagy meglepetésemre az akit össze kéne foltoznom Villám volt vagyis Nathalia.
-Hagyd csak Melissa. -mondta a lány mielött neki álltam volna
-De a seb.
-Nyugi, nemsokára begyógyul -mondta én pedig azért megnéztem, hogy mi a helyzet a sebbel. Meglepetésemre amikor hozzá értem jég hideg volt pedig melegnek kéne lennie. -abszolút 0 fokra hűtött penge. Több ideig marad meg a seb. Tudod arra az esetre ha nem téged kaptalak volna meg mint nővér. -mondta amikor látta, hogy a többiek is nézték a kék bőrfelületet.
-Miért van erre szükség? -tette fel a kérdést Stiles
-Ez a megoldás arra, hogy ne engem higyjenek Villámnak. -válaszolt Nathalia -Egyébként a nevem Nathalia Allan de hívjatok csak Nat-nak.
-Az a megoldás, hogy leszúrnak? Egyáltalán ki tette? -kérdezte Scott
-Ez csak a megoldás eggyik fele. Rose kémei minden kórházba ott vannak. A kórház pedig felvette a betegek közé Nathalia Allan-t. Villám pedig hamarossan megjelenik Central City-be úgy, hogy egy kamera felvegye. A másik kérdésre válaszolva pedig Cisco szúrt le egy Gyilkos Fagy álltal lehűtött késsel. -mondta a lány
Scott
Miután eljöttünk a kórházból láttuk is a cikket, hogy Nat ki lett zárva a Villám jelöltjei közül. Aztán lefeküdtünk mert néhány óra múlva iskola.

















2022.12.21.

Beacon Hills-i villám |Befejezett|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora