25. rész

27 3 0
                                    

2 hét telt el azóta amióta Stiles véletlenül meglőtte barátját. A falkának is volt problémája, ugyan is az alfa falka megérkezett Beacon Hills-be. Mégis az elsősorba Nat segítése van a McCall falka listáján.
Scott
Elmondtuk Natnak, hogy itt az alfa falka mégis biztosítottuk arról, hogy 100 százalékig támogatjuk a Zoom elleni harcban.
-Védjétek meg tőlük Beacon Hills-t! Én boldogulok Zoomal. -mondta Nat
-Nem! Tudjuk mit tett apukáddal nem hagyunk magadra. Az alfák még várhatnak. -mondta Isaac ellentmondást nem tűrő hangon.
-Legyen! De akkor én is segítek ezzel a Deucalion-nal. És nincs vita! -mondta Nat mi pedig csak bólintottunk. Ekkor Barry toppant be a hős ruhájába. -Mi történt apa? Se Starling City, se Beacon Hills nincs veszélybe. -mondta a lány miközbe arcára kiült az aggodalom.
-Itt van. Öltözz, meg kell védenünk a lakosokat! -szólalt meg Barry mire Nathalia pattant is és megnyomta a gyűrűjét.
-Mégis, hogy akartok megvédeni egy egész várost? -kérdezte meg a legfontosabbat Liam apukája. Bizony ő is itt van és tud mindent. Úgy tűnt a két szélvész gondolkodik aztán teljesen egyszerre kezdtek el beszélni.
-Ide hozzuk őket. Ha egy helyen lesznek akkor könnyebben segíthetünk. -mondták rémisztően egyszerre
-De akkor lebuktok. -szólalt meg anya, szintén jogosan
-Nem, ha nem változunk vissza civilbe. Elöbb el lehet hitetni egy egész várossal, hogy Nathalia Allan elutazott mint azt, hogy Villám eltűnt pont akkor amikor Nathalia felbukkan. -mondja a lány -Hősökre most nagyobb szükség van. Induljunk apa! -zárta le ezzel a mondandóját és el is mentek. Úgy tűnt Cisco és Caitlin itt maradtak, hogy segíthessenek vagy maradnak is civilbe, bár logikus mert Vibrálóra és Gyilkos fagyra kisebb szükség van mivel egy olyan gyors valakivel mint Zoom nem szállhatnak szembe mert esélyük sincs. Bár jobban belegondolva, Flashnek sincs.
Nathalia
Amikor apa bejelentette, hogy Zoom itt van ösztönösen mondtam azt, hogy vigyük le Beacon Hills-t a bázisra. Sokat edzettem de aggaszt ez az egész helyzet pedig tudom, hogy gyorsabb vagyok Zoomnál. De most amúgy se ez a lényeg. Apával épp az utolsó házakból hozzuk el az embereket. Még jó, hogy nagy helyet választottam a bázisnak. Bár ha ennek vége vagy elhagyom a bázist, vagy megszűnök Nat lenni legalábbis ott.
-Jól van emberek! Beacon Hills most nem a legbiztonságosabb szóval mindenki maradjon itt! Itt megvédhetjük önöket! Aki rosszul van vagy megsérült van lent egy orvosi részleg. Van ott 1 orvos de szívesen fogadják a segítségeket. A fegyverekhez pedig ha lehet ne nyúljanak. -mondta apa aztán elvonultunk.

Beacon Hills-i villám |Befejezett|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora