Nathalia
Amikor kiértem láttam, hogy mindenki itt van. Be kell, hogy valljam nem vagyok teljesen biztos abba amit csinálok. Viszont ez most a McCall családról szól nem rólam. Miután mindenkinek köszöntem Wally beállt a helyére és mind a ketten elkezdtünk futni. Nem sokkal késöbb már a derekamat fogta és átadta a lendületét.
Stiles
Nem igazán értem mi folyik itt. Futottak körbe körbe. Nem tudom, hogy kapja meg így a másik a lendületet ezzel. Aztán volt egy nagyobb villanás és már csak 1 villám csíkot lehetett látni.
-Valaki beavatna minket is?
-Wally átadta neki a lendületet amit ő gyűjtött ebbe a pár körbe. Tulajdonképpen meglökte őt. -mondta Oliver
Scott
Miután Oliver elmondta lényegében mi is történt megjelent Wally is mellettünk.
-Innentől rajta áll. -szólalt meg hirtelen Oliver
-Milyenek az életjelei? -kérdezte neg mr. Dunbar
-Egyenlőre minden normális. -válaszolt Wally
-Mi az, hogy egyenlőre? Muszály leállítani mielött megölné magát. -mondta Stiles majd elkezdte ordibálni azt, hogy: ,,Nathalia, Nat, Villám".
-Miért nem hall minket? -tette fel a kérdést Derek
-A vákum miatt. -szólalt meg Lydia amire mi mind értetlen fejet vágtunk. -Ekkora sebességnél biztosan vákumot készít ami nem enged be ingereket, mint a hő, a levegő és minden bizonnyal a hangot se. -mindannyian Oliverékre néztünk akik mellettünk állva figyelték Nathaliát ahogy köröz. Mind a ketten bólintottak vagyis Lydiának ismét igaza van. Aztán hirtelen a villámcsík elkezdett egy kicsit cikkcakkozni a gép pedig valami furcsa hangot adott ki. Wally rögtön ott termett, hogy megnézze.
-Mi a helyzet kölyök? -tette fel a kérdést Oliver
-Valami nem stimmel. Mintha sérült lenne. A ruhájának az érzékelője a térdénél mutat valamit. -mondja Wally -a többi értéke viszont jó. Mit csináljunk?
-Nem tudnánk megállítani. -mondta Stiles
-Kapcsold be a ruha táv vezérlését. Aztán menj a rögzítésekhez. Ott pedig nyomj rá arra a térdére amit a gép jelzett, hogy nincs rendbe. -mondta Oliver és úgy tűnt Wally csinálja is.
-Ez mire jó?
-Régebben Barry mesélt Nat ruhájáról. Cisco bele épített rögzítőket. Stiles-nak igaza van. Nem tudnánk megállítani de azt megakadályozhatjuk, hogy komoly sérülése legyen úgy, hogy rögzítjük. Talán segítség lesz neki.2023.04.23
KAMU SEDANG MEMBACA
Beacon Hills-i villám |Befejezett|
Manusia SerigalaNathalia miután megtanult tökéletesen eggyütt élni a szélvészséggel úgy döntött keres egy saját várost. Tudta, hogy Central City biztonságba lesz hisz az apja a hőse. És ugyan sok metahumán van szabadon és jó páran meg is szöktek amikor Barry Oliver...