39. rész

18 2 0
                                    

Nathalia
Amikor megjött Oliver és Wally nagyon boldog voltam. Reméltem, hogy így hamarabb megtaláljuk a módját, hogy Melissához jussunk. Tévedtem, ugyanis azóta eltelt 2 hét. Egyikünknek se volt olyan ötlete ami használható lenne. Most épp a tárgyalóra hasonlító helységbe van mindenki.
-Nem akarlak sürgetni de ahogy telik az idő annál nagyobb az esélye annak, hogy anya meghal. -szólalt meg Scott naggyából 10 perc hallgatás után.
-Tudjuk. Hidd el megteszünk mindent, hogy kitaláljuk,hogy menthetnénk meg a mamádat. -mondta Wally
Scott
Tisztába vagyok vele, hogy Nat és a csapata mindent megtesz, hogy megmentsék anyát, én mégis nagyon feszült vagyok. Akárhányszor Nat rám néz lesüti a szemét és a szíve kihagy egy ütemet. Szomorú és szégyenli magát amiért nem találta még meg.
-Csak egy megoldás létezik ami nem okoz késöbb gondot. -mondta Nat mire Oliver felkapta a fejét. Nagyon úgy tűnik, hogy van egy másik lehetőség is de az Nathalia szavaival élve késöbb gondot okozhat. Bár nem tudom, hogy értette.
-Mi? Keresel egy másik vibrálót? -kérdezte meg Derek hangjába csupa gúnnyal. Amikor azonban kimondta azt, hogy Vibráló Nat keze ökölbe szorúlt. Úgy érzem nagyon szerette Cisco-t.
-Mekkora esély van arra, hogy le tudom futni azt a sebességet? -kérdezte meg Nat mire mind rá kaptuk a fejünket.
-Nem lenne elég a lendületed. -válaszolt neki Oliver
-Egyedül nem is. Apa mesélte, hogy egyszer egy másik szélvésszel egyesítették a lendületüket. Ha mi is megtudnánk ezt csinálni Wally-val talán sikerülhet. -mondta el Nat az ötletét.











2023.04.11.

Beacon Hills-i villám |Befejezett|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora