18. rész

25 4 0
                                    

Zoom egyre több gyilkosságot követ el, hogy megtalálja Villámot akit az egyetlen esélyesnek tart arra, hogy legyőzze. Nathalia térde készen áll arra, hogy elkezdjék az edzést. Mivel a falka még nem látott ilyet és támogatni szeretnék barátjukat így ott maradnak az edzésen, hogy ha szükséges segíteni is tudjanak. Cisco már fel is állította a mai edzéshez való pályát. Mivel azt akarja, hogy a lába erősödjön nem csak futás lesz hanem akadályokat is kihelyezett.

 Mivel azt akarja, hogy a lába erősödjön nem csak futás lesz hanem akadályokat is kihelyezett

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Nem túl bonyolultat de mégis olyant ami erősíti.
Scott
Amikor láttuk az akadálypályát úgy gondoltuk, hogy nagyon egyszerű de aztán rájöttünk, hogy Nat kiesett a formából hiszen több mint 2 hónapja nem futott vagy mozgott a bicegésen kívül. Ez pedig egy normál embert is totál legyengítene de mit tehet egy szélvésszel akiknek az életük a futás és a mozgás. Aztán megjött Nat és Barry.
-Cisco, most nincs időnk pluszba erősíteni. Zoom előbb utóbb rájön, hogy itt vagyunk. A futás is eléggé megerősíti. -mondta Barry mire az egész szélvész csapat egyet értett. És a pálya szinte rögtön el is tűnt a helyén pedig egy futópálya lett.

 És a pálya szinte rögtön el is tűnt a helyén pedig egy futópálya lett

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Nat egyből a starthoz ment.
-Az egyik farkas beáll mellé?-kérdezte meg Cisco mire Liam oda lépett.
-Mi a terv? -kérdezte meg Nat
-Liam előbb indul a te célod utolérni őt aztán mellette maradni. -válaszolt Caitlin, Liam pedig indult is. Amikor a pálya felénél járt akkor indult el Nat. Utól is érte Liamat de valami nem stimmelt mert a szeme szikrázott amikor lelassult. Aztán beértek a célba.
-Mik voltak azok a szikrák? -kérdezte meg Liam
-Az ereje tér vissza. -ennyit mondott Barry aztán felhúzta a ruháján a maszkot és ő is beállt a célba. -Lássuk lefutod-e még az apádat. 5 kör, adj bele mindent de amint fáj leállsz. -mondta szinte kiabálva aztán ők is elrajtoltak. Csak csíkokat láttunk ezért oda mentünk a géphez ami számolt. Az eggyik Villámnak ez az 5. köre.
-Ez melyikük? -kérdezte meg Stiles
-Nem tudom. Csak a Villámokat válassza szét, még sebesség mérő sincs. De bárki is az nagyon gyors mert a másiknak mégcsak a 3. köre jön. -mondta Cisco és amikor befejezte a gondolat menetét az egyik szélvész mellettünk állt míg a másik még futott. Az a személy aki mellettünk állt Villám volt. Cisco tátott szájjal figyelt míg Caitlin a térdét vizsgálta.
-Úgy tűnik azok a szikrák nem az ereje volt hanem a gyógyulása. Teljesen rendbe jött és a kondija is egész jó. -mondta Caitlin
-Egész jó? Majdnem 2 egész kört rávert Flash-re. -akadt ki Cisco












2023.01.20.

Beacon Hills-i villám |Befejezett|Onde histórias criam vida. Descubra agora