Stiles
Szegény Nat nagyon össze van törve pedig még azt se tudja, hogy nem futhat többet. Amint ez a gondolat menetem elszállt belépett a szobába Flash mire mi rögtön kimentünk.
-Srácok ti ott voltatok. Futhat még valaha? -kérdezte meg Scott elvégre ő Nattal volt.
-Caitlin nem lát rá túl sok esélyt. Azt hiszem ez a vég Villám pályafutásának. -mondtam de Scott szemébe látszott mennyire lesújtotta ez a hír. De ha minket ennyire megvisel mi lesz Nattal.
Barry
Amikor bejöttem Nat láttam rajta, hogy nagy a baj.
-Nem futhatok többet, igaz? -kérdezte meg Nat a nyílvánvalót könnyezve
-Nem. Caitlin szerint nagyon csúnya sérülés és szerinte az se biztos, hogy normálisan tudsz majd járni. Megsérült néhány izom amit nem valószínű, hogy a szuper gyógyulásunk helyre hozna. -válaszoltam Natnak aki alig bírta vissza folytani könnyeit
-Menjünk haza kérlek! Menjünk vissza Central City-be. Beacon Hills arra emlékeztet, hogy elbuktam. Kérlek apa! -kérlelt mostmár sírva így csak bólintottam.
-Máris szólok Ciscoéknak, hogy csomagoljanak és indulunk is.
Scott
Tudom, hogy ez egy magánbeszélgetés de hallgatóztam. Amikor Barry elmondta neki hallottam Nat hangján, hogy sír. De aztán hallgatóztam tovább és meghallottam amit nem akartam.
-Mi a baj? -kérdezte meg Stiles. Biztosan az arcomra volt írva, hogy valami nincs rendbe.
-Elmegy. Haza mennek Central City-be, hogy a város ne emlékeztesse arra, hogy elbukott. -ismételtem meg amit Nat mondott
-Hogy okolhatja magát ezért? Nem tehet arról, hogy csapdába csalták. -szólalt meg Isaac
-Én megértem. Itt vesztett el mindent. A csatát, a gyorsaságát és az Inverse Flash is szabadon van. Ha azt nézzük Beacon Hills a bűnözés városa és így, hogy nincs szupergyorsasága neki ez nagyon rossz lehet hisz nem segíthet. És Nathaliát ismerve ha lenne egy bűnöző nem maradna otthon hanem elkapná és akkor tényleg teljesen tönkre teszi a térdét. A gyógyulását tekintve is az a legjobb neki ha elmegy. -mondta anya.
Miután megvitattuk ezt a dolgot arra eszméltünk fel, hogy Nat minden cuccával elöttünk áll, hogy elbúcsúzzon.
-Vigyázzatok magatokra, rendben? -szólalt meg Nat miután mindenkitől elköszönt. Mire mi csak bólintottunk. Anya még könnyeket is hullatott Nat miatt. -Hé, Scott! Tessék a falkának jó lesz. A pénz miatt pedig ne aggódj a Star Labs fizeti. -mondta majd átadta a bázis kulcsát aztán belépett a résbe és elment.2023.01.18.
Ha érdekel mi lesz ezután a falkával és Nattal tarts velem.
ESTÁS LEYENDO
Beacon Hills-i villám |Befejezett|
Hombres LoboNathalia miután megtanult tökéletesen eggyütt élni a szélvészséggel úgy döntött keres egy saját várost. Tudta, hogy Central City biztonságba lesz hisz az apja a hőse. És ugyan sok metahumán van szabadon és jó páran meg is szöktek amikor Barry Oliver...