21. rész

28 2 0
                                    

Scott
Az edzésekből ugyan sok van viszont Cisco szerint nem elég jó a kondija még most se. De én ezt nem értem hiszen 2 hete szinte megállás nélkül gyakorol és szinte alig alszik. Szerintem valamennyire ez is vissza fogja őt.
-Hogy tudnánk neki segíteni, hogy gyorsabb legyen? -hallottam meg Barry hangját egy másik szobából. Rögtön a srácokra néztem. Úgy tűnt ők is hallották mert mindenki fülelt.
-Nem tudom. Már rég gyorsabbnak kéne lennie mint Zoom. Ennyi edzés mellett legalább ugyan annyira gyorsnak kéne lennie mint Zoom, de semmi. Szinte alig változott a sebessége. Mintha valami gátolná. -mondta Cisco
-Talán a sérüléséhez köthető. Az egy nagy trauma volt számára és akkor gyorsabb volt. A sebessége miatt csúszott el elősszőr. Szerintem Nathalia-nak két oldala van mint Villám. Van az aki megfontoltan használja az erejét mint a jelenlegi és van az aki nem fél száguldani ha kell. Szerintem az agya nem engedi szabadon a gyors Villámot. -mondta Liam miközbe besétált a terembe, mi pedig követtük.
-Ti mindig hallgatóztok? -kérdezte Cisco kissé ingerülten
-Többnyire nem de ha elfelejtetted volna szuper hallásunk van így olykor meghallunk dolgokat. De ehez még a farkas énünk se kellett mert bárki hallhatta volna.
-Cisco, igaza lehet. Tekints rá úgy mint egy kapcsoló gyors és lassú felirattal. Jelenleg a lassún van és mondjuk úgy, hogy a gép ami automatikusan kapcsolta volna a gyorsat tönkre ment. -szólalt meg Caitlin
-És, hogy akarod rávenni az agyát, hogy a gyorsaság nem rossz? -szólalt meg kissé gúnyos hangnembe Cisco -Mindent megtettünk azért, hogy elfelejtse de nem sikerült és ha csak nem tudsz olyas valakit mint a Föld 9-be az ikerpár aki irányította az elméd és az emlékeid akkor bukta.
-De egy farkas bejuthat oda. Igaz, hogy elég fájdalmas lehet számára de bejuthatunk és ismét szabad lehet a gyors éne. -szólalt meg Derek miközbe rám nézett. Tudtam, hogy veszély nélkül csak az alfák jutnak be. Viszont láttam Barry arcán, hogy nagyon komolyan gondolkodik amióta meghallotta a fájdalmas részét.














2023.01.30.

Beacon Hills-i villám |Befejezett|Onde histórias criam vida. Descubra agora