Reggel amikor a falka beért az iskolába egyből találkoztak Nattal akinek mostanra kutya baja se volt. Aztán be is csengettek. Liam kivételével mindenki egy osztályba került de kivételesen Liam is az új tanár mr. Yukimura történelem órájára került. A csapatnak addig fel se tűnt az új diák ameddig az apja rá nem vezetett mindenkit. Bár a jelenet elég égő lehetett a lány számára mégis mosolygott nehogy megbántsa az édesapját.
Nathalia
A töri óra elég unalmasnak bizonyúlt főleg mert én már rég vizsgáztam ezekből a tárgyakból. Na és amilyen szerencsém van pont dupla töri óránk volt. Sajnos az idő lassan ment mert még csak 20 perc telt el az órából, azonban a telefonom csörögni kezdett. Cisco volt. Ha iskola időbe hív tuti nagy gáz van de mivel óra van nem vehettem fel. Így hát írtam neki.
_+=Cisco üzenete ×=Nathalia üzenete_
+Nagy a baj. Azonnal gyere a laborba.
×Mi történt?
+Nincs többé Flash.
×Mi az, hogy nincs? Mi van apával?
+Ne aggódj életbe van de ide kell jönnöd, most!
×Megyek!Majd kinyomtam a telefonom és elraktam. Azután egyszerűen feltettem a kezem.
-Igen, Allan kisasszony -szólalt meg a tanár. Szinte bűntudatom volt, hogy hazudnom kell a tanárnak hisz olyan kedves de ha Villámnak mennie kell akkor nincs más út.
-Kimehetnék a mosdóba? -kérdeztem meg mire a tanár csak bólintott. Iszonyúan megkönnyebbültem, hogy kiengedett de ha nem tette volna akkor is lelépek szóval mindegy volt. Amikor kiértem gyorsan írtam egy üzenetet a falkával közös csoportunkba mert már ilyenünk is van aztán el is kezdtem futni.
Scott
Nem sokkal azután, hogy Nat elment kicsengettek. Mindannyian kaptunk egy üzenetet amibe az állt, hogy: ,,El kell mennem. Találjatok ki valamit." Egyből tudtam, hogy jön Stiles híres ,,nem érzem jól magam" módszere. Aztán Liam felhívta mert aggódott
-Nem veszi fel. -jegyezte meg a fiú
-Mi történhetett?
-Mielött kiment valaki hívta aztán beszélgettek egymással. Talán az apja csapata volt. -szólalt meg Lydia. Sajnos nem tanakodhattunk tovább mert csengettek. És pont ahogy megjósoltam Stiles előadta, hogy Nat beteg lett. Bár a tanár elött ez hülyén jött ki hisz ez az első napja az iskolába és máris beteg.
Nathalia
Amikor oda értem a Star Labs-be a csapat már várt rám. Cat-en az látszott, hogy valami feladatot akar rám bízni. Cisco tekintetébe csak azt láttam, hogy gondolkodik apa pedig rettenetesen aggódik értem.
-Oké, nem tetszenek ezek a tekintetek. Cisco, a tied fest a legártalmatlanabbnak szóval kérlek kezd te. Min agyalsz?
-Mondtam, hogy nincs többé Flash. Szeretném vissza szerezni az erejét. El kéne juttatni a sebesség erőbe. Ehez kell valami ötlet. Sok papír van már elméletekkel de valahogy nem igazodok ki rajtuk. -mondta Cisco
-Oké, csinálj róluk egy másolatot elviszem magammal és átnézem. Én is értek ehez eggyütt majd megoldjuk. Na várjunk, hogy vesztette el az erejét? Fogadok ennek köze van apa tekintetéhez. -mondtam mire csak bólintott ezzel jelezve, hogy beletrafáltam.
-Egy halálarcú izé jött a Föld 2-ről. Ő akar a leggyorsabb lenni. Több szélvész ereje is benne van már de még így se elég gyors. -mondta apa
-Minél kéne gyorsabbnak lennie?
-Nálad. Nincs nálad gyorsabb szélvész így a te erődet akarja. De a szélvészek erejével se elég gyors. -mondta Cisco
-Halál arcú villám. Már hallottam róla. Zoomnak hívja magát. Hogy győzhetem le?
-Egyedül szinte lehetetlen hacsak nem akarsz meghalni. -szólal meg Caitlin
-Akkor majd vigyázok. Neked mi van a tekinteteddel?
-Egyrészt: így, hogy itt nincs ki megvédje Central City lakóit neked kéne ingáznod itt és mindenhol ahol felbukkan egy meta. Másodszor: van egy kitsune Beacon Hillsbe. Meg akarják ölni. Meg kéne védeni. Elméletileg ma támadnak. Bármik is támadnak a Lay vonalak mentén erősebbek. Beacon Hillsbe a leggyengébb Lay vonal az iskolába van. Ott kell tartanod a kitsune-t amíg nincs veszély. Elintézzük, hogy a héten szünet legyen így a káosz miatt se kell aggódni. -mondta Caitlin.
-Mit tudunk a kitsune-ról?
-A neve Kira Yukimura. Most költöztek Beacon Hillsbe. Nem tudjuk mikor támad a gyilkos szóval minél elöbb meg kell találnod. Itt van a címe is.
-Arra nincs szükség. Egy osztályba jár velem. És 10 perc múlva nem lesz senki az iskolába. Van még valami? -kérdeztem mire mindenki rázta a fejét. Aztán elkezdtem futni majd mivel tudtam, hogy nem érnék oda így elővettem a telefonom. Tudom, hogy tesi van és, hogy a lányok ilyenkor szabadok. Véletlenül azt is tudom, hogy ma Isaac és Stiles a kispadon ül viszont nincs náluk telefon szóval tárcsáztam Allisont. Szerencsére fel is vette.
_+=Allison telefon jele ×=Nat jele _
+Szia Nat, hogy vagy?
×Figyelj Allison, késöbb mindent elmagyarázok. Kik ülnek most a kis padon a falkából?
+Ömm...Stiles és Liamat most váltotta fel Isaac.
×Oké, add oda Isaacnek a telefont.
+Jól van..............Szia Nat! --vette átt Isaac
×Isaac tudom, hogy mindjárt csengetnek és vége a napnak de nem hagyhatjátok, hogy Kira Yukimura elhaggya az iskolát. Mindent el fogok magyarázni csak tartsátok ott.
+Jól van, de tartozni fogsz nekünk néhány szabad nappal. -mondta majd letette. Én pedig még gyorsabban futottam.
Liam
Amikor vége lett az edzésnek indulni akartam hisz már csak mi voltunk itt Scottékkal.
-Ne menj. -szólt oda Isaac
-Miért?
-Nat azt mondta nem engedhetjük haza az új csajt. Ő is úton van ide. -mondta Isaac
-De miért nem? -kérdezte meg Stiles
-Nem tudom. Azt mondta majd elmagyarázza.-mondta Isaac majd mind kimentünk, hogy megállítsuk Kirát. Szerencsére Lydiáékkal beszélgetett szóval még itt volt. Aztán mi is oda mentünk.
-Akkor én nem is zavarok. Sziasztok! -köszönt el a lány
-Ne menj, mesélj nekünk az előző otthonodról.
Scott
Miután Kira elmesélt mindent megérkezett Nat is Villám szerkóba. Innen sejtettük, hogy valami nagyon nem oké. Kira álla pedig leesett. Különösen akkor amikor Nat felénk intett.
-Ti ismeritek Villámot? -szólalt meg Kira
-Igen, de ha megengeded most beszélnénk vele. Kérlek várj meg minket.
-Mi a helyzet? Miért kellett bébicsőszt játszanunk? -szólalt meg Derek. ... Na várjunk csak, mikor jött ide Derek?
-Te meg, hogy kerülsz ide? -kérdezte meg Stiles
-Nyitva volt az ajtó szóval bejöttem. -vont vállat a mogorva farkas.
-Scott, van még hely a falkádba? -kérdezte a lány mire tőlem csak egy fura tekintetet kapott -Kira egy kitsune. Vagyis csak egy volt kitsune ha nem segítetek nekem életbe tartani. Apámék szerint ma este fogják megtámadni a Lay vonalak mentén pedig erősebbek lesznek azok az izék. Az iskolába a leggyengébbek a vonalak vagyis itt nyújthatjuk neki a legnagyobb védelmet.
-Mind segítünk. -szólalt meg egyszerre mindenki aztán bementünk egy terembe, hogy leülhessünk. Villám valamilyen papirokat nézett szóval oda mentem, hogy hátha tudok neki segíteni.
-Mi ez?
-Zoom elvette apám erejét. Ha sikerül kitalálni valamit, hogy beküldhessük a sebesség erőbe akkor vissza kaphatja és segíthet megállítani. -válaszol Nat. Aztán hangokat hallottunk.
-Ez anyám hangja.
-Ezek nem Kira miatt jöttek. Ez csak 1 ember plusz az anyád. Érte elvileg többen jönnek. -mondta Nat majd elindult kifele. Amikor kiértünk egy katona állt ott.
-Eilin tábornok! Mit akar itt? -szólalt meg Villám. Legalább valaki tudta ki ejtette fogjul anyámat.
-Hát nem eggyértelmű? -szólalt meg az az Eilin vagy ki.
-Engedje el a nőt! -szólította fel Nat
Nathalia
Amikor a tábornok beállított ide Melissával nem tudom mit tehettem volna. Ha használom az erőmet aláírhatom Melissa halálos ítéletét.
-Hallottam, hogy a nagy Villám barátokat szerzett. Gondoltam kiderítem mennyire fontosak neki. -szólalt meg a tábornok
-Mit akar?!?!?
-Azt, hogy öld meg azt az embert! -mutatott egy megkötözött nőre maga mellett.
-De ő a fia barátnője!
-Kit érdekel? Azt mondtam öld meg! -kiáltott a tábornok. A többiek mind engem néztek, hogy mit lépek.
-Én nem vagyok gyilkos! Nem ölöm meg! -mondtam határozottam
-Ezesetben én ölök! -mondta majd lött eggyet maga fölé -Tedd meg vagy a következő golyó a fejébe megy. -amint ezt kimondta Melissa fejéhez nyomta a pisztolyt. Amikor Scottra néztem azt láttam, hogy le se veszi a szemét az anyukájáról. De megértem. Én nem ismerem az anyámat de apámért bármit megtennék.
-Jól van, jól van csak engedje el....megteszem amit kér! -mondtam majd elengedte Melissát de a fegyverét még mindig rászegezte
-És, hogy ne trükközhess használd azt a rezgő kéz trükköt. -mondta mire az én gyomrom görcsbe rándult. Megtudtam volna fojtani úgy, hogy magához térjen de így nincs kiskapu. Viszont azért, hogy Melissa életbe maradjon meg kellett tennem. Így hát levettem a kesztyűmet és a jobb kezem elkezdtem rezegtetni. Aztán a kezem átment a mellkasán én pedig sokkot kapva néztem magam elé.
Scott
Anya fogoly volt. Azt hittem meghal de ehelyett Nathalia megtette amit a tábornok kért. Amikor a tábornok elment mind megöleltük anyát.
-Srácok, szerintem valami nem oké Nat-tal. -mondta Liam
-Nat? Úgy mint Nathalia Allan töriről? -szólalt meg Kira. Én csak bólintottam. Úgyis természet feletti akkor úgyse fogja beköpni senkinek se.
-Szerintem se. Meg se mozdul. -mondta Isaac aztán elindultunk felé. Amikor láttuk az arcát nem sírt, nem pislogott és nem is mozgott csak a hullát nézte. A támadás viszont úgy tűnt csak annak az Eilinnek a terve volt. Bár most jobban aggaszt a barátom mint egy hülye támadás. Stiles pedig a kíváncsi természetével megnézte a gyűrűjét ami azon a kezén volt ami nem volt véres, aztán megnyomta rajta a villámot és a Villám ruhából utcai ruha termett rajtaViszont még mindig meg se mozdult.
-Anya, mi baja lehet?
-Azt hiszem sokkot kapott. Talán nem kéne magára hagynunk. Hol lakik? -mondta anya
-Central City-be. Onnan fut be reggelente. -válaszolt Liam
-Kéne neki egy otthon itt. Hiszen kocsival 2 nap az út oda. Talán lakhatna nálunk. Úgyis van mégegy vendégszoba Isaacé mellett. -mondta anya
-És, hogy hozzuk ki ebből a sokkből? -kérdezte meg Derek
-Egyenlőre várjunk. Ha szerencsénk van helyre jön de mindenképp beszélnünk kell az apjával. Hiszen ha egy szúrt seb naggyából 3 óra alatt begyógyult csak mert fagyasztott volt a penge akkor nem hiszem,hogy a nyugtatóval sokra mennénk. -mondta anya.2022.12.31.
ESTÁS LEYENDO
Beacon Hills-i villám |Befejezett|
Hombres LoboNathalia miután megtanult tökéletesen eggyütt élni a szélvészséggel úgy döntött keres egy saját várost. Tudta, hogy Central City biztonságba lesz hisz az apja a hőse. És ugyan sok metahumán van szabadon és jó páran meg is szöktek amikor Barry Oliver...