Villám szinte megőrült amikor Cisco nem akart rést nyitni. Végül aztán sikerült rávennie.
Cisco
Amire Nathalia kért nagyon veszélyes. Nem tagadom én és Flash is nagyon aggódtunk hiszen most futott át a vízen is hisz a földön nagyon sok helyen csak hajóval lehetne átkelni. Mindezek mellé még 3 szélvész sebességét összeadva akar egyedül rezegni. Tudom, hogy ő a leggyorsabb az egész világon de amit a lovasokról tudunk az is semmi. Szóval nem elég, hogy nem is friss de mindezek mellé még egy vadidegen ellenséggel is szembe kell néznie.
-Hé, ajánlom, hogy vissza gyere! Ha nem jössz ki fog segíteni elkapni a szökött metákat? -kiabált oda neki Barry próbálva leplezni, hogy valójában nagyon félti a lányát.
-Ne aggódj apa! Vissza fogok jönni! -mondta végül Nathalia is, nekem pedig ez volt a végszó máris nyitottam a rést mielött valaki elsírja magát.
Scott
Nem tudom, hogy bírni fogja-e ez a szegény lány de remélem, hogy igen. Mindennél jobban szeretném, hogy anya vissza térjen de nem egy másik ember életének árán.
-Vigyázz magadra, kérlek!
-Ne aggódj, anyukád jól lesz, és én is éppségbe térek vissza. -mondta a lány majd belépett abba az izébe.
Amióta bent van, ami naggyából 20 perc Flash csapata le se vette a szemét a monitorról. Úgy tűnt minden rendbe aztán valamiért kiegyenesedett minden érték.
-Mi történt? Nem sikerült neki? Meghalt? -szólalt meg egyből Allison akinek a hangjába mérhetetlenül nagy volt a félelem
-Nyugi, épp most rezeg. Amikor egy szélvész rezeg a gépek nem tudják mérni a szívverést így az EKG kisimul. -magyaráz Gyilkos fagy. Úgy fest ő egy orvos lehet.
Néhány perccel késöbb megjelentek újra az életjelek.
-Vibráló, mérd be! Kihoztam mindenkit akit tudtam. -mondta Villám a rádióján keresztül. Az értékei normálisnak tűntek aztán a szívverése nagyon furcsa lett. Hol alig vert, hol pedig olyan gyorsan vert, hogy félő volt, hogy kiesik a helyéről. -A...a...apa. -mondta elhaló hangon a lány.
-Cisco, mérd már be! -akadt ki az apja
-Igyekszem! -szólt rá Vibráló aki mint kiderült Cisco.
-Gyerünk már, ha nem sietsz meghal! -szólt a szélvész
-Nem tudom bemérni! Nincs kapcsolat a nyomkövetőjével. -szólalt meg szomorúan Cisco
-Akkor mit vársz? Hagyjam, hogy a lányom meghaljon valahol csomó a lovasok általi fogoly mellett? Ezt nem várhatod el tőlem. -akadt ki az apa
-Anya nővér. Amit tud megfog tenni azért, hogy életbe tartsa ameddig meg nem találjuk. Mi is segítünk. Szag alapján megtalálhatjuk.
Nathalia
Amikor kiszabadítottam mindenkit hírtelen éreztem egy szúrást a nyakamba. Szinte azonnal össze estem. Mielött elájultam apát szólítottam. Amikor ismèt magamhoz tértem egy nő volt felettem aki próbált életbe tartani. Tudtam ki ő. Ő Melissa McCall, Scott mamája. Aztán megint elfogott a rosszullét.
Liam
Miközbe kerestünk a másik csapatból és tőlünk is páran figyelték a lány életjeleit. 10 perc sípolás után újra normális volt minden. Úgy fest a lány küzd.
-Flash! Megint kezd szabálytalanul verni. -szólalt meg a gyilkos fagynak nevezett nő. Egyből igyekezni kezdett mindenki. Végül Derek megérezte a szagát és rátalált. Melissa mellette volt de a lány nem nézett ki túl jól. Flash egyből oda futott hozzá és vitte a fagyos nőt is.
-Mi van vele Caitlin? -szólalt meg Cisco. Legalább megtudtuk már, hogy ki Vibráló és ki Gyilkos Fagy.
-Nem tudom. Nem hiszem, hogy a rezgés miatt van. Kéne egy rendelő ahol nem kéne felfednie ki ő. Tudod, hogy Rose szinte minden kórházba ott van. Ha kiderül ki Villám nem lesz többé magán élete. -fejezte be a nő
-Vigyük Deaton-höz. Nem messze innen van egy állatorvosi rendelője de valójában egy druida. Nekünk szokott segíteni biztos beengedi őt is. -magyarázott Lydia
-Menjünk! Mutasd az utat. Remélem nem félsz a gyorsaságtól. -mondta Flash majd felkapta Lydiát és pár perc múlva már mindenki a rendelőbe volt.2022.12.19.
ESTÁS LEYENDO
Beacon Hills-i villám |Befejezett|
Hombres LoboNathalia miután megtanult tökéletesen eggyütt élni a szélvészséggel úgy döntött keres egy saját várost. Tudta, hogy Central City biztonságba lesz hisz az apja a hőse. És ugyan sok metahumán van szabadon és jó páran meg is szöktek amikor Barry Oliver...