Eltelt pár hét mióta Nat teljesen helyre jött az Oliverrel folytatott beszélgetés után. Flash egy komoly összecsapás után Zoomal még nem tért magához azonban Central City-be hatalmas veszély fenyegeti amire a csapata is rájön így elviszik Beacon Hills-be.
Scott
Nat épp most vezetett körbe minket az új bázisán és azt is megmutatta hol van. Pont amikor végig értünk megjelent egy rés és a Central City-ből érkező csapat csatlakozott hozzánk bár Flash nem volt magánál.
-Mi történt?
-Egy csúnya összecsapás 1 hete. Azóta még nem tért magához. -szólalt meg Caitlin
-Hogy van az, hogy az apám 1 hete kómába van és én mit sem tudok erről? Amúgy is a Star Labs-nek felszereltebb az orvosi része mint az én bunkeremnek. -akadt ki Nathalia bár jogosan.
-Beszélnünk kell törpe, négyszemközt. -szólalt meg Cisco aztán bementek egy zárt szobába ahol mi se hallottuk őket.
Nathalia
Amikor Cisco-val félre vonultunk látszott az arcán, hogy nagy a baj.
-Hallgatlak!
-Figyelj, az Inverse Flash, nos...ő visszatért. Caitlinnel megpróbáltuk megállítani de erősebb mint akkor volt. -mondja Cisco
-Mi az, hogy vissza tért? Azt hittem Iobard halott.
-Mi is de itt van. És most még töltődnie se kell.
-Apa tudott róla?
-Igen, pont a csata napján bukkant fel. Azt hiszem Barry részbe oda figyelt. -válaszolt Cisco
-De eggyikőtök se szólt volna! Azt hittem egy csapat vagyunk még akkor is ha én egy másik városba vagyok! De megértem apát végülis Iobard ölte meg a nagyimat. Még jó, hogy a nagyapa jól van. -mondtam mire Cisco megvakargatta a fejét -Jól van, ugye?
-Sajnálom Nat! -ennyit mondott Cisco én pedig bekönnyeztem
-Ki tette?
-Zoom -mondta Cisco ez pedig nekem elég volt.
-Intézzük el Iobardot és utánna elintézem Zoomot is. Minden adat megvan az új Iobard-ról?
-Igen mindent átküldtem neked. -felelt Cisco aztán vissza mentünk a többiekhez és kivetitettük a nagyképernyőre az adatokat.
Scott
Amikor valami adatokat vetítettek ki sejtettem, hogy nagy a baj. De nem számítottam arra a látványra amit a kép nyújtott.A fickó elég ijesztően nézett ki legalábbis a falka számára mert Nat és az ő csapata nem tartott annyira tőle.
-Nagyon gyors! Régen lomhább volt és akkor se tudtuk egyedül legyőzni. -szólalt meg Nat -Miért kellenek neki a szélvészek? Csak Zoom tud elvenni.
-Nem az összes kell neki. Csak Barry, kipróbáltuk a te hologrammoddal de az nem érdekelte csakis Flash. Mit csináljunk? -kérdezte Caitlin
-Legyőzzük és bezárjuk ahogy szoktuk. -mondta határozottan Nat
-Ha jól sejtem van egy terved. -csatlakozott a beszélgetésbe anya.
-Van, de ahoz nem vagyok elég egyedül. -mondta Nathalia
-Mi majd segíttünk!
-Nem, te és a falka kimaradtok ebből! Ő egy szélvész és láttátok én, hogy öltem. Lehet, hogy gyorsan gyógyultok de semmi esélyetek Iobard ellen. -mondta Nat határozottan
-Mi a terv? -kérdezte Caitlin
-Elcsaljuk Central Cityből. Van itt egy mező ahol nem jár senki? -kérdezte a lány mire mi bólintottunk. -Akkor az lesz a helyszín.
-Hogy csaljuk ide ha csak Flash érdekli aki jelenleg eszméletlen? -kérdezi Stiles
-Mit csináljunk? -kérdezte meg Cisco
-Szükségem van apa ruhájára majd én leszek a csali. Scotték majd megmutatják hol van az a mező. Hívjátok oda Olivert a spéci nyugtatójával és a lassítóval, szóljatok a Tűzviharnak is és kölyök Flash-re is szükség lehet. Tartani fogjuk a kapcsolatot, amint ők a helyükön vannak és ti ismét a bázison, kezdjük. -mondta Nat és bement a szobájába. Amikor kijött fekete nadrág fekete dzseki és a maszkja volt rajta. Aztán levette a gyűrűjét és felvette Flash-ét. Miután megnyomta pont úgy nézett ki mint ő. -Ha megvagytok szóljatok és jövök.2023.01.08.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Beacon Hills-i villám |Befejezett|
LobisomemNathalia miután megtanult tökéletesen eggyütt élni a szélvészséggel úgy döntött keres egy saját várost. Tudta, hogy Central City biztonságba lesz hisz az apja a hőse. És ugyan sok metahumán van szabadon és jó páran meg is szöktek amikor Barry Oliver...