A falka tanácstalanul állt a helyzet elött. Nem tudták, hogy emlékezhetnek a lányra akinek hála nem közülük ragadtak el valakit. Ahogy azt se tudják, hogy lehetett ilyen gyors.
Scott
Allison a fejébe vette, hogy keressünk rá a lányra az interneten. Én úgy voltam vele, hogy úgyse találnánk semmit de ő ha a fejébe vesz valamit azt meg is csinálja. Túlzottan makacs.
-És mégis kit írjunk be? -kérdezte meg Mason aki szintén oda volt az ötletért.
-Mondjuk, hogy gyors ember. -mondta Stiles akinek a hangjában rejtett izgalmat véltem felfedezni.
-Úgyse találtok semmit. -szólaltunk meg egyszerre Derekkel.
-Találtam egy honlapot Flash névvel. Ez is egy gyors emberről szól de ez egy férfi. -mondta Allison. Nekem pedig leesett az állam.
-Akkor írd be, hogy gyors lány. -mondtam ő pedig már írta is. Majd megnyitott egy szinte ugyan olyan honlapot mint a másik. Sok cikk volt de mi a legrégebbit választottuk.
-,,Biztos forrásból tudom, hogy városunk ifjú hőse Flash lánya." -olvasta fel Allison, majd keresett egy másikat.
-,,Villám elhagyta Central City-t. A fiatal hőst több helyen is látták világszerte. Utolsó ismert helye egy Beacon Hills nevű kisváros közelében lévő falu. Vajon a következő hely ahol valami jót tesz Beacon Hills lesz?" -olvasta ezúttal Stiles
-Szóval ez a rejtélyes alak egy szuperhős aki a világ leggyorsabb embere. -mondta Derek majd hallottunk egy jelzést miszerint új cikket töltöttek fel a blogra. Azonnal megnyitottuk.
-,,Flash lánya egy csapat tinédzser elé állt, hogy néhány fura lovas ne csapja meg őket az ostorukkal. Miután a csapás eltalálta Villámot rejtélyes módon eltünt. Az incidens óta senki nem tud róla semmit. Az-az egy biztos, hogy a láncot nem törte meg. Új város új hőstett. Bár a rejtélyes eltűnés után nem tudhatjuk, hogy lesz-e új hőstett vagy új nap hősünk számára." -olvasta fel Stiles
Nathalia
Miután kijöttem a váróból értesítettem Cisco-t, hogy szükség lenne rá. Ő persze elindul de hozza apát is. Miután ide értek a falka keresésére indultunk természetesen a jelmezeinkben. Cisco pedig igyekszik kitalálni, hogy akadályozhatjuk meg, hogy a lovasok itt maradjanak, és a jelenleg a váróba lévő emberek kiszabaduljanak.
Scott
Anyának be kellett menni valamiért a kórházba. Mr. Stilinski elkísérte viszont vissza csak mr. Stilinski jött. Elmondta, hogy jöttek a lovasok és elvitték anyát. Utánna akartam menni amikor megjelent egy csapat jelmezes.
-Ti meg kik vagytok? -kérdezte meg Derek
-Mi már találkoztunk. A nevem Villám. -mondta a lány aki megmentett minket. -Ő az apám, Flash és a csapata Vibráló és Gyilkos Fagy. Segíteni szeretnénk.
-Elkéstetek. Elvitték anyámat. Amúgy is te, hogy kerülsz ide?
-Most nem fontos. Kihozom anyádat amint lehet. Vibráló, milyen gyorsan kell rezegnem, hogy a váró összes fogja kijöhessen? -kérdezte a lány
-Nagyon gyorsan. Nyithatok neked egy rést a váróba, de Flash nem segíthet. Egyedül leszel és csak a sebességedre számíthatsz. -mondta a szemüveges
-Csináljuk! -mondta a lány akinek a hangjába nem volt félelem.
-Köszönöm! -mondtam majd néztem ahogy egy rés nyíllik a levegőbe.2022.11.29.
VOUS LISEZ
Beacon Hills-i villám |Befejezett|
Loup-garouNathalia miután megtanult tökéletesen eggyütt élni a szélvészséggel úgy döntött keres egy saját várost. Tudta, hogy Central City biztonságba lesz hisz az apja a hőse. És ugyan sok metahumán van szabadon és jó páran meg is szöktek amikor Barry Oliver...