Scott
Nathalia elmondta az ötletét. Tisztába vagyok azzal, hogy anyának akar segíteni de tudom azt is, hogy mi történik ha nem sikerül neki. Nem akarom, hogy egyikük meghaljon az én vagy a falka boldogsága végett.
-Törpe ez őrültség! Ha tévedsz tudod mivel járna. -csattant fel Oliver
-Igaza van, ne csináld! -szólaltam meg én is
-Hát nem értitek? Ez az egyetlen lehetőségünk van arra, hogy Melissa épségbe haza kerüljön. -mondta Nat kissé ingerülten
-Nyugodj meg, kérlek!
-Nem nyugszom! Elvesztettem a családom. Nem akarom, hogy veled is ez legyen. -akadt ki teljesen Nat
-Elég volt Törpe! Nem engedjük, hogy megöld magad! -szólalt fel immár erélyesen Oliver is, Wally pedig helyeselt. -Gondold végig mit csinálna most Barry.
-Nem tudom mit csinálna és nem is fogom megtudni mivel halott. De én nem fogok meghalni mert nekem célom van. Ki fogom szabadítani Melissát ha kell akkor egyedül. Amikor Melissa szabad lesz és itt van a fiával megvárom míg Zoom erre a földre jön és megölöm! Világos? Senki nem bánthatja a családomat úgy, hogy megússza azt. És nem érdekel, hogy megölök valakit mivel ahogy te is mondtad választhattam egy barát és egy ellenség közt. Ez esetbe a barát a családom volt, az apám volt! Az ellenség pedig Zoom, és az ő halála miatt nem leszek szomorú hidd el. Nem kell majd újra felkaparnod a romjaimból! -ordibált Nat Oliverrel miközbe egy könnycsepp se hagyta el szemeit. Aztán egyszerűen elviharzott.
-Jaj Kapucnis, mond, hogy nem gondolta komolyan. -szólalt meg Wally. Az ő hangjába megtalálható volt az a szomorúság ami Natból hiányzott.
-Nem. Végig igazat mondott. Dühös volt de nem hazudott. Egyszer sem. -szólt közbe Liam
-Nathalia nem önmaga amióta Zoom megölte a családját. Talán ki kéne kapcsolódnia vagy nem tudom. -mondta Stiles
-Mit vársz tőlünk? Itassuk le? -kérdezte meg Oliver
-Akár. De azt mondta valami spéci itala van.
-Nem, ezt felejtsétek el! -kiáltott fel Wally -Nathalia most se gondolkodik józanul de mi lesz ha valóban nem lesz józan? Szerinted bármi vagy bárki megállíthatná akkor? Most is kérdéses, hogy le lehetne-e állítani.2023.04.12.
ESTÁS LEYENDO
Beacon Hills-i villám |Befejezett|
Hombres LoboNathalia miután megtanult tökéletesen eggyütt élni a szélvészséggel úgy döntött keres egy saját várost. Tudta, hogy Central City biztonságba lesz hisz az apja a hőse. És ugyan sok metahumán van szabadon és jó páran meg is szöktek amikor Barry Oliver...