Ayaz'dan
Güneş konuşmaya başladı.
"Ayaz saçmalama. Neden seninle iletişimimi kesmek isteyecekmişim?"
"Rahatsız olursun diye düşündüm."
Sonlara doğru sesim kısık çıkmıştı. Aynı zamanda da gözlerimi kaçırdım.
"Rahatsız olacağım bir durum yok. Ama senden sadece biraz zaman istiyorum. Düşünmek istiyorum."
"Sen nasıl istersen."
"Ayaz ağrı kesici var mı? Başım çok ağrıyor da."
"Bekle getireyim."
Mutfağa gittim ecza dolabından bir ağrı kesici aldım. Bir bardağa da su doldurdum ve salona geçtim. Güneş ağrı kesiciyi içti. Ona hissettiklerimi söyledikten sonra içim rahatlamıştı.
3 Gün Sonra
Güneş ile 3 gün boyunca çok iyi zaman geçirmiştik. Hatta biraz daha yakınlaştık diyebiliriz. Yaram beni bazen zorlasa da iyileşmişti artık.
"Ayaz biraz konuşabilir miyiz?"
Dedi Güneş. Salonda oturuyorduk. Birden bire konuşmak istediğini söyledi.
"Tabii. Ne konuda?"
Dedim. Yanıma geldi ve oturdu.
"Hani 3 gün önce biz bir konu konuşmuştuk. Ben sana düşüneceğim demiştim ya?"
Dedi sorarcasına. Kafamı olumlu anlamda salladım. Aynı zamanda da gerilmiştim.
"Ben düşündüm. Kararımı verdim."
Derin bir nefes aldı ve devam etti.
"Ayaz bak vurulduğun gün, hatta vurulduğun an benim canım çok yandı. Kalbim acıdı. Sen ameliyattan çıkana kadar ağladım. Nefes almak bana haram oldu. Tabii ben bunun ne demek olduğunu o gün bilmiyordum. Ama şimdi anlıyorum. Sen bana karşı ne hissediyorsan ben de sana karşı onu hissediyorum. Seni ilk gördüğümde beğeniyordum. Ama daha ilerisi yoktu. Fakat senle vakit geçirirken bu durum beğenmenin de ilerisine gitti. Yani uzun lafın kısası, bende senden hoşlanıyorum."
Kalbimin atışı hızlandı. Yüzüne şok olmuş bir şekilde bakıyordum.
"Ben yanlış duymadım değil mi? Yani sen de benden hoşlanıyorsun."
Güldü. Gülüşü o kadar güzel ki...
"Hayır Ayaz doğru duydun. Ben de senden hoşlanıyorum."
Ne yapacağımı bilemez bir halde yüzüne bakıyordum.
Gülerek ayağa kalktı.
"Hadi kalk ayağa. Sana sarılacağım."
Bende güldüm. Ayağa kalktım ve sarıldım.
Ardından birbirimize kendimiz hakkında bilgi verdik.
Güneş'ten
Evet. Bende Ayaz'dan hoşlanıyordum. Bu çok belliydi ama yine de düşünmek istedim. Düşündüm ve ondan hoşlandığını kendi kafamda kesinleştirdim. Ve ona söyledim.
Çıkmaya başladık...
Birbirimiz hakkında çok şey bilmiyorduk. Ama bu bizim hislerimize engel değildi. Oturduk konuştuk. Birbirimiz hakkında bilmediğimiz şeyleri söyledik birbirimize.
Çok fazla ortak noktamız olduğunu öğrendim. Müzik, kitap, yemek gibi çoğu şeyde zevklerimiz aynıydı.
"Güneş seni bugünün şerefine yemeğe çıkarıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Elbisesi
RandomBen bir polistim. O ise bir doktor. Birimiz hayat kurtarırken diğerimiz suçluları yakalamak için canla başla çalışıyordu.