"Miluju tě." zašeptal.
"Miluju tě." zašeptala jsem mu do ucha a políbila jsem ho na něj.
"Ale myslím, že bychom měli zavolat sestru."
"Ne, Chloe, ještě ne."
"Ale ano. Už jsi vzhůru, zlato." Nemuseli jsme ji volat. Přišla sama.
"Dobrý den?!" Sakra. Já tu vůbec nemám být.
"Na shledanou." zamumlala jsem a odešla jsem. Trapné. Musím k sobě. Kde to je? Kde vůbec ležím? Bloudím po nemocnici jen tak, v noční košili. Nezavřou mě na psychiatrii? Neví kde je, zmatená a v podivné oblečení. Né, to snad ne.
Po půl hodině jsem to konečně našla. Už po mně byla sháňka.
"Jsem v pohodě, jenom jsem se tady ztratila. Můj orientační smysl je spíš nesmysl."
"To doufáme slečno Cakeová, měla byste odpočívat."
"Vždyť už jduuu." zachumlala jsem se pod peřinu. Achjo, ráda bych se zachumlala k Ronovi. Jen tak bychom leželi a povídali si, jeho přítomnost je užasná. Nebo bychom mohli i něco dělat...hlavou mi probíhaly úchylné myšlenky. Hned jsem je zahnala - aaaargh - chci ho tím způsobem..
*čau chloe! chybíš mi..*
*ty mě víc, chtěla bych...*
*kdo ne?! já se té myšlenky nemůžu zbavit, zlato*
*dneska musíme zůstat jen u té myšlenky, ronnie*
*ronnie? tak už mi dlouho nikdo neříkal. líbí se mi to*
*budu ti tak říkat, ty víš kdy :* hihi*
*mlč nebo se neudržím a vlítnu na tvoje oddělení a zamknu tě na pokoji a budem dělat něco, co jsi v životě nedělala*
*ty mlč! nebo to udělám já, zlato*
*nech týhle sexy hádky*
*ty sis začal :* *
...
Narazila jsem si brýle přesně tak, jak to vídáme ve filmech o středních školách. Schoulila jsem se ke svému štosu učebnic a mašírovala jsem si to po chodbě k učebně španělštiny. Jo, jsem šprt, sakra!
Vrazila jsem svůj pohled hluboko do země a uraženě kráčela. Alespoň nějaký zájem ze strany kámošek. Včera jsem chyběla a je zajímá jenom Ron, co bylo mě nikoho. Chtějí se s ním vyspat ty holky?
Listy španělštiny, tužky, učebnice sešity... všechno se válelo po zemi a hádejte do koho jsem vrazila.
(...A nyní otázka za milion. Do koho Chloe vrazila při cestě do učebny španělštiny???pozn.aut.)
Ne, neuhodli jste (a odnášité si celých nula korun českých v hotovosti) Vrazila jsem do Rodrigueze, učitele španělštiny.
Pomohl mi sesbírat věci z podlahy.
"Já moc omlouvat. Já nechtít." chudák, čeština mu ještě nejde...
"To je moje chyba pane Rodriguezi."
"Vše je v dobrá pořádku. Já být rád, aby se vám nic nestalo." jeho věty občas nedávají smysl, ale říká je se španělským živým přízvukem, že mu to člověk prostě věří."Vy běžet do třída, já do sborovna pro objeto .... eee ... pro věc, señorita!"
"Ano." Chdák Rodriguez. Za 2 roky španělštiny umím jenom několik slov a hodiny probíhají česko-španělsko-anglicky. Mohu potvrdit, že mít španělského lektora (který vypadá jako zápasník s býky v aréně, toreador pozn.aut.) má svoje výhody - člověk si osvěží angličtinu...Upravila jsem si vlasy a pokračovala jsem v chůzi. Někdo mi poklepal na rameno. (hádejte kdo to byl, tentokrát to uhodnete!pozn.aut.)
Ron! Měla jsem chuť ho obejmout a políbit a možná i něco víc.
"P-p-ane učiteli! Co potřebujete."
"Slečno Cakeová!" ve tváři měl neuvěřitelně přísný výraz - myslel to vážně ať už mi chtěl cokoli!
"To s panem Rodriguezem! Doufám, že to nehrajete na dvě strany."
"Oh. Tak. Já. Nebyl to záměr."
"V to doufám, señorito. Nechtěl bych být obětí vaší lsti." odešel. Co si o mě myslí? Že jsem holka co je zároveň
a)šprtka
b)děvka, co spí s učitely
???Ph. To si s ním ještě vyřidím. On není señor, co ovládá celý svět.
ČTEŠ
Sexy učitel
RomanceOna milovala svého učitele. On, její učitel, ji miloval. Ale jejich tajné lásce nebylo přáno.