hyunjin'den
Yılın son sınavları da gelmişti ve eğer bu sınavları geçemezsem ciddi anlamda sınıfta kalacağım. Dönemin başındaki sınavları bir şekilde -sallayarak- da olsa geçmiştim fakat dönemin son sınavları klasik yapılacaktı. Çok sevgili hocalarımız(!) böyle bir karar almışlar.Sınıftaki popüler ve yakışıklı kişilerden biriyim fakat derslere kafam basmıyordu, özellikle sayısal derslere.
Fakat Felix..
O mükemmeldi, her şeyiyle.. Sınıfın zekileri arasında yer alıyordu. Bana hiçbir şekilde zararı dokunmasa bile etrafımdaki çevremden ona karşı hakaretler yağıyordu: İnek, yalaka, öğretmen yalakası ve daha fazlası.. Bu kadar masum ve saf birine bunların denmesi sinirime dokunuyordu. İşte tam bu yüzden sınıftaki o aptallarla takılmayı bırakmıştım.
Fakat Felix benim hala ona zorbalık yaptığımı düşünüyor olmalı ki bir anlığına bile göz göze gelsek o güzel harelerini kaçırıyordu benden.
Yavaş yavaş açılacaktım ona, bana güvenmesini sağlayacaktım..
----
felix'den
Sonunda son sınav günü de gelmişti. Kendimi oldukça hazır hissediyordum çünkü gireceğimiz sınav matematikti. Klasik ya da çoktan seçmeli olması pek de umrumda değildi açıkçası. Sayısal sözel fark etmeksizin tüm derslerle aram iyiydi.Aslında umrumda olan tek şey Hyunjin'in sınavı geçip geçmemesiydi. Bu sınavı geçemezse ciddi anlamda sınıfta kalacaktı. Bu da demekti ki ben lisenin son sınıfını okurken o bu seneyi tekrarlayacaktı. Bunu asla istemiyordum.
Bazı derslerde Hyunjin'in bana baktığını görüyordum. Çevresindekiler bana ne kadar zorbalık yapsalar da Hyunjin bana ne laf atıyordu ne de dokunuyordu. Ona karşı içimde büyük bir sevgi besliyordum. Onunla aynı havayı solumak bile beni mutlu ederken onunla ayrı sınıflarda olma düşüncesi beni yeterince üzgün hissettiriyordu.
Hyunjin'in derslerinde pek iyi olduğu söylenemezdi. Önceki sınavlarını nasıl geçtiği hakkında en ufak bir fikrim yok açıkçası. Ama bu sınav bir ön sıramda oturuyordu. Ne yapmalıyım bilmiyorum ama bir şekilde sınavı geçmesini sağlamalıyım..
____________________________________merhabalaar. bu fici instagramda gordugum bir post uzerine yazmaya karar verdim. umarim sevilir ve okunur. wattpad'de yayinlayacagim ilk kitabim. umarim begenirsiniz. bir diger bolumde gorusuruuuzz♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sınav kağıdı | hyunlix✓
Fanfiction★tamamlandi★ Sınıfın sayılı popülerlerinden olan Hyunjin, okulun başından beri Felix ile anlaşamamaktadır. Felix her ne kadar Hyunjin'e bulaşmasa da, Hyunjin hep onunla uğraşır.. Hyunjin'in sınıfta kalması an meselesi olduğu bir sınavda Felix kalbin...