bolum 28- ozel bolum¹

760 87 60
                                    

"Koskoca 3 ay su gibi geçti, şaka gibi resmen."

"Aynen öyle son sınıf olduk, son senemiz artık. Düşüncesi bile bir garip."

Hyunjin ve Felix'in konuşmalarına karşın Chan eskileri yad edermiş gibi iç çekti.

"Ben sizin zamanınızdayken-"

"CHAN HYUNG. Allah aşkına tekrar başlama lütfen. Sizin zamanınız dediğin de üç sene öncesi."

"Hem Chan hyung, sizin Seungminle konuşmanız gereken daha önemli şeyler var, lise yıllarından daha önemli şeyler. Mesela yaz tatilinin ortalarında yapılacak düğününüz gibi."

Seungmin her duyduğunda olduğu gibi hafifçe utanıp yüzünü saklamaya çalıyordu.

"Aman Seungmin, sanki ben evleniyorum. Her duyduğunda da yüzünü saklamazsın yani."

Felix'in dediğiyle Hyunjin Felix'in kulağına doğru eğildi hafifçe.

"Seni de görücez güzelim."

Felix bu sefer kendisinin kızarmasına engel olamazken Hyunjin'in omzuna vurdu sert olmayan bir biçimde.

Hyunjin Felix'in bu haline kahkahalarla gülerken Jisung ve Minho sessizce kendi köşelerinde oturuyorlardı.

"Bara falan mı gitsek? Hem içer, hem laflarız." diye önerdi Chan.

"Hayatta olmaz. En son beraber içtiğimizde neler olduğunu hatırlamıyorsunuz herhalde." Hepsi o geceyi anımsadı bir anlığına. Neler yaşanmamıştı ki?

"Peki ya Jisung ve Minho'nun halini hatırlıyor musunuz?" derken dolu bir kahkaha attı Seungmin.

Jisung utançtan kıpkırmızı kesilirken, diğerlerine göstermemek adına yüzünü Minho'nun göğsüne bastırmıştı.

Masadaki herkes gülerken Minho kendini gülmemek için zor tutuyordu. Eli Jisung'un saçlarını okşarken kendini sıkmayı bıraktı ve konuştu.

"Rahat bırakın sevgilimi."

"Hanımcı."

"Yanında Felix oturuyorken bunu bana söylemen garip değil mi Hyunjin?"

Chan tüm yaşananlara güldüğü sırada nasıl olduğunu anlamadığı bir şekilde tüm oklar ona döndü.

"Hiç gülme Chan hyung, aramızdaki en hanımcı kişi sensin."

"Siktir oradan, ben miymişim hanımcı?"

Kafasını Seungmin'e çevirdiğinde ise öldürücü bakışları görmesiyle kendi kendini yanıtladı Chan.

"En hanımcı benim aq duydunuz mu?"

"Chan hyuuunngg!! Az kaldı hadi neredesin?"

"Geliyorum Felix."

Felix karşısında takım elbiseyle duran hyunguna baktığında gözlerini alamamıştı.

"Ben bir Seungmin'e bakayım."

"HAYIR! Ohom yani düğünden önce eşe bakılmaz, uğursuzluk getirir."

"Kim demiş?"

"Öyle derler, boşver işte. Hem göreceksin birazdan."

Felix söyledikleriyle beraber son kez Chan'ın üstüne kontrol etmişti. Hazırdı, birkaç dakika sonra dünyaevine girecekti o da.

"Hm, efendim sevgilim. Hmhm, hazır Chan hyung. Hmhm, tamam. Anladım, bekliyoruz.

Hyung Seungmin hazırmış, getiriyorlar şimdi."

Chan hızlıca başını sallarken heyecanı dışarıdan belli oluyordu.

Kapı hafifçe tiklatılıp açılınca içeri ilk olarak Hyunjin girdi, daha sonrasında ise çok şık bir Seungmin..

Chan'ın parlayan gözleriyle Seungmin'i süzmesi ikisinin de hoşuna giderken son iceri giren Minho ve Jisung kapıyı kapatıl digerlerinin yanına geçmişti.

"Hadi salona geçelim."

Salonda bizim çocuklardan başka Chan'ın da arkadaşları vardı. Yine de, toplasanız 25 kişi ancak ederdi.

Herkes salona geçtiğinde Chan, Seungmin'in sandalyesini çekerek oturmasına öncelik vermişti.

Şahitler de oturduğunda tören başlayabilirdi artık.

"Kim Seungmin, Bang Chan'i eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"

"Evet!"

"Peki ya siz Bang Chan, Kim Seungmin'i eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"

"Evet!"

"O zaman ben de, Güney Kore devletinin bana verdiği yetkiye dayanarak, sizi eş ilan ediyorum!"

Alkışlar salonda coşkuyla yankılanırken Seungmin ve Chan imzalarını attılar. Evlilik cüzdanlarıni da aldıklarında artık Kim Seungmin yoktu, Bang Seungmin vardı.

Seungmin elindeki çiçeği arkasını dönüp geriye rastgele fırlattığında, çiçeğin Felix'e denk geleceğini hiç düşünmemişti.

Hepsi duygulanmış bir şekilde yeni evli çifti tebrik ederken Felix ve Jisung öldürmek istercesine sıkı sarılıyorlardı Seungmin'e.

"Yeter, yeni evliyim ben. Öldürmek istemezsiniz herhalde?"

evlendiler😭😭

arkadaslar cicek felixin eline dustu🤨
neden dusurdum acaba hadi tahmin edin

guney kore xevletinin bana veridgi yetki yazdim da bilmiyirum iranin isleyis seklini tyrkiyeye gire yazdim

ayy cok ozlemisim sizi ve bu ficii🥺💗

simdi bakin gercekten soruyorum, hyunlix mi yayinlayayim chanmin mi

ozel bolum¹ tamanlandi✓✓

bolumu oylamayi ve satir arasi yorum yaomayi unutmayinn

ozel bolum²'de gorusmek uzeree😽😽

-gece

sınav kağıdı | hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin