bolum 3

2.7K 288 105
                                    

hyunjin'den
Sınıftakiler konuşurken birinin "Gördün mü? Felix o kadar zorbalığa uğramasına rağmen Hyunjin'e sınavda yardım etmiş." dediğini duydum.

Ne?

Felix bana sınavda yardım etmiş ve benim haberim yok?

Duyduklarım karşısında başımı Felix'e taraf çevirdim. Kafasını eğmiş duruyordu sadece. Sınav düzeni ayrı olduğu için bu sefer o benim bir önümde oturuyordu. Arkadan bakınca sadece kulaklarını ve saçının arkasını görebiliyordum.

Başı eğikti ve kulakları kızarmıştı. Beden dilini bilecek kadar tanıyordum Felix'i; eğer kulakları kızardıysa yanakları da kızarmış olmalıydı. Ve eğer Felix kızardıysa ya heyecanlanmıştır ya da utanmıştır.

Peki ya sınav? Felix'in bana kopya verdiğini hatırlamıyorum. Ayrıca, Felix kopya verecek cinsten biri değil zaten. O zaman, söyledikleri iftira mıydı? Ama bizim sınıf dedikodu yapan türden bir sınıf değil. Yayılan şeyler eninde sonunda doğru çıkıyor çünkü.

Zil sesiyle sınıftakiler dağılırken hala bazılarından bu konuyla ilgili birkaç şey duyuyordum.
----
Ders boyunca kafamı kurcalayan tek konu bu oldu. Biraz hava almam gerektiğini düşünüp bahçeye çıkmaya karar verdim. Bahçede Minho ile karşılaştım. Diğer şubede okuyordu.

"Hey, Hyunjin! Söylentileri duydun mu?"

"Ne söylentisi?"

"Felix sana sınavda yardım etmiş olayını"

"Felix bana yardım etmedi ki. Çocukla normal hayatta konuşmuyorum bile. Ayrıca, sen nerden biliyorsun?"

"Ohoo, olay yayıldı bile."

"Ne? Size ne anlatıldı söylesene bi"

"Bak şimdi...."
-----
felix'den
Daha ne kadar kızaracağım hakkında hiçbir fikrim yok. Ama eminim ki Hyunjin bir daha kesinlikle benimle konuşmayacak.

Kimden çıktı bilmiyorum ama kağıdı değiştirdiğimi gören biri olayı sınıfa yaymış. Hyunjin'e bakmayı bırak kafamı kaldıramıyorum bile. Yerin öyle bir dibine girdim ki çıkabilecek miyim bilmiyorum.

Sınıftaki neredeyse herkes ben ve Hyunjin hakkında konuşup gülüşüyor. Arkadaşlarımın hepsi okulun dışından, ve bu durumda sınıfta tek oturmaktan başka bir çarem yok. Bir ara tuvalete gitmeyi denedim fakat orada bile bizi konuşanlar vardı. İyilik yaptığımı sanarken platonik olduğum kişiyi kendimden uzaklaştırdım sanırım.

Hyunjin tenefüsün ardından sınıfa girdi. Bir umut yüzüne baktım ama rengi atmış gibiydi. Sanki şoktaymış gibi duruyordu. Yarın okula gelmeyeceğim sanırım..
------
Okuldan çıkar çıkmaz telefonumu elime aldım. Öğrenci grubundan mesajlar vardı. Umarım benim hakkımda değildir. Korkuyla ekrandaki bildirimlere tıkladım.

11/A Öğrenci Grubu

xxx
Felix ile ilgili olayı
duydunuz mu?

yyy
Ayy, evet. Cidden
Hyunjin'e yardım etmiş
mi yani?

xxy
Acaba Hyunjin
rüşvet filan mi vermiştir
Felix'e

xyx
Yok ya. Kendisini
o kadar düşürmez herhalde
Değil mi?
(Görüldü: Felix_Tüm Mesajlar)
(Görüldü: Hyunjin_Tüm Mesajlar)

Bu iğrençliğe dayanamayıp mesajlaşmadan çıktım ve telefonumu sessize aldım. Eve doğru adımlarken aklımdan düşünceler geçiyordu:
Acaba Hyunjin napıyor? Benden nefret ediyor mudur? Bana kızgın mıdır ki? Beni düsünüyor mudur, yok canım niye beni düşünsün?

Düşünceler arasında eve vardım. Ciddi anlamda bir dinlenmeye ihtiyacım vardı..
__________________________

daha ilk bolumlerden olay severizz. sinavlarim yaklasmadan onemli yerleri yazmaya calisiyorum. umarim ilerleyisi guzel olur. bolumler duzenli olarak gelmeyecek tekrar soylemek istedim. sonra bolum atmiyon filan demeyin yani. neyse gidin side effects dinleyin

hyunlix agirlikli mi gideyim yoksa diger shiplere basliyim mi

aslinda diger shipleri de ywzcaktim da bi tik karisir diye olaylar bitince agirlik vericem hayirlisi

neyse bir diger bolumde gorusuruuzz

sınav kağıdı | hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin