bolum 9

2K 231 121
                                    

Hyunjin x Felix

felix
kahvalti icin tesekkurler
(iletildi 10.42)

Mesajıma bakmamıştı. Kendi evine varınca uyuduğunu düşündüm.

Kahvaltı çok iyi gelmişti, günler sonra ilk kez bu kadar enerjik ve tok hissediyordum. Tenime renk gelmişti resmen. Mide bulantım, ateşim ve baş ağrım tamamen geçmişti.

Hyunjin'in elleriyle bana kahvaltı hazırlamış olmasını düşündükçe bile içim gıdıklanıyordu. Herkesin havalı bulduğu, ağırbaşlı Hyunjin; benim için, derslerden başka hiçbir şeyi olmayan ben için elleriyle kahvaltı hazırlamıştı. Düşünmesi bile çok özel hissettiriyordu beni kendime.

Günlerden cumartesiydi. Perşembe yaşanan konuşmalardan sonra eve kapandığım için Hyunjin bana gelmişti. Cuma günü sadece uyumuştuk, o saçlarımı sevmişti, elimi tutmuştu. Gece ise midem bulanmaya başlamıştı ve acile gidecek kadar kötü olmuştum. Şimdiyse cildimi renk gelmişti, gayet enerjik hissediyordum.

Son iki gün yataktan çıkmadığım için saçım başım birbirine girmişti. Kahvaltı masasını toplayıp hızlıca duşa girdim. Duştan çıkınca civcivli pijamalarımı kirliye attım ve üstüme rahat eşofmanlar geçirdim. Sınavlar tamamıyla bittiği için kafam oldukça rahattı.

Sınavlardan yüzüne bakamadığım televizyonun karşısına geçtim, rastgele bir kanalda durdum. Bir film oynuyordu, ilgimi de çekmişti açıkçası. Sesi biraz açtım ve ilgimi televizyona yönelttim. Bilim kurgu filmiydi, arada birkaç romantik sahne yok değildi ama yine de sürükleyici bir filmdi. Dikkatle filmi izlerken açık tutamadığım göz kapaklarım kapandı, televizyonun sesi arasında uyuyakaldım..
______
hyunjin'den
Bana mesaj atmıştı. Gelen mesajı üstten okumuştum ama cevap vermeye cesaret edememiştim. Duygularımdan emin değildim ve Felix'e de umut vermek istemiyordum. Sadece beklemem lazım, duygularımdan tam olarak emin olmam lazım ama bunu nasıl yapacağımı bilmiyordum.

Daha öncesinde ona güven verip açılmayı planlıyordum ama olayların böyle gelişeceği hakkında hiçbir fikrim yoktu.

Karışık hissediyorum, çok karışık. Şu an sadece yorgun bir şekilde yatakta uzanıyordum. Yanımda az önce yazdığım günlüğüm vardı. Günlük tutmayı seviyordum, içimdeki duygu ve düşünceleri tek tek dökmek beni hafifletiyordu. Az önce de, hissettiğim karışıklığı dökmüştüm günlüğüme.

Eşcinsel olduğumu biliyordum, beni şaşırtan da bu değildi zaten. Kafamda net bir şeyler yoktu, emin olamıyordum. Daha iki gün öncesine kadar Felix'e yakınlaşma hayalleri kuruyordum ama son yaşadığımız olaydan sonra düşüncelerimi toparlayamıyordum. Düşüncelerim beni yoruyordu, yorgunluk uykumu getiriyordu..
_

_____
felix'den
Sonunda pazartesi gelmişti. Pazartesi günlerini pek sevmiyordum ama Hyunjin'i görmemi sağlıyordu. Attığım mesajı görmeyince birkaç mesaj daha atmıştım. Gördü mü diye bakmak için cebimdeki telefonu çıkarttım.

Hyunjin x Felix

felix
kahvalti icin tesekkurler
(iletildi 10.42_Cumartesi)

hyunjinn
bisi mi oldu
bakmiyosun mesajlarima
(iletildi 13.56_dün)

cok mesaj attim
degil mi
sıktıysam seni ozur
dilerim
(iletildi 16.34_dün)

Mesajlarımı görmüyordu. Acaba çok mesaj atınca sıkmış mıydım? Ya da benle uğraşmak yormuş muydu onu? Benden soğukuş mudur?

Kafamda düşüncelerle sınıfa girdim. Gözüm direkt Hyunjin'i aradı. Yoktu, daha gelmemişti. Sırama oturdum, telefonumu açıp galerime girdim. Galerimdeki gereksiz fotoğrafları temizlerken Hyunjin'i çektiğim fotoğraflardan birine denk geldim. Gülerken çekmiştim.

Gülüşü.. Gülüşü güzeldi, çok güzeldi.

Onu en çok gülerken seviyordum. Tam anlamıyla kendisi olduğu zamanlar gülerkenki zamanlarıydı.

Galerimdeki fotoğrafları tek tek kaydırıp gereksizleri silerken zil çalmıştı. Ama Hyunjin hala yoktu...
______________________________
merhabalaar. cok mutluyum fic 1k okunmayi gecmisss. bu basariyu elde etmemde yardimci olanlara cok tesekkur ediyorum canimsinizz hepinizi cok seviyorumm.

hyunlix hastaginde de siralamaya girmisiz yasasinn. bu basari hepimizin♡ ve bu basarinin serefine yeni bolumm

 bu basari hepimizin♡ ve bu basarinin serefine yeni bolumm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

arkadaslar bu elemana cok tesekkur ediyorum bolum8e 1k yorum yapmiss♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

arkadaslar bu elemana cok tesekkur ediyorum bolum8e 1k yorum yapmiss♡

hayaket okuyucu olmayin bolumleri oylamayi ve satir arasi yorum yapmayi unutmayin lutfenn

bir diger bolumde gorusmek uzeree

sınav kağıdı | hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin