Günlük;
Korkuyorum, uzun zaman sonra ilk kez bu kadar çok korkuyorum.Aşık olmaktan..
Felix'e karşı hissettiklerimin bir heves olduğunu düşünmüştüm hep. Fakat Felix ile geçirdiğim son iki gece, duygularımı yoğun bir şekilde ortaya çıkarmıştı.
Kalbimde bir ağrı hissediyordum, sadece Felix'in dindirebileceği bir ağrı. Defterin arasında bulduğum fotoğraf ve kağıdın ortasına yazılmış Hwang Hyunjin yazısı değişik, garip şeyler hissettirmişti bana.
Uzun zaman sonra ilk kez dün gece Felixle iken bu kadar huzurlu ve deliksiz bir uyku çektim. Kokusu sakinleştirici gibiydi bana, rahatlamamı sağlıyordu. Yıllardır uyku promleri çeken, iki saatte ancak uykuya dalabilen ben; dün gece Felix'in koynunda dakikalar içinde uyuya kalmıştım.
Yumuşacık saçları ve tenine dokunmak çok rahat hissetmemi sağlamıştı, yüzündeki çillere dokunmak gökteki bir yıldıza dokunmakla eş değerdeydi benim için. Masum masum uyurken kalp şekilli dudaklarını büzmesi, öpme isteği uyandırıyordu içimde.
Çok güzeldi, kusursuzdu, mükemmeldi..
Uyurken dağılmış saçları, yüzüne yıldız misali yayılmış çilleri, keskin yüz hatları, kalp şekilli dudakları, minik burnu, güzel hareleri ile tıpkı bir sanat eseriydi. En güzel ressam bile bu kadar güzel çizemezdi onu.
O sınavda kağıtlarımızı değiştirmişti. Ona olan duygularımın heves olmadığını Minho olayı anlatınca fark etmiştim. Sınıfa rengim atmış bir şekilde girmiştim o tenefüs, aklımda tek bir düşünce vardı: Felix neden böyle bir şey yapsın?
Bu sorunun cevabını çok iyi biliyordum, fakat yanıtlamak istemiyordum.
Ben bir aptaldım. Bunca zaman fark etmemiştim. Felix'in bana olan bakışlarını, herhangi bir yerde adım geçince sebepsiz yere kızarmasını.. Hiç biri sebepsiz değildi. Hepsinin bir anlamı vardı, ne kadar inanmak istemesem de..
________
felix'den
Son iki gün, benim için cennet gibiydi. Hyunjin hep yanımdaydı, hiç yanımdan ayrılmadı. Elimi tuttu, saçlarımı okşadı, bana sarıldı. Benden uzaklaşır düşüncesiyle girdiğim depresyondan yine onun sayesinde çıkmıştım.Sabah uyandığımda Hyunjin yanımda değildi. Komodinin üstüne bıraktığı notu gördüm sadece:
Doktor öğününü atlamaman gerektiğini söyledi. Kahvaltı mutfakta hazır. Hepsini ye lütfen.
Hyunjin
Yüzümdeki tebessümle mutfağa ilerledim. Gerçekten çok güzel gözüküyordu.
Hyunjin x Felix
felix
Kahvalti icin tesekkurler______________________
yazcak bisi bulamamak🤝🏻benbu bolum bi tik hyunjin ve gunlugu uzerine oldu ama olsun. ilerleyen bolumlerde ne yazicam pek bi fikrim yok ama umarim guzel ilerler.
hayalet okuyucu olmayin, bolumlere oy atmayi ve satir arasi yorum yapmayi unutmayin lutfenn.
bir diger bolumde gorusuruzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sınav kağıdı | hyunlix✓
Fanfiction★tamamlandi★ Sınıfın sayılı popülerlerinden olan Hyunjin, okulun başından beri Felix ile anlaşamamaktadır. Felix her ne kadar Hyunjin'e bulaşmasa da, Hyunjin hep onunla uğraşır.. Hyunjin'in sınıfta kalması an meselesi olduğu bir sınavda Felix kalbin...