felix'den
Bu utançla okula nasıl gideceğim hakkında hiçbir fikrim yok. Ayrıca neden olduğunu bilmiyorum ama ateşim çıktı. Bu yüzden bugün okula gitmemeye karar verdim. Zaten son sınavlarımızı da olmuştuk. Bir gün gitmezsem pek bir şey kaybetmezdim.Şu an tek istediğim uyumak ve ateşimin dinmesiydi. O kadar yorgundum ki, ayağa kalkacak halim yoktu.
Aklımda Hyunjin vardı. Acaba beni merak ediyor mudur? Hiç sanmam.. Ateşimin üstüne baş ağrısı da eklenince daha fazla dayanamadım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım..
_______
hyunjin'den
Felix bugün gelmemişti. Dünkü olaydan sonra gelmemesi normaldi gerçi. Ama yine de merak ediyordum; Ne yapıyordu? Nasıl hissediyordu? Yorgun muydu? Üzgün müydü?Peki ya kağıt değiştirme olayı?
Bu konuyu Minho'ya sorduğumda bana bildiği kadarını anlatmıştı:
"Bak şimdi; benim bildiğim kadarıyla -yani kulağıma gelen kadarıyla- senin sınıfta olmadığın bir ara Felix senin sırandan kağıdını almış ve doldurmuş. Sonra tam sen gelmek üzereyken de geri sırana koymuş. Tabi bu sırada gözetmen hoca koridordaki diğer sınıflara bakıyormuş o yüzden Felix'i görmemiş."
Felix bunu neden yapsın ki? Sonuçta doğrudan olmasa da dolaylı yoldan ona zorbalık yapmıştım.
Gerçi, kağıdı gözetmen öğretmene verirken gözüme o kadar boş gelmemişti. Felix doldurduğu için olabilir.
Ama hala Felix'i merak ediyordum. Dün çok bitkin görünüyordu. Bana bakmayı bırak kafasını kaldırmıyordu bile.
Sınıftakiler bana pek laf etmemişti, sonuçta bir miktar popülerdim. Fakat Felix inek adı altında zorbalandığı için çoğu kişi onun bana yanaşmaya çalıştığını söyleyip durmuştu. Bunu duyduktan sonra içten içe üzülmüş ve sinirlenmiştim. Cidden, ben bu kadar üzüldüysem acaba Felix ne yaşıyordur?
Okuldan çıkar çıkmaz Felix'e yazacaktım. Acaba ne halde şu an?
_______Hyunjin x Felix
hyunjin
felix
bugun okula gelmedin
iyi misin
(iletildi 17.02)felix
iyi msiin
neden bakmiyorsun
endiseleniyorum
ariyorum ac
(iletildi 17.48)Cevapsız Arama(1)
Cevapsız Arama(2)felixx
acar misinn
meraklaniyorum
mesajlarim gitmiyo
allah kahretsin
felixx
endiseleniyorum
bak hadi
(iletildi 18.34)Cevapsız Arama (3)
Cevapsız Arama(4)
Cevapsız Arama(5)evine geliyorum
(iletildi 18.56)_________________________
felix puf oldu arkadaslar. normslde yayinlamicaktim da yarin sinavim var atamayabilirim o yuzden bugun 2 fic atmis olucamm. birkac kisi guzel gidiyo bir tik uzuntulu olsun filan demisti ben de olay katiyim dedim ehe. yazim hatalarim varsa kusura bakmayin. hayalet okuyucu olmayin bolumu oylayin ve satir arasi yorum yapin lutfenn. bu bolum birazcik kisa olmus olabilir yapabilecek bisi yok. bir diger bolumde gorusuruzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sınav kağıdı | hyunlix✓
Fanfic★tamamlandi★ Sınıfın sayılı popülerlerinden olan Hyunjin, okulun başından beri Felix ile anlaşamamaktadır. Felix her ne kadar Hyunjin'e bulaşmasa da, Hyunjin hep onunla uğraşır.. Hyunjin'in sınıfta kalması an meselesi olduğu bir sınavda Felix kalbin...