Bolum Sarkisi: Fifty Fifty-Cupid
hyunjin'den
Felix mesajlarıma cevap vermediği için daha çok meraklanmıştım. Ne mesajlarımı görüyordu ne de aramalarıma cevap veriyordu.Endişeleniyordum. Kendine bir şey yapmamıştır, değil mi?
Bir keresinde Felix'i eve giderken görmüştüm. Attığım mesajları görmeyince dayanamadım ve Felix'in evinin yolunu tuttum.
Normalde Felix ile pek konuşmazdık, hatta hiç konuşmazdık. Ama en azından ona bir şeyler yazdığımda cevap verirdi. Ama bu sefer görmemişti bile.
Hızlı hızlı adımlamaya devam ediyordum. Evden aceleyle çıktığım için yanımda sadece telefonum ve cüzdanım vardı. Aklımda sayısız sorular vardı; Felix iyi mi? Kendine zarar vermiş midir? Mesajlarıma neden bakmıyor?
Apartmanın kapısına vardığımda kapının şansıma açık olduğunu gördüm ve içeri girdim. Kapılara bakarak ilerlerken gözüme bir yazı çarptı.
Lee Felix.
Kapıyı çaldım, çaldım ve çaldım. Açan kimse olmadı. Yere baktığımda ise Felix'in ayakkabılarını gördüm. Evde olmalıydı. Elime telefonumu alıp Felix'i çaldırdım. Telefon sesini duyabiliyordum. Evet, içerdeydi.
Israrlı kapı çalmalarıma rağmen hala açmıyordu. Kapıyı açmak için etrafa bakındım. Paspasın üstünde bir bombe vardı. Paspası kaldırdım. Bulduğum anahtarı kilide yerleştirdim ve kapıyı açtım.
"Felix?"
"Felix??"
Hiçbir şekilde ses gelmiyordu. Yavaşça evin içinde yürümeye başladım. Sürekli olarak da Felix'in adını tekrarlıyordum, belki karşılık verir diye.
Koridorun sonunda hafif aralık duran bir kapı gördüm. İçeri adımımı attım. Yatakta yatan Felix'i gördüm. İfadesizdi. Odası dağınıktı, yerlerde ıslak peçeteler duruyordu. Komodininin üstünde telefonunu ve yarım içilmiş suyunu gördüm. Sessiz adımlarla yatağa ilerlerken Felix'in adını fısıldıyordum.
"Felix? Benim Hyunjin."
Tepki yoktu.
"Felix??"
Omuzlarından tutup yavaşça sarsmaya başladım. Kaşları hafif çatık duruyordu ve arada bir adımı sayıklıyordu.
"Hyunjin.."
"Ben burdayım güzelim. Hadi kalk"
Adımı sayıklıyordu ama hala uyanmıyordu. Gözlerinin etrafı kızarmış ve hafif şişmişti. Sarı saçları dağılmış, yastığın üstüne yayılmıştı. Üstünde civcivleri olan bir pijama vardı.
Felix uyanmayınca biraz odasını incelemeye karar verdim.
Ne çok küçüktü ne de çok büyüktü. Çalışma masasının yanındaki duvarda mantar pano, panonun üstünde bir sürü ders notu vardı. Hatta bazı notlar panodan taşmış, post-it ile duvara sabitlenmişti. Masanın başına gittim. Açık bir defter vardı. Hangi dersin defteri diye bakıcakken defterde yazılı olan şeyi gördüm.
Hwang Hyunjin
Bu ne demekti? Aynı sayfanın başka yerlerine de birçok kez adım yazılmıştı. Defterin bir başka sayfasını açtığımda ise fotoğraf kağıdına basılmış bir fotoğrafımı gördüm:
Altında da Felix'in çizdiği kalplerden vardı.♡ yazıyordu fotoğrafın altında. Bu foroğrafı sınıftayken çekmiş olmalıydı. Yüzümde gereksiz bir gülümseme oluşurken arkamdaki yataktan bir ses duydum.
"Hyunjin.."
Felix yine adımı sayıklıyordu. Defteri kapatıp yatağın yanına çöktüm.
"Hyunjin..."
Saçlarını okşayarak cevap verdim.
"Burdayım güzelim"
Güzelim dememin bir amacı yoktu aslında. İçimden geldigi için öyle demiştim. Hoşuma da gitmişti aslında.
Boşta duran elim ile Felix'in açıktaki elini okşuyordum. Yumuşacıktı. Elimi tutup karşılık verdi. Yatağın kenarına, yere oturdum ve Felix'in saçını okşarken huzurlu bir uykunun içine çekildim..
___________________________
felixi hastanelik edicektim de vazgectim QJSHSNHXKSUZKSJZJWHZNZ. boyle guzel oldu bence. fotograf kagidina basilmis hyunjin detayi<3.Erkenden atiyorum sabahtan sinavim var sans dileyinn. ezana az kaldi bol bol su icmeyi de unutmayinn.
hikaye 256 okunmaya ulasmis hepinize tesekkurlerr<3
yanlislarim varsa kusuruma bakmayin. hayalet okuyucu olmayin bolumlere satir arasi yorum birakin ve oy verin lutfenn. ve bu soft bolumu okurken medyadan cupid dinlemeyi de unutmayinn. bir diger bolumde gorusuruzz♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sınav kağıdı | hyunlix✓
Fanfiction★tamamlandi★ Sınıfın sayılı popülerlerinden olan Hyunjin, okulun başından beri Felix ile anlaşamamaktadır. Felix her ne kadar Hyunjin'e bulaşmasa da, Hyunjin hep onunla uğraşır.. Hyunjin'in sınıfta kalması an meselesi olduğu bir sınavda Felix kalbin...