hyunjin'den
Felix son zamanlarda pek benimle konuşmuyordu. Acaba onu rahatsız filan mı ettim?Konuşmaya çalıştığımda o güzel harelerini kaçırıyordu benden. Panikliyordu konuşurken, yanakları al al oluyordu. Kısa, kaçamak cevaplar veriyordu bana.
Her geçen gün ona olan hislerim artıyordu, daha yoğun duygular besliyordum ona karşı. Her geçen gün ona daha çok açılmak istiyordum. Çok fazla kafa yoruyordum sanırım.
Birden cebimde bir titreşim hissettim. Elimi telefonuma attım, mesaj vardı, Felix'den.
Hyunjin x Felix
felix
seyy
hyunjin
konusabilir miyizhyunjin
konusalim guzelim
ne konusucazfelix
hmm
nasil soylenir bilmiyorum
boyle
imm
yani isteehyunjin
tamam guzelim
sakin ol ilk once
nefes al verdaha iyi misin
felix
evet
tesekkur ederimhyunjin
ne konusucaktikfelix
bunu yuzyuze konussak
daha iyi olur
burda anlatamamhyunjin
konum at geliyorumfelix
konum📍Elimdeki telefonu yatağa bıraktım. Dolabın karşısına geçtim ve kıyafetlerine göz attım.
Hava güzeldi bugün. O yüzden üstüme beyaz bir tişört, altıma ise sütlü kahve bir kargo pantalon giydim. Üstüme hiçbir şey almadım. Cüzdanımla kulaklıklarımı cebime attım. Lavaboda işlerimi hallettikten sonra saçlarımı düzelttim. Parfüm sıkmadım bu sefer. Telefonumu da yatağın üstünden aldım ve evden çıktım.
Kısa süre sonra Felix'in attığı konumda ulaşmıştım. Sahil kenarında, pek insanın bulunmadığı bir yerdi. Bir bankta oturuyordu yalnız başına. Elleriyle oynuyordu, her ne kadar belli etmemeye çalışsa da gergin gibi gözüküyordu.
Onu korkutmayacak şekilde yanına gidip yanına oturdum. Gergin bakışlarını üstümde hissettim bir süre. İçinde tuttuğu nefesini dışarı verdi uzunca. Daha sonra konuşmaya başladı.
"Hyunjin.. Bunu nasıl söyleyeceğim bilmiyorum. Nasıl söylenir onu da bilmiyorum." Elleriyle oynuyordu, gergindi, hem de çok.
Ellerine uzandım, tuttum yavaşça, parmaklarını parmaklarım arasına aldım. Elleri soğuktu, hava sıcak olmasına rağmen. Elleri ellerimin arasında kaybolurken etrafını sardım ellerinin.
"Hyunjin.. sen.. bana aşıksın değil mi?"
Felix, anlamış olamazdı değil mi? Ona karşı olan hislerimi fark etmiş olamazdı. Ben ne kadar fark ettirmemeye çalışsam da, anlamamıştır değil mi?
"Felix.. ben.." Beklentiyle baktı yüzüme. Artık vakti gelmiş olmalıydı. Stresle içimde tuttuğum havayı dışarı verdim
"Evet, seni seviyorum.."
Ellerini çekti elimden, yavaşça uzandı bana, sarıldı. Sıkıca sardım onu, havanın sıcaklığına rağmen bu şekildeyken hiçbir rahatsızlık hissetmiyordum.
"Ben de seni seviyorum."
____________________________
allahim sonunda yazdim. bu bolumu yazana kadar bir suru yer sildim, tekrar yazdim. bi tik hizli olmus gibi geliyor ama yine de yayinlayacagim.bu arada, yine bir instagram postu uzerine minsung fici yazmaya basladim. hesabimda bulabilirsiniz, bulamazsaniz-
Fic adi:sanal arkadaş
yazar:geceysxhayalet okuyucu olmayin bolumlere oy vermeyi ve satir arasi yorum yapmayi unutmayin lutfenn. yorumlarinizi okurken cok mutlu oluyorum, cok tesekkurlerr. bol bol yorum yapin, gordugum yorumlarin coguna cevao veriyorum. mesaj atan birkac kisi de var isterseniz atabilirsiniz sohbet ediyoruz ara sira.
diger bolum gorusuruzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sınav kağıdı | hyunlix✓
Fanfiction★tamamlandi★ Sınıfın sayılı popülerlerinden olan Hyunjin, okulun başından beri Felix ile anlaşamamaktadır. Felix her ne kadar Hyunjin'e bulaşmasa da, Hyunjin hep onunla uğraşır.. Hyunjin'in sınıfta kalması an meselesi olduğu bir sınavda Felix kalbin...