Güneş bu sabah yerini yağmurlu bir havaya bırakmıştı. Hava oldukça güzeldi aslında, neredeyse kısakollu tişört bile giyilebilirdi. Havanın güzelliğine rağmen sabahın bu erken saatlerinde bir gök gürlemesi yankılandı.
Hyunjin'i uyandıran da bu olmuştu.
Yatakta hafifçe kıpırdanıp gözünü açmaya çalıştığında odadaki ışık yüzünden gözleri kamaşmıştı. Tekrar gözünü açtığında ise karşısında gördüğü, mükemmel bir tablo gibi duran biricik sevgilisiydi.
Dağılmış sarı saçları, uyurken şişmiş pembemsi dudaklarıyla en mükemmel sanatçının bile çizemeyeceği kadar kutsal gözüküyordu. Bu görüntü o kadar pahabiçilemezdi ki Hyunjin için, bu görüntüyü tablosuna dökmeyi aklının bir kenarına kazıdı.
Burnunu bir süreliğine sevgilisinin saçlarına dayadı Hyunjin. O güzel kokusunu içine çekti.
Aklına gelenle Felix'i uyandırmamaya çalışarak yavaşça yataktan kalktı. Dün gece duş almışlardı, bu yüzden yarı giyinikti. Gri eşofmanının üstüne ince ama uzun kollu, vücudunu saran penye bir tişört giydi. Felix'i izleyen bakışları arasında odadan çıkıp mutfağa ilerledi.
Evdeki malzemelerle güzel bir kahvaltı hazırladıktan sonra koridorun sonundaki odaya adımladı.
İçeri girdiğinde Felix yine aynı şekilde uykusuna devam ediyordu. Hyunjin ilk önce yatağa, Felix'in yanına yarım oturur vaziyette uzandı. Daha sonrasında dudaklarını yaklaştırıp üstünde tüm yıldızları barındıran yanakları öpmeye başladı.
Felix huylanırmış gibi gözlerini kırpıştırdığında Hyunjin son olucak şekilde, bu sefer dudaklarına minik bise bıraktı.
"Günaydın."
"Günaydın." Felix'in sabah sesi yine her zaman olduğu gibi derinleşmişti.
Hyunjin bu zamana kadar birlikte geçirdikleri vakit boyunca bunu elbette fark etmişti. Fakat her duyduğunda sanki ilk kez sesini duyuyormuş gibi hissediyordu.
"Kahvaltı hazırladım sana."
"Hmm~" dedi Felix. Daha tam olarak uyanamadığı bekli oluyordu.
_"Biz bir operasyon düzenliyorduk güzelim hatırlıyor musun?"
"Minsung operasyonu!"
"Evett. Ne dersin, halledelim mi bugün? Tekte."
"Bugün mü? Apar topar mı?"
"Bence yaparız."
______________________merhabalaar. nasilsinizz
benim sinavlari yayarak koymuslar bu yuzden sinavlarim uzadi. bu boyle citir cerezlik kisa bir bolum. bi tik apar topar oldu ama daha uzatmsk istemedim. minsungu oldurmadan bu fici bitirmeyecegim merak etmeyin.
diger bolumu uzun yaoarbikirim de yapmayabilirum de. degisebilir. ama butun minsung operasyinunu tek bolum yaomak istiyirum cunku cok uzadi.
yaoicaz bakalim
hatam varsa kusura bakmayin. bolumu oylamayi ve satir arasi yorum yapmayi unutmayin lutfenn
gorusmek uzeree
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sınav kağıdı | hyunlix✓
Fanfiction★tamamlandi★ Sınıfın sayılı popülerlerinden olan Hyunjin, okulun başından beri Felix ile anlaşamamaktadır. Felix her ne kadar Hyunjin'e bulaşmasa da, Hyunjin hep onunla uğraşır.. Hyunjin'in sınıfta kalması an meselesi olduğu bir sınavda Felix kalbin...