felix'den
"Evet, seni seviyorum.""Ben de seni seviyorum."
Hyunjin'e sıkıca sarılırken o da ellerini belimle buluşturmuştu. Nefesim kesilmişti bir süre. Dipdibe oturuyorduk, her nefes alışımızda göğüslerimiz birbirine çarpıyor, olduğundan daha da heyecanlanmamı sağlıyordu. Kendimi hafif geri çektiğimde mutluluktan gözlerim dolmuştu.
"Hyunjin ben.. ben.." Hyunjin birbirini tutan ellerimize bakan başımı kaldırdı elleriyle. Parmaklarını çeneme dayadı ve yüzüne bakmamı sağladı. Ürkekçe bakışlarımı gözlerine çıkardım. En sıcak gülümsemesini sundu bana.
"Ben.. sana aşık oldum. Çok aşık oldu-"
Sözlerimi kesen şey bir çift dudak olmuştu, Hyunjin'in dudakları. Dudakları ürkekçe hareket ediyordu dudaklarımın üstünde, benden izin ister gibiydi. İstediği izni verdim ona, yavaşça dudaklarımı hareket ettirmeye başladım. Ellerinden biri yanağımı tutarken biri belimdeydi. Yumuşak dolgun dudaklarını dudaklarıma bastırıyordu. İçimde dayanılmaz bir sevgi büyüyordu ona karşı.
Nefesim tükeniyordu, kendimi geriye çektim. Yüzüme bir sırıtış yayıldı, gülmeye başladım. Hyunjin de gülüşüme karşılık olarak gülmeye başladı. Öldüğüm gülüşü arasında konuştu.
"Size bir soru sormak istiyorum Bay Lee." Daha çok gülerek yanıtladım sorusunu.
"Huzurlarınızda ben, Sayın Hwang Hyunjin, siz saygıdeğer Bay Lee'ye bir teklifte bulunuyorum. Sevgilim olur musunuz?" Gülüşüm soldu bir anlığına. Hyunjin halimi görmüş olacak ki endişeyle bana bakmaya başladı. Gözlerim doldu yavaşça.
"Kabul ediyorum Sayın Hwang. Seve seve sevgiliniz olurum." dedim mutluluk gözyaşlarım arasında. Endişeli ifadesi anında silindi yüzünden.
Gülümserken yaklaştı bana, hep sahip olmak istediğim dudaklarını dudaklarıma kavuşturdu. Elimi ensesine attım, o ise karşılık olarak gülümsedi. Gülüşünden öptüm onu, gerilmiş dudaklarını öptüm. Onu hissettim, her zerremde. Yeniden aşık oldum ona, en tazesinden yine aşık oldum.
Kendini çekti benden, sıkıca sarıldı bana. Kafamı göğsüne yasladım, o da karşılık olarak elimi tuttu. Kalp atışlarını dinledim bir süre, ne kadar güzel atıyordu kalbi. O kalbin içinde bir yere sahip olduğumu bilmek bile havalara uçmama yetiyor da artıyordu bile.
"Biliyor musun Felix? Ben de sana aşık oldum. Hem de tahmin edemeyeceğin kadar."
_____Hyunjin x Felix
hyunjin
nasilmis benim
guzelimfelix
guzelim dedi|
bilmem
nasilmiss
iyiymishyunjin
o iyiyse ben de
iyiymisimmfelix
hyunjinhyunjin
hmfelix
sen niye
uyaniksin
bu saatte
uyusanahyunjin
seni dusunuyorumdur
belki hm
olamaz mihem biliyosun
uyuyamiyorum benfelix
biliyorum da
en azindan denesen
hm
benim icinsonra okulda
cok yoruluyosun
uzuluyorumhyunjin
hmm
benim guzel
sevgilim benim
icin uzulur muymusfelix
allahim sevgilim dedi|hyunjin
hem sen
niye uyumuyosunfelix
ders calisiyorum
at yalani siksinler inanani felix|
seni dusunuyorum demiyosun da|hyunji
yorma kendini
uyu hadifelix
tamamm
uyuyorum hemenhyunjin
iyi geceler
guzelimfelix
allahim yine guzelim dedi|
iyi geceleeer____________________________
bizi soyle sevicek biri lazim hojammerhabalaar. iki gunluk kisacik bir ara sonrasi hemen geri dondum. sonundasevgilioldular.com
nasilsiniz iyi misinizz
ben gayet iyiyim tesekkurlerr. sinavlarim tam bitti diyidum secmeli koymuslar cildiricam💀 olsun yazariniz zeki halleder bi sekilde😌
hatam varsa kusura bakmayin bolumu oylamayi ve satir arasi yorum birakmayi unutmayin lutfenn
sizleri seviyorum. bir diger bolumde gorusuruzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sınav kağıdı | hyunlix✓
Fanfiction★tamamlandi★ Sınıfın sayılı popülerlerinden olan Hyunjin, okulun başından beri Felix ile anlaşamamaktadır. Felix her ne kadar Hyunjin'e bulaşmasa da, Hyunjin hep onunla uğraşır.. Hyunjin'in sınıfta kalması an meselesi olduğu bir sınavda Felix kalbin...