bolum 6

2.5K 277 176
                                    

felix'den
Başım çatlıyordu. Gözlerimi açtığımda karşımda Hyunjin'i gördüm. Rüyaydı herhalde. Dağılmış mavi saçları ve tatlı yüzüyle önümde uyuyordu. Gerçek olduğundan emin olmam lazımdı. Elimi kaldırmaya çalıştığımda Hyunjin'in elimi tuttuğunu fark ettim. Yatağın yanına çökmüş ve elimi tutmuş uyuyordu.

Etraf karanlıktı. Saate bakmayı denedim fakat çok hareket etmiş olmalıyım ki Hyunjin uyandı. Hemen gözlerimi kapattım ve uyuyor numarası yapmaya başladım. (Felix salak misin amk dediğinizin farkindayim. caktirmayin okuyun iste WJSHSMXHMA)

Gözlerinin yüzümde gezindiğini hissettim. Daha sonrasında burnundan güldüğünü duydum. Bir eli saçımı okşarken diğer elini elimden çekip yüzüme koydu. Kalbim göğsümden dışarı çıkacakmış gibi atıyordu.

Eliyle yanağımdaki çilleri sevmeye başladı. Cennetteydim sanırım. Daha fazla devam ederse kalbim patlayacaktı büyük ihtimalle. Bu yüzden ürkekçe gözlerimi açtım.

Yüzünde sevgi dolu bir gülümsemeyle bana bakıyordu. Gözümü açtığımı görünce elini çekti.

"A-ah, uyandırdım mı?"

Bana -güya- zorbalık yapan kişi karşımdaydı ve endişeyle suratıma bakıyordu.

"Hm, sorun değil. Uyanmıştım zaten."

Nasıl bu kadar sakin cevap verdiğim hakkında hiçbir fikrim yok. Başını salladı.

"Sen.. neden geldin?"

"Ah, ben mi? Dün okuldan çıkınca sana mesaj atmıştım. Hiçbirini görmedin, aradım açmadın. Ben de endişelenip yanına geldim."

Ahh, doğru ya! Dün ateşim çıktığı için bütün gün yataktan çıkmamıştım. Telefonuma uzanmaya çalışırken Hyunjin komodinin üstündeki telefonumu bana verdi.

"A, teşekkürler."

Telefonumu açıp Hyunjin'den gelen mesajlara baktım.

Hyunjin x Felix

hyunjin
felix
bugun okula gelmedin
iyi misin
(iletildi 17.02)

felix
iyi msiin
neden bakmiyorsun
endiseleniyorum
ariyorum ac
(iletildi 17.48)

Cevapsız Arama(1)
Cevapsız Arama(2)

felixx
acar misinn
meraklaniyorum
mesajlarim gitmiyo
allah kahretsin
felixx
endiseleniyorum
bak hadi
(iletildi 18.34)

Cevapsız Arama (3)
Cevapsız Arama(4)
Cevapsız Arama(5)

evine geliyorum

(iletildi 18.56)

"Seni de buraya kadar yordum, kusura bakma. Dün biraz hastaydım da ond- öhhö öhö"

"Felix! İyi misin?

"Ben iyiy-öhö"

"Felix gel bak hastaneye gidelim."

"Gerek yo-öğğ"

"Felix bak öğürüyosun. Hadi güzelim"

"Güzelim m- öğğ"

"Evet güzelim. Kalk hadi acile gidiyoruz"

"Hyunj-"

Hyunjin beni kucakladığı gibi aldı ve kapıdan çıkardı. Kapıya çıktığımızda bize doğru gelen bir taksi gördük ve Hyunjin taksiyi durdurdu. Arka tarafa geçtiğimiz sırada Hyunjin en yakın hastaneye gitmek istediğimizi söylemişti. Beni dizlerine yatırmıştı. Civcivli pijamalarım hala üstümdeydi ve başım dizlerinde Hyunjin'i izliyordum.

Araba hareket ettikten sonra Hyunjin kafasını bana eğerek kusursuz gülümsemesini sundu. Eliyle alnıma düşmüş kahküllerimi düzeltti, saçımı okşadı. Her ne kadar öğürsemde en sonunda mayışarak Hyunjin'in dizinde uyuyakaldım..
________________
onceki bolumde hastanelik etmemistim simdi ettim QJSJSKUDWKDHKWUXNSJ. bu hastanelik olma olayini hyunjinle felixin yakinlasmasi olarak dusunun bu olaydan sonra daha yakin olcaklar. felix iyilescek merak etmeyin.

ayy cok mutluyum sinavim cok guzel gecti ve 100 aldimm. bunun serefine size yeni bolumm

hatam varsa kusura bakmayin. hayalet okuyucu olmayin satir arasi yorum yapmayi ve bolumu oylamayi unutmayin lutfenn. simdiden okuyanlara tesekkurler. diger bolumde gorusuruzz

sınav kağıdı | hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin