bolum 29- ozel bolum²

630 81 40
                                    

son kez, iyi okumalar

5 yıl sonra

".. o zaman, ben de sizi, Güney Kore devletinin bana verdiği yetkiye dayanarak, eş ilan ediyorum!"

İkisi de ayağa kalktıklarında, Hyunjin uzanıp eşinin dudaklarını öpmüştü mutlulukla.

Tören sona erdiğinde çiçeğin kime geldiğine bakmamışlardı bile. Tebrikleri alır almaz Hyunjin sevgilisini kucağına almış, kendi düğününden kaçırıyordu.

Eve vardıklarında bile hala kucağındaydı Felix Hyunjin'in. Hyunjin Felix'in sırtını yatağa vererek yatırdığında eğilip bir öpücük vermişti eşine.

"Bu gece benimsin."

"Artık hep seninim Hwang Hyunjin. Artık Hwang Felix olarak her daim seninim."

Felix sabah uyandığında kocasını yanında görememişti.

Dün gece yaşadıklarının bir rüya olma olasılığını düşündü bir süre. Fakat yerdeki kıyafetleri, üstünün çıplak olması ve yanıbaşında duran evlilik cüzdanı bunların gerçek olduğunun bir kanıtıydı.

Kalkmaya yeltendiği sırada kalçasına ve kasıklarına giren ağrı birkaç dakika duraksamasını sağladı. Dün gece kaç tur atmışlardı? İki? Belki de üç? Hiç emin değildi Felix.

Tamamen doğrulduğunda yerde gördüğü bembeyaz takım elbise gülümsemesine sebep oldu. Hyunjin onu bu takım elbiseyle görünce büyülenmişti sanki. Bütün gece melek gibi olduğunu söyleyip durmuştu.

Felix kalkıp üstüne Hyunjin'in bol tişörtlerinden birini geçirdi ve altında sadece boxerını giydi. Zaten Hyunjin'in bol tişörtü kalçalarını kapatıyordu.

Yavaş adımlarla mutfağa yürüdü Felix. Kendini belli etmeden kafasını içeri uzağında kocasının ona kahvaltı hazırladığını gördü. Önüne dökülmüş mavi ve hafif uzun saçlarını geriye ittirdi hafifçe Hyunjin.

Ve Felix düşündü:

İtiraf etmeliyim, yemek hazırlayan kocam çok seksi gözüküyor. Ve bunu söylediğime inanamıyorum.

Felix'in yanakları al al olurken kenarda kıpırdanmasıyla onu farketti Hyunjin.

"Gelsene güzelim."

Felix yavaş adımlarla mutfağa girerken Hyunjin altında boxer hariç hiçbir şey olmayan eşini süzdü bir süre.

Felix günaydın diyip yüzünü Hyunjin'in göğsüne bastırırken kollarını Hyunjin'in beline sardı. Hyunjin de sarılmasına karşılık vererek ellerini Felix'in belinde birleştirdi.

"İyi uyuyabildi mi benim güzel eşim?"

"ya şöyle demesene." diye nazlanırken sesi boğuk çıkmıştı Felix'in.

"Tamam tamam sustum. Hadi gel yemek hazırlıyalım güzel eşim."

"YA HYUNJİN!"

"Güzelim, hatırlıyor musun? Hani seni aldattığımı sandığın çocuk vardı bi tane."

"Ay hiç hatırlatma, çok saçma ve ergence davranmıştım."

"O an o tepkiyi vermen normaldi, anlayabiliyorum. Her neyse, o çocuk ve sevgilisi Amerika'ya gitti demiştim ya?"

"Hmm?"

"Onlar Kore'ye döneceklermiş yarın, buluşalım mı? Hem seni Jeongin'le tanıştırmak istiyorum."

"Olur olur, tabi ki buluşalım. Nerede kalacaklar onlar?"

sınav kağıdı | hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin