hyunjin'den
Bugün Felix ile sevgili olarak gideceğimiz ilk okul günüydü. Doğrusunu söylemek gerekirse heyecanlıydım, hem de çok. Sınıftakilerin tepkisi ne olur merak etmiyorum değil ama yine de umursamamaya çalışacağım.Saat daha sabah yedi buçuktu ve ben oturmuş bunları düşünüyordum. Kafamı bunlara yormak yerine sevgilime mesaj yazmaya karar verdim.
guzelim x Hyunjin
hyunjin
gunaydin guzelimmguzelim
sabah sabah guzelim diye mi
uyandirilir kalpten gidiyodum|
gunaydinnhyunjin
bugun okula
geliyosun dimiguzelim
geliyorum tabi kiineyse
benim hazirlanmam lazim
gorusuruzzhyunjin
okulda gorusuruz
guzelimBugün sade ve şık bir kombin yapmak istedim. Üstüme beyaz bir tişört, altıma ise siyah bir kargo pantolon giydim. Pantalonlarımdan çoğu kargo pantolon türündeydi. Siyah converselerimi de giydikten sonra üstüme siyah bir kapşonlu hırka aldım. Aynada kendime baktım bir süre, saçımı düzelttim. Artık tam anlamıyla çıkmaya hazırdım.
Çantamı taktıktan sonra kulaklıklarımı taktım ve telefonumu da alıp evden çıktım.
_______
felix'den
Gözüm kapıda Hyunjin'i bekliyordum. Yine her zaman olduğu gibi geç kalmıştı. Tam mesaj atmak üzere telefonumu elime almıştım ki kapıdan giren Hyunjin'i gördüm. Elinde bir poşet vardı. Yürüdü ve yanıma geldi. Sıralar tekliydi ama Hyunjin yandaki boş sıralardan birini yanıma çekti. Daha sonra eğilip yanağıma küçük bir öpücük kondurdu. Kızarmak istemiyorum, hayır."Günaydın güzelim."
"Günaydın. O elindeki ne?" dedim poşeti göstererek.
"Ha, o mu? Kıymalı poğaça aldım bize, seversin sen." Benim kıymalı poğaça sevdiğimi nerden biliyordu ki?
"Ah, teşekkür ederim." Elindeki poğaçayı eli yardımıyla böldü ve bir yarısını bana uzattı. Aldım ve yemeye başladım. Daha sonrasında aklıma gelen bir fikirle birden konuşmaya başladım.
"Hyonjon. Aklomo bor fokor goldo." Sözlerime karşı güldü.
"Ağzındakini bitir de öyle konuş." dedi gülüşü arasından. Ağzımdakini hızlıca bitirip tekrardan konuşmaya başladım.
"Hyunjin hani senin şu arkadaşın var ya diğer şubeden. Hep beraber geziyorsunuz tenefüslerde."
"Minho mu?"
"Hıhım o. Ben diyorum ki, şimdi sen Jisung'u tanıyosun, Minho da tam Jisung'un tipinde biri. Jisung da son zamanlarda sapım diye etrafta mal mal geziniyor. Biz bunları birbirine mi ayarlasak, hm, ne dersin?"
"Hmm, olabilir. Minho'nun da sevgilisi yok zaten. Şey yapalım, bir gün beraber bi kafeye oturmaya gidelim. Bunlar da orada tanışsın."
"Aa, olur. Seungmin'e de söylerim ben. Sonra mahvetmesin her şeyi."
"Tamamdır. Hallettik."
"O zaman, operasyon minsung başlasın!"
____________________________merhabalaar. nasilsiniz iyi misiniz??
ben bok gibiyum sahsen. grio salgini midir nedir artik hangi boksa cok kotu. surekli oksuruk krizine filan giriyorum, bogazimdan kan geldi aq. ilac iciyorum yine de gecmiyi aglicam.
olsun, yine de size yeni bolum.
bu bolumj oksuurk krizleri arasinda yazdim o yuzden hatam varsa ksuura bakmayin.
bolumu oylamayi ve satir arasi yorum yapmayi unutmayin lutfenn
gorusmek uzereee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sınav kağıdı | hyunlix✓
Fanfiction★tamamlandi★ Sınıfın sayılı popülerlerinden olan Hyunjin, okulun başından beri Felix ile anlaşamamaktadır. Felix her ne kadar Hyunjin'e bulaşmasa da, Hyunjin hep onunla uğraşır.. Hyunjin'in sınıfta kalması an meselesi olduğu bir sınavda Felix kalbin...