bolum 12

1.8K 225 74
                                    

hyunjin'den

"Felix.. gitme lütfen.."

"İstemiyorum, seni de sevgini de. İstemiyorum tamam mı!? Git başımdan!"
_____

İrkilerek uyandım. Rüyaydı. Kafamı anında Felix'in olduğu tarafa çevirdim, uyuyordu. Uyuyup dinlenmek istemiştim ama daha beter etmiştim kendimi.

Gece boyunca kabuslar peşimi bırakmamış, Felix'in adını sayıklayarak uyanmıştım. Şimdi de aynısı yaşanıyordu. Odanın içinde gezindi yorgun gözlerim. Jisung kanepede uyuyordu, Seungmin ise elindeki su şişesini bana uzatıyordu. Teşekkür ederek aldım su şişesini. İçtikten sonra bir kenara koydum. Başımı Felix'e taraf çevirdim. Neredeyse on saattir bilinci kapalıydı.

Sabaha geliyordu, hava daha yeni aydınlanmıştı. Pek de mantıklı bir fikir değildi açıkçası ama yine de sormaktan zarar gelmezdi.

"Seungmin isterseniz siz gidin. Sabah oluyor, derslerinizi kaçırmayın. Ben burdayım, telefon numaranız var bende zaten. Bir şey olursa haber veririm."

"Emin misin? Hala yorgun gözüküyorsun."

"Eminim, hem ben yoruldum ama sen de çok yoruldun. Uyumadın bütün gece. Git sen de. Ben burdayım."

İyi, peki anlamında başını sallayıp kanepede uyuyan Jisung'un yanına gitti. Onlar hazırlanıp giderken ben de Seungmin'e gülümsemiştim, güven vermek için. Başımı Felix'in göğsüne yaslayıp uyumak istiyordum ki bir ses duydum.

"Hyunjin?" Kafamı kaldırıp sesin sahibine baktım.

Felix, uyanmıştı.

İnanamaz gibi ona bakarken bu haliyle bile sıcacık gülümsemesini bahşetmişti bana. Yaşlar izinsizce gözlerimden aşağılara kaymaya başladı. Güçsüz görünmek istemiyordum ama dağılabileceğim kadar dağılmıştım zaten.

"Felix.. Senin için ne kadar korktum bilemezsin.." dedim gözyaşlarım arasında. Şaşkınlıkla beni izliyordu. Elinin tekini kaldırdı, yüzüme getirdi, yaşlarımı silmeye başladı. Üstüne eğilip sıkıca sarıldım ona, kokusunu içime çektim. Yanındaydım ama yine de özlemiştim..
_____

"Ne kadar süredir uyuyorum?"

"Hmm, yaklaşık 10 saattir."

"10 saat mi?! 10 saattir başımda uyanmamı mı bekliyorsun?" Başımı evet anlamında salladım.

"Seungmin'le Jisung geldi bir ara. Ben o sırada uyumaya çalıştım ama pek uyudum denilemez.

"Benim yüzümden uyuyamadın değil mi? Özür dilerim.."

Elini tutarak gülümsedim, ikimiz de çok yorgunduk. Şu an tek ihtiyacımız birbirimize sarılarak uyumaktı fakat Felix bu haldeyken onu bile yapamıyorduk.

"Jisung.. beni böyle görünce çıldırmıştır." Başımı salladım.

"Odaya 'FELİX' diye bağırarak girdi zaten. O da çok korkmuştu senin için. Ama görmen lazımdı, etrafta bağırarak gezmesi çok komikti."

Hafif güldü, fakat güler gülmez eli karın bölgesine gitti, yüzünü acıyla buruşturdu.

"İyi misin?!" diyerek karnına uzandım ve karnındaki elini tuttum.

"İyiyim, yorgunum sadece biraz. Uyumam lazım." diyerek yatağında yerleşti. Başımı sallayıp elini tuttum ve yanındaki koltuğa yerleştim ben de. Hiçbir şey demedi, sadece elimi daha sıkı tutup gözlerini yumdu.
_____

felix'den
Vücudumda bir sıcaklık hissediyordum. Beni kendine çeken bir sıcaklık. Çok güzel kokuyordu ayrıca,

Hyunjin gibi.

Gözümü açtığımda odamdaydık, Hyunjin'le beraber yatağımda yatıyorduk. Beni incitmekten korkuyormuş gibi hafifçe sarılmıştı bana. Benim üstümü yorganla örtmüş, kendi üstü açıkta bırakmıştı. Karnımda bir acı hissediyordum ama Hyunjin'in sıcaklığı bu acıyı unutturuyordu bana. Yorgundum, gözlerim kapanmadan önce iki kelime çıktı ağzımdan:

Seni seviyorum..
__________________________

merhabalaaar. biliyorsunuz ki yazariniz cok zeki o yuzden yine yuz aldi sinavindann. ama soyle bi sıkıntı var ki yarinki sinav bana boydan girecekmis gibi duruyor ve ben hic cslismadim🤡

neyse, bu bolumu yazarken de bi tik bEn Ne YaZdİm aMk seklinde bi tipim vardi ama bolumu bitirebildim. size iyi okumalaar

eger sabahki sinavim zor gecerse bir iki gun gec atsbilirim yenii bolumu haberiniz olsunn

hayalet okuyucu olmayin bolumu oylamayi ve satir arasi yorum yapmayi unutmayin lutfenn

diger bolumde gorusuruzz

sınav kağıdı | hyunlix✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin