"Felix, güzelim bir bakar mısın?"
Felix yatak odasından çıkıp salona ilerlerken yandaki kolilere çarpmamaya çalışıyordu.
"Efendim sevgilim?"
Hyunjin masanın üstüne yığılmış eşyaları göstererek sordu.
"Bunların hepsi çöp mü? Ona göre taşıyayım."
Felix eşya dolu masaya göz gezdirirken gözü karton bir kutuya takıldı. Sevgilisi onu dikkatle izlerken kutuya uzandı ve kutuyu açtı Felix.
Kutunun içi Felix'in Hyunjin'e platonik olduğu zamanla doluydu. Fotoğraf kağıdına basılmış Hyunjin fotoğrafları, bir zamanlar kaybettiğini düşündüğü eşyaları..
"Bunlar.. benim eşyalarım.." derken Hyunjin sevgilisinin belini sarmış ve başını Felix'in omzuna koymuştu.
Felix hafifçe başını sallarken konuştu.
"Bunlar sana aşık olduğum ama açılamadığım zamandan kalma."
"Bu toka?"
"Bu toka saçını uzatmaya başladığın zaman flört ettiğin kızdan aldığın tokaydı."
"Felix.."
"Kız tokayı senin bileğinde göremeyince çıngar çıkarmıştı, 'Nasıl olur da verdiğim tokayı takmazsın' diye. Sen dersin ortasında öylece uyurken elinde tuttuğun toka düşmüştü, ben de yerden alıp çantama saklamıştım."
"Felix, ben kızla ciddi değildim biliyorsu-"
"Biliyorum sevgilim, biliyorum. O kız verdi diye kaç kere o tokadan kurtulmak istedim, ama sen onu saçına taktığın için kıyamadım. öylece de duruyordu bu kutunun içinde."
Hyunjin sessizce sevgilisinin boynuna minik öpücükler dizerken ikisi de tek kelime etmiyordu.
Felix masadaki eşyaları bir köşeye itip boşluk bir alan oluşturdu. Kutudakileri içindekilere dikkat ederek çıkardı.
Birkaç az kalır, bir sürü küçük şey vardı kutunun içinde. Hyunjin'in küçük not kağıtlarına yazdığı "F♡" yazılarını görünce kıkırdadı Felix.
"Fiona'ya aşıksın sanmıştım, çünkü sınıfta F harfiyle başlayan tek kız ismi ondaydı."
"Ama bir baktın, aşık olduğun kişi senmişsin."
Felix kıkırdarken masadakiler tekrar kutuya doldurdu ve arkasındsn ona sarılmakta olan Hyunjin'e döndü.
"Ben şimdi buradaki gereksiz şeyleri ayıklayacağım, sonra sana söylerim, olur mu?"
"Olur güzelim, olur. Ben bu süreçte ne yapacağım?
"Hmm, bilmem. Yanımda durabilirsin."
Hyunjin gülerken Felix hafifçe yükselip ikisinin dudaklarını birleştirdi.
Küçük bir temasla başlayan öpücük yavaş yavaş derinleşirken, Hyunjin baldırından tuttuğu sevgilisini kucağına alıp masaya oturttu.
Felix'in eli Hyunjin'in ensesinde oyalanırken sevgilisinin elleri bel kıvrımında dolaşıyordu. Her saniye geçtikçe öpüşmeleri alevlenirken Felix dudağına değen dil ile ağzını araladı hafifçe. Hyunjin'in dili ağzına dolarken Felix ince bir inleme bıraktı odaya. İkisinin dilleri birbirinin ağzını turlarken Felix'in yanakları çoktan kızarmıştı bile. İkisi de birbirinden sesli bir şekilde ayrılırken nefes nefeseydiler.
"Ee, ben o zaman buraları toparlıyım." dedi Felix gergince.
"Ben bir lavaboya uğrayıp geliyorum o zaman." derken Hyunjin hızlıca arkasını dönmüştü. Felix onaylar mırıltılar çıkarırken sevgilisinin neden lavaboya gittiği hakkında kesin bir fikri vardı. Bir anlığına aklına dolan düşünceler ile kızarırken aklındakileri bir kenara itmeye çalıştı.
•
"Nakliye aracı geldi güzelim, şimdi görevliler kolileri taşıyacaklar. Gel biz de aşağı inelim."
"İnmeden önce.." derken Felix sevgilisinin elini tuttu ve yatak odasına yönlendirdi. (hayir arkadaslar smut yok JWJSKWJS)
Eşyaların çoğu aynı şekilde olan odayı taradı gözleriyle Felix. Evi eşyalı bir şekilde satıyordu, ve artık tamamiyle Hyunjin'e taşınma kararı almıştı.
Kapının önünde durduğunda kendi eşyaları olmadan sapsade dursn odaya baktı. Hyunjin'in hasta olduğunda ona bakması, ona sarılması ve ilk kez beraber uyumaları canlandı gözünde. Yüzünü bir gülümseme kaplarken evine son kez veda etti Felix.
★
tasinma bolumu de geldi sonunda
merhabalar nasilsinizz
yaz tatiline girdim ve ben hala ders calisiyorum nasilim😃(bence mukemmel)
sonraki bolumu final yapmayi planliyorum (belli olmaz final olmaya da bilir)
bolumu iylamayi ve satir arasi yorum yapmayi unutmayin lutfenn
gorusmek uzeree
-gece
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sınav kağıdı | hyunlix✓
Fanfic★tamamlandi★ Sınıfın sayılı popülerlerinden olan Hyunjin, okulun başından beri Felix ile anlaşamamaktadır. Felix her ne kadar Hyunjin'e bulaşmasa da, Hyunjin hep onunla uğraşır.. Hyunjin'in sınıfta kalması an meselesi olduğu bir sınavda Felix kalbin...