notmalde bolum baslarina yazi yazmam ama bu bolum 💋👄💅🥰🥰💗🔪
arkadaslar bu bolum sikis sokus donucek hazirlikli olun☠️💀😶
--yazardan
Hyunjin evden çıktığı gibi bir taksiye atlamıştı. Zamanında telefonunun notlar kısmına not ettiği adresi şoföre söyleyip biraz da hızlı olmasını rica etmişti. Şansına yol boştu ve şoför olabildiğince hızlı fakat kuralları çiğnemeyecek hızda ilerliyordu.Sonunda Jisung'un evinin olduğu sokağa vardıklarında Hyunjin parayı ödeyip hızla çıkmıştı taksiden. Telefonunda adresi son kez kontrol edip kapısı açık duran apartmana girdi. Kapı numarası 47 olan kapıya vardığında sanki alacaklıymış gibj kapıyı çalmaya başladı. Üç-beş vuruştan (yumruktan) sonra kapı açıldığında karşısında duran kişi Felix değil, ona garip garip bakan Jisung'du.
"Ne var kardeşim, alacaklı gibi kapıyı çalıyorsun?" Hyunjin eve dalarken Jisung'u yanıtladı, bir yandan da evin içinde Felix'i arıyordu.
"Alacağım bir kişi var çünkü."
Jisung bu tür olaylar sanki her gün yaşanıyormuş gibi kapıyı kapattı ve Hyunjin'in yanına yürümeye başladı.
"Yalnız bu evde çok oda vardır Hyunjin bilgin olsun."
"Beni alakadar etmiyor Jisung. Felix'i bulana kadar arayacağım, oldu mu?"
"Uff sen de amma inatçısın."
"Felix'i bulamazsam burada başınızın etini yerim Jisung şüphen olmasın."
"Of yeter be. Seungmin'le uğraşıyorum yetmedi sen mi çıkacaksın bi de başıma."
"O iş Felix'i bulup bulmamama göre değişir." Hyunjin lafını tamamladığı gibi sonuna açtıği balkon kapısının ardında onu gördü, Felix'i.
Balkonda Seungmin'le korkuluklara yaslanmış Felix kafasını ona çevirdiğinde korkuluklardan kolunu çekip bir adım gerilemişti.
Hyunjin hiç bir şey söylemeden ilerledi ve Felix'i kucağına aldı. Bir eliyle dizlerini kavrarken bir eliyle sırtından destek veriyordu.
Jisung sırıtarak Seungmin'e bakarken herkes sessizdi. Ne Seungmin'den ses çıkıyordu ne de Jisung'dan. İkisi de sessizce hyunlix ikilisini izliyordu.
"Hyunjin."
"Tek kelime duymak istemiyorum Felix. Eve gidene kadar ne bir kelime ne de herhangi bir itiraz duymayacağım, tamam mı?" Hyunjin bunu sorudan çok yapması gereken bir şey olarak söylemişti.
"Ama.."
"Aması maması yok Felix."
Jisung eliyle kapını kenarında duran cantayı gösterdi.
"Felix'in eşyaları."
"Tekrar gelip alırım ben, şu an konuşmamız gereken şeyler var."
Felix hala Hyunjin'in kucağındayken kollarını büyüğünün boynuna doladı, göğsüne sokuldu yavaşça.
Sanki kırk yıl görüşmemişler gibi sarılıyordu küçüğü büyüğüne. Hyunjin kapıdan dışarı çıkarken şans eseri gördügü taksiye el ederken minik çillisi ise hala kucağındaydı.
___
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sınav kağıdı | hyunlix✓
Fiksi Penggemar★tamamlandi★ Sınıfın sayılı popülerlerinden olan Hyunjin, okulun başından beri Felix ile anlaşamamaktadır. Felix her ne kadar Hyunjin'e bulaşmasa da, Hyunjin hep onunla uğraşır.. Hyunjin'in sınıfta kalması an meselesi olduğu bir sınavda Felix kalbin...