S2. Part 19 🌻

77 34 1
                                    

با خستگی روی صندلی نشست و با صورت درهم به غذاخوری شلوغشون خیره شد.

توی سه روزی که شروع به قرار گذاشتن کرده بودن سرشون هرلحظه شلوغ تر میشد و باعث میشد توی روز نتونن حتی برای چند دقیقه هم که شده باهم تنها باشن. کیونگسو با خیال اینکه وسط هفته بود و سرشون خلوت میشد تصمیم گرفته بود از جونگده بخوان زودتر به خونه برگردن اما باز هم هیچ کدوم از میز ها برای یک دقیقه هم خالی نمیشدن و این یعنی کیونگسو از ظهر تاحالا درحال این طرف و اون طرف رفتن بود و نمیدونست اگه لوهان اونجا نبود اصلا میتونست دووم بیاره یا نه.

دستی به مچ پاش کشید و کمی توی کفش جا‌به‌جاش کرد.
به محض بالا آوردن سرش با چانیولی روبه‌رو شد که با نگرانی بهش نگاه میکرد.

_حالت خوبه؟

+آره! فقط اون پام که پیچ خورده بود یکم درد میکنه...احتمالا چون این چند روز زیاد راه رفتم اینطوری شده وگرنه خیلی وقت بود که اصلا مشکلی باهاش نداشتم.

×ببخشید؟

با شنیدن صدای مشتری که ازش میخواست پیشش بره خواست از جاش بلند بشه اما چانیول با گرفتن شونه هاش سرجاش برش گردوند.

_تو بشین من اینبار میرم.

لبخند کمرنگی زد و همونطور که به دور شدن چانیول نگاه میکرد زیر لب تشکر کرد.

ضربه نسبتا محکمی روی شونش فرود اومد و بعد از اون اولین چیزی که دید نیشخند شیطانی مینهو بود.

×هی! چطوری کله خراب؟

+چطوری منحرف؟ مگه الان نباید توی آشپزخونه باشی؟

خنده ی آرومی کرد و با پایین آوردن صداش گفت: به تمین گفتم میرم دستشویی. فکر میکنه یبوست دارم پس کارم هم طول میکشه.

صورتش رو توی هم برد و سعی کرد نگاهش رو از تمین بگیره.

+کاش واقعا یبوست بگیری!

×اوه نه نگران نباش! همونقدری که میخورم همونقدر هم پس میدم. شکم من عالی کار میکنه.

مشت آرومی به شکم مینهو زد و با صدایی که حالا کمی بلند شده بود گفت: برگرد سرکارت مینهو! تمین بیچاره رو تنها گذاشتی تا بیای اینجا چیکار؟

×اوه! تا بفهمم چانیول چرا چند ساعت پیش بینیش رو روی بینیت میکشید و لبخند تو تا پیشونیت رسیده بود.

+اصلا هم...اینطوری که تو میگی نبود!

×بگو کیونگسو! با همین دست های قدرتمندم یه کاپل دیگه رو هم بهم رسوندم؟

_کیونگسو؟ تو بیا جای من تا آخر امروز من به جات وایمیستم.

با صدای چانیول هردو به طرفش برگشتن و کیونگسو با دیدن دوست پسر قدبلندش با لبخند سرش رو تکون داد.

I LOVE YOU 🍲Where stories live. Discover now