S2. Part 20 🛵

76 38 6
                                    

چشم هاش رو ریز کرد و برای انتخاب بهتر سعی کرد صدای چانیول که درحال انتخاب آبنبات چوبی بود رو نادیده بگیره.

_کیونگسو؟ به نظرت سبز یا قرمز؟

+نمیدونم.

_من قرمز برمیدارم تو سبز. اگه سبز خوشمزه تر بود عوض میکنیم.

+اوهوم.

_فکر کنم اون نارنجیه پرتقالی باشه! میتونیم دفعه ی بعد ازش برداریم.

+اوهوم.

_به نظرت اونی که روکش مشکی داره نوشابه ایه؟

+چانیول محض رضای خدا ساکت شو!

چانیول متعجب و با ابروهای بالا پریده نگاهش رو از روی آبنبات چوبی ها برداشت و به طرف کیونگسو رفت.

_یا! این همه تمرکزت فقط برای انتخاب کیکه؟

+لابد اونی که بین انتخاب آبنبات سبز و صورتی دودله هم منم!

_شکلاتیشو بردار.

+اما خامه های روی اونیکی رنگی رنگی ان!

_ولی شکلات خوشمزه تره.

نگاهش رو به چانیول داد و بعد از چند ثانیه فکر کردن از فروشنده خواست تا کیک رو براش بسته بندی کنه.

*****

_یا!‌ اینجا رو نگاه کن.

با گرفتن توجه کیونگسو زبونش رو بیرون آورد و با نشون دادن آبنباتش گفت: قرمز شده.

کیونگسو به آرومی خندید و بعد از اینکه نگاهی به آبنبات بین دست هاش انداخت با تردید زبونش رو بیرونش آورد.

_سبز شدی!

صدای خنده ی بلند چانیول باعث شد خودش هم لبخند بزنه.

+مال تو چه مزه ایه؟

_آلبالو. تو چی؟

کیونگسو با حسادت چشم هاش رو ریز کرد و نگاه بدی به آبنباتش انداخت: مال من خوشمزه تره.

_جدا؟

+آره!

با ایستادن چانیول با تعجب متوقف شد اما قبل از اینکه موفق به پرسیدن دلیلش بشه چونش بین دست های چانیول اسیر شد و چند ثانیه بعد درحال بوسیده شدن بود.

پلک گیجی زد و بلافاصله با تحلیل موقعیت چشم هاش رو بست و سعی کرد همراهیش کنه اما ناخوآدگاه دنبال دست دیگه ی چانیول گشتن باعث شد تمرکزش رو از دست بده.

با عقب کشیدن چانیول نگاهی به دست هاش انداخت و وقتی پلاستیک حاوی جعبه ی کیک رو بین انگشت هاش دید دستش رو جلو برد و با تحویل گرفتن کیسه مزاحم جلو رفت و اینبار اون بود که بوسه رو شروع میکرد.
با قرار گرفتن هردو دست چانیول روی صورتش و بین موهاش آرامش از دست رفتش رو بدست آورد و حالا بهتر میتونست بوسه ی عمیق دوست پسرش رو حس کنه.

I LOVE YOU 🍲Where stories live. Discover now