Selamınhelloooo!!
Nabersinizzz??
Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfenn. Satır arası yorumlarınız beni asıl motive eden şey. Bir yorumu çok görmeyin n'olur 🥺
Keyifli okumalarr
🎶
Donmuş gibiydim. Evet tam anlamıyla donmuştum.
Sizde atlet.
Esprisinin sırası değil Ahu gerçeğe dön.
Gerçek evet. Gerçek neydi? Biyolojik aile demişti salak kadın. Dalga mı geçiyorlardı benimle? Ne saçmalıyorlardı?
Arkam onlara dönük öylece dururken derin bir nefes aldım. Bu saçmalığa inanmamı beklemiyorlardı herhalde. Acaba müdüre hanım kaç paraya beni kakalamaya çalışıyordu. Aksi halde böyle aptalca bir şeyin başka açıklaması olamazdı.
Sonunda tekrar onlara doğru döndüğümde kadınla adamın bana merakla baktığını fark ettim. Muhtemelen evlatlık alacaklardı ve müdüre hanım da benim aksi olduğumu bildiğinden böyle bir yalana başvurmuştu belli ki.
Salak mısın Ahu? Dizi mi çekiyoruz burada?
Aynen canım. Hatta adı da Kırgın Çiçekler.
Kemal'im yapmaz.
Kemal'in yaptı Mesude...
Genzimi temizledim. Ana dönmem gerekiyordu artık. Burada ciddi bir mesele söz konusuydu.
Sinirlerimin bozulmasıyla büyük bir kahkaha patlattım. Herkes bana garip bakışlar atarken kendimi dizginleyemiyordum. Karnımı tuta tuta gülerken müdürenin söyledikleriyle gülmem daha da şiddetleniyordu.
Ulan en son ne zaman böyle gülmüştüm?
Hatırlamıyordum.
Biraz olsun sakinleştiğimde karşımdakilere baktım. Kadın kendini gülmemek için zor tutarken, adam şaşırmış, müdüre hanım ise sinirden kıpkırmızı olmuştu. Kırmızı görmüş boğa gibi burnundan soluyordu.
Fark ettiyseniz biraz sinirlenmiş.
Hâlâ sırıtırken müdüre hanıma ithafen konuşmaya başladım.
"Lan manyak karı paranın köpeği olduğunu biliyordum ama bu kadarı da pes doğrusu," dedim hayretle. "Doğruyu söyle beni kaç paraya kakalayacaktın?"
Ağırca yutkundu Şermin karısı. Odadaki yabancılara sahte bir tebessüm gönderdiğinde bana döndü. Gözlerindeki kızgınlık sikimde bile değildi.
"Ne saçmalıyorsun Ahucum? Hanımefendi ve beyefendi önemli bir mevzu için gelmişler, sen burada kakara kikiri."
Gözlerimi devirdim. Kibarlığı buraya kadardı hanımefendinin. Ağzımı açıp konuşacakken yabancı adam benden önce davrandı.
"Bize biraz müsaade edebilir misiniz?" diye sordu müdüre hanıma ithafen. "Onunla yalnız konuşsak daha iyi olur."
Gözlerimi ardı ardına kırpıştırdım. Bade'ye asalak diye diye kendim asalak olup çıkmıştım. Şayet dedikleri gerçek ise işte o zaman sıçmıştım.
Müdüre hanım sahte gülücükler saçarak yanımdan geçti ve en sonunda odadan çıktı. Derin bir nefes alıp yanağımın içini ısırdım.
"Az öncede dediğim gibi ben evlatlık için uygun kişi değilim. Dediğiniz biyolojik aile olayına da inanmadım haberiniz olsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOMRİS | Gerçek Ailem
ChickLitUFAK TEFEK MANTIK HATALARI VAR (UNUTKANLIĞIM YÜZÜNDEN KWJDIEJDKEDK) EN KISA ZAMANDA DÜZELTİLECEKTİR BU HATALAR. BUNU BİLEREK BAŞLAMANIZI ÖNERİRİM!!! Yetimhanede büyümüş, 17 yıldır kimsesizlikle mücadele etmiş, çok erken yaşta kendi ayakları üzerind...