Selamınhelloooo!!
Nasılsınız??
Beklediğiniz bölüm sonunda geldi. Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfennn. Satır arası yorumlarınıza çok gülüyorum şeödlwldlwöd. Mümkünse bir şeyler yazmadan geçmeyin.
Yanlışlarım varsa affola.
Keyifli okumalar <33
****
Karşımdaki insanlara bön bön bakarken nereye düştüğümü sorguluyordum.
Allah'ım kim dedi de ben salak salak geldim buraya. Okudunuz mu, üflediniz beni ne yaptınız?
Öküzün trene baktığı gibi bana bakan oğlanlara verdim dikkatimi. Evet dakikalardır böyle birbirimize bön bön bakıyorduk. Yaptığımız hiçbir şey yoktu. Aynı dili konuşmayan insanlar gibi oturmuş birbirimizi izliyorduk sadece.
Buralara nasıl mı geldim? Durun hemen anlatıyorum.
Odaya giren doktorla bakışlarımız ona döndü. Elinde test için gerekli olan şeyleri alıp gelmişti.
Terleyen avuç içlerimi pantolonuma sürttüm. Fazlasıyla gerilmiştim.
"Önce sizden alalım Güney," dedi doktor.
"Tabi."
Doktor Güney Bey'in tam karşısına geçti. Elinde, çubuğa benzer bir şey vardı. Onun benimde boğazıma gireceği düşüncesi yutkunmama sebep oldu.
Çubuk çok büyüktü. Umarım kusmazdım.
Ayrıca aklıma çok kötü şeyler geliyordu.
Doktor Güney Bey ve eşinden örnek aldıktan sonra sıra bana geldi. Hiçbir tepki vermeden karşıma oturan adama baktım.
Elindeki çubuğu havaya kaldırdığında yutkundum. Ağzım sulanıyordu tuhaf bir şekilde. Çubuğu yakından görünce kulak çöpüne benzetmiştim. Ucu tıpkı onun gibi, pamuğa benzer beyaz bir şeye sarılıydı.
"Ağzını iyice aç Ahu. Boğazın biraz karıncalanabilir sadece ama canını acıtmaz korkma," dedi doktor.
Kendimi tutamayıp gözlerimi devirdim. Sanki çocuk vardı karşısında. "Korkmuyorum zaten."
Sesim terslercesine çıkmıştı ama umurumda değildi. Şu an çok sinirliydim. Herkese, her şeye, buraya gelmek zorunda kalışıma, olanlara çok sinirliydim.
Karşımdaki adam bana sadece gülümsemekle yetindi.
Yandan bakışlarla biyolojiklere baktım. İkiside dikkatle beni izliyordu. Kadının yüzünde yine manidar bir tebessüm vardı. Onlara bakmayı kesip doktorun dediği gibi ağzımı açtım. Çok geçmeden boğazıma giren çubukla huylansamda geri çekilmedim. Doktor birkaç saniye boyunca çubuğu sürttüğünde öğürmemek için kendimi zor tuttum. Sonunda çubuğu geri çektiğinde birkaç kez yutkundum. Dediği gibi boğazım karıncalanmış, gözlerimde yaşarmıştı.
Doktor elindeki çubuğu ince, uzun silindir şeklindeki şeffaf bir tüpe koyduğunda ayağı kalktı. Masadan Güney Bey'in ve eşininde örneğini alıp bizlere döndü.
"Şimdi labaratuvara götürüyorum testleri. Sonuç birkaç saate çıkar. İsterseniz burada bekleyin."
Güney Bey bana kısaca bakıp doktora döndü. "Tamamdır Koray, bekliyoruz biz."
Doktor gittiğinde odayı bir sessizlik kapladı. Gözlerim zeminde öylece sedyede oturuyordum. Onların gözlerini üzerimde hissedebiliyordum. Daha fazla burada durmak istemediğim için ayağı kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOMRİS | Gerçek Ailem
Chick-LitUFAK TEFEK MANTIK HATALARI VAR (UNUTKANLIĞIM YÜZÜNDEN KWJDIEJDKEDK) EN KISA ZAMANDA DÜZELTİLECEKTİR BU HATALAR. BUNU BİLEREK BAŞLAMANIZI ÖNERİRİM!!! Yetimhanede büyümüş, 17 yıldır kimsesizlikle mücadele etmiş, çok erken yaşta kendi ayakları üzerind...